לי אלון הייתה משפיענית עוד לפני שהיה אינסטגרם

היא הייתה בדרך ל"הישרדות" כשפגשה רופא חמוד מאל-איי והחליטה לשנות את התוכניות ולעבור איתו לשם. מאז עברו חמש שנים, נולדו שני ילדים והצטברו 80 אלף עוקבות. עכשיו לי אלון מספרת על החיים כבלוגרית אופנה וביוטי ואמא במשרה מלאה, על הגעגועים לארץ ולמשפחה ועל הקשיים שבדרך. תתפלאו, יש כאלה

מאת  | ‏ 11 אפריל 2024

משפיענית, אופנה, סטייל, מעצבים

לי אלון (צילום: אינסטגרם, lee_alon)

השם לי אלון אולי לא אומר הרבה לישראלי הממוצע, אבל יש 80 אלף עוקבות שאלון הפכה להיות הגורו שלהן – זאת שעל פיה יישק דבר בכל הנוגע לאופנה, ביוטי וטיפוח. כל זה קורה מלוס אנג'לס, שם היא מתגוררת בחמש השנים האחרונות עם בעלה סם ושני ילדיהם, ליאם בן ה-3 וג'וליאן בן השנה.

"אם יש שאלה אחת שאני שונאת בחיים, זה 'מי את'", היא אומרת כשאנחנו נפגשות בארץ, ואני מבקשת ממנה שתציג את עצמה. "אני בת 32 ואני ישראלית לכל דבר. הכרתי את בעלי בדיוק לפני חמש שנים, ובערך שלושה חודשים אחרי שהכרנו עברתי לגור איתו בלוס אנג'לס".

איפה הכרתם?
"בארץ, דרך חברים משותפים. אני בכלל יצאתי עם מישהו. באותו זמן הייתי עושה שידוכים וערבי היכרויות, הייתי נורא מעורבבת, מכירה את כולם. אני מגיעה למקום ויכולה להיות אחות של בן אדם. יש לי את זה עם אנשים. פתאום קלטתי שיש מסביבי מלא רווקים ורווקות. תמיד היו אומרים לי 'אולי תסדרי לי', וככה זה התחיל. כשראיתי את סם אמרתי, 'אמא'לה, מי זה הבחור החמוד הזה'. ישר התקשרתי לחברה רווקה שלי. אמרתי לה, 'מהר תבואי, יש פה בחור חתיך, רופא, רווק, מושלם'. תוך עשר דקות היא התייצבה. אחרי כמה דקות היא אמרה לי, 'תקשיבי, הוא באמת מושלם, אבל הוא בקטע שלך'. פתאום נפל לי האסימון שכל החיים דברים עוברים לידי, ואני ישר שולחת לאחרים. זה שינה לי פאזה. הוא היה בקטע שלי ואני בקטע שלו ואז זה פשוט קרה".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

הוא חי בחו"ל ובא לביקור?
"בעלי בכלל פרסי שנולד באיראן. בגיל 7 המשפחה שלו עברה ללוס אנג'לס, אבל הם מאוד ציוניים, וכל קיץ הוא וכל החברים שלו באים לישראל".

שלושה חודשים אחרי שהכרתם הבנת שזה זה ועברת לגור איתו בחו"ל?
"בחיים לא חלמתי שאעבור לגור בחו"ל. אין סיכוי. אני הכי בחורה שמחוברת למשפחה ולחברים. יש לי כל כך הרבה חברים, בניתי את עצמי פה. אבל פשוט הכרתי את אהבת חיי. פתאום מצאתי בזה גם משהו שנכון לי וטוב לי. לפניו חייתי על ספידים. כל הזמן הייתי ממקום למקום. קמתי בבוקר והיה לי לו"ז של אלוהים ישמור. הייתי בליינית והכרתי את כולם. גם יש לחץ בישראל שאי אפשר להסביר. ברגע שעברתי לחו"ל פתאום ידעתי מה זה לישון. פתאום יש לי נחת רוח משינה, יש לי זמן לעשות דברים, יש לי זמן להתאמן, ללכת לחברות, להשקיע בעצמי. בארה"ב זה נחת ופה זה טורנדו. אני אוהבת גם את זה, והיה לי קשה להיפרד מהטורנדו, אבל אני נהנית שאני יכולה לג'נגל בין העולמות. אז אני שם ואני באה הרבה לארץ".

היית ילדת שמנת?
"בושות להגיד, אבל כן. אנחנו גרוזינים. ההורים שלי הגיעו לארץ במהפכה בלי שקל, גרו בלוד ולאט-לאט התחילו לבנות את עצמם. אמא שלי עבדה בבנק, הייתה נוסעת באוטובוסים לעבודה, אבא שלי רופא, פתח את מרפאת השיניים הראשונה בארץ. היה להם קשה. האחים שלי גדלו בהרבה יותר פשטות ממני. כשאני נולדתי להורים שלי כבר היה נהג וכאלה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

נולדת ממש לחיים של עושר.
"ההורים שלי עשו את אחותי בגיל 18, אחרי שנתיים את אחי, ואני באתי אחרי עשר שנים. הם תמיד אומרים שאני המזל שנולד למשפחה. פתחו עסק גדול והתחילו להצליח. הייתי המפונקת של הבית, וגם הייתי תמיד בוגרת. תמיד הסתובבתי עם ההורים שלי וחברים שלהם. תמיד היה לי מה להגיד. אמא הייתה לוקחת אותי לעבודה, הייתי יושבת איתה עם לקוחות ומציעה עוגיות, מתחילה לדבר איתם ולהנעים להם את הזמן".

ההחלטה לעזוב הייתה קשה?
"לא היה לי קשה. התרגשתי מזה. בהתחלה היה לי ממש כיף. הגעתי לאל-איי, תוך שנייה אני חברה של כולם. אחרי חודש התארסנו. כבר תכננו מסיבת אירוסים, אבל הקורונה התחילה ואז נכנסתי להיריון די מהר. התחתנו בארצות הברית בשביל המסמכים ועשינו מסיבת חתונה בקורונה עם 120 אנשים בארץ כשהייתי בהיריון בחודש שלישי".

בוורלי הילס זה המקום הכי יהודי שיש

כשפרצה המלחמה, מספרת אלון, סם רצה לטוס לארץ להתנדב ולתרום, אבל בגלל הילדים הם ויתרו. "היינו כמה חודשים בדיכאון", היא אומרת, "אנחנו, החברים, המשפחה, כל הסביבה, לא יכולנו לנשום מרוב שזה היה קשה, ואתה רחוק ויש חוסר ודאות ופחד למשפחה. הגענו לארץ לפני חודש לביקור של שלושה שבועות ולעשות טקס חלאקה לליאם שחגג 3. למרות המלחמה, אמרנו שאנחנו לא מוותרים על לעשות את החלאקה פה בארץ, בכותל".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

אתם מרגישים אנטישמיות?
"אני לא מרגישה. בוורלי הילס זה המקום הכי יהודי שיש, חברי הקהילה הכי לא מסתירים. יוצאים עם דגלים, הולכים בכל שבוע להפגנה. כולם עם שרשראות חטופים, סיכות. זה מחמם את הלב".

הצלחת להירתם קצת בתקופת המלחמה משם?
"מאוד. עשיתי הסברה עולמית. כל היום הייתי על זה, מלא סרטונים. בקטע שחברות שלי התקשרו ואמרו, 'תורידי קצת סרטונים, הפיד שלך מכוער'. זה הקטין לי את החשיפה במלא, אבל לא אכפת לי. חשוב שכולם יידעו. כולם צריכים לעסוק בהסברה. המדינה שלנו קטנה והם מיליארדים וזה מה שהם עושים כל היום".

לא בא לך להישאר בארץ עוד?
"חלום שלי עוד, אבל סם עובד. הוא רופא ויש לו גם חברה שמאגדת מלא רופאים. כל בן אדם שנפצע בעבודה שולח את זה לחברת הביטוח, ואז החברה מגיעה לסם ואומרת לשלם או לא לשלם".

ובמה את עובדת?
"אינסטגרם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

ספרי איך התחלת.
"זה קטע מטורף. אני חושבת שסוג של הייתי משפיענית אפילו לפני שהיה אינסטגרם. כל החיים שלי הייתי כזו. המלצות לכל דבר שקיים. לאיזו מסעדה ללכת, מה כדאי לעשות, איזה בית קפה, מה ללבוש. אפילו כשהייתי הולכת ברחוב אנשים שלא מכירים אותי היו אומרים, 'וואו, מה זה, איזה נעליים, מאיפה?'. תמיד. ואז זה פתאום קרה. הייתי עושה את ה'לוק אוף דה דיי' כשעוד היו רק פוסטים, ובחנויות שהייתי קונה בהן, נגיד בכיכר המדינה, פתאום הציעו לי לקחת כמה דברים לצלם בבית. בחיים לא קניתי בסכומים כאלה. הייתי יכולה לקנות בחנות יוקרה דבר אחד קטן, שהיה עושה לי את כל הלוק, כי אהבתי ממש, אבל לא הייתי מוציאה עשרות אלפי שקלים. פתאום היו אומרים לי, 'רוצה מעיל של פראדה?', הייתי בהלם. אמרתי כן! אני רוצה! הייתי הולכת לצלם עם זה לוקים ומתלהבת כאילו פסגת חיי. ולאט-לאט עוד חנות פונה ועוד חנות פונה. אז זה היה בלי תשלום. זו לא הייתה בשבילי עבודה. עפתי. היה לי כיף".

מתי הבנת שאת יכולה לעשות מזה כסף?
"בקורונה. פתאום התחלתי לקבל הצעות. הלקוחות ראו שאני מביאה טראפיק, שאנשים קונים את הדברים. התקציב הראשון היה לבושם. רצו לשלם לי 500 שקל ולתת לי את הבושם, שהיה יקר, וכל כך התלהבתי, אמרתי, אמא'לה, הם נותנים לי עכשיו על התמונה הזו שאני הולכת לשים 500 שקל. איזה קטע, הלוואי שיהיו לי עוד כמה תמונות כאלה ועוד כמה 500 שקל".

ועכשיו את עובדת בזה במשרה מלאה?
"אני אמא במשרה מלאה, אבל אני עובדת בזה קשה. אני נהנית מזה, זה חלק ממני גם אם זה לא היה עבודה. זה תמיד יהיה".

סם בעד זה?
"הוא עף על זה".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

אם אני מבינה נכון, את לא באמת צריכה פרנסה, את עושה את זה ממקום של הגשמה.
"זה לא נכון להגיד. אני באה ממשפחה של פזרנים. מה שיש אוהבים גם להוציא. אנחנו לא יודעים לחסוך. זאת בעיה שיש לי. מזל שאני נשואה לאמריקאי שיודע לחסוך. חוץ מזה החיים האלה מאוד יקרים. אני תמיד רוצה עוד. לפרוץ עוד גבולות, לעשות עוד דברים, להשיג עוד מטרות. אין מבחינתי דבר כזה לא לעבוד. ברוך השם סם רופא ועובד ומרוויח יפה, ואני עובדת ומרוויחה יפה, אבל אנחנו עוד לא בלשׂים רגל על רגל ולקנות מה שבא לנו ולטוס לאן שבא לנו".

אני בן אדם של שלום בית. לפעמים זה בעוכריי

אלון קרובה מאוד למשפחתה בארץ, לאחים שלה ולגיסתה לורן, שגם היא משפיענית רשת. "היא החברה הכי טובה שלי. אני מאוהבת בה. היא הכירה את אחי כשהייתה בת 16, אז ממש גדלנו יחד. אני התחלתי טיפה עם האינסטגרם ותמיד הייתי מעלה גם אותה. גם היא התחילה, ולאט-לאט זה קרה. היה לנו אפילו מותג של בגדי ים יחד".

אתן יושבות על אותה נישה כמשפיעניות או עושות דברים אחרים?
"כן ולא. גם מאוד דומות וגם מאוד שונות. אני אוהבת יותר לדבר. אני עושה צחוק כזה. אני לא מאוד פדנטית באינסטגרם. היא יש לה סטייל מטורף, היא עושה פיד מאוד יפה, היא מעצבת דברים. אני אין לי את זה. בעיצוב אני אפס. אני לא יודעת איך נראה יפה. אני יותר בלדבר ולקשקש, להצחיק אנשים".

אין תחרות או קנאה?
"הכי לא. אני הכי אשמח בעולם להרים לה – הצלחה שלה היא גם הצלחה שלי. אני הכי מפרגנת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

חוץ מהאח הנשוי ללורן, שהוא יהלומן, יש לה גם אחות, פרופסור למשפטים המתגוררת בקליבלנד. "אחותי היא הגאון של המשפחה", היא מספרת, "כל דבר אנחנו שואלים אותה. היא פשוט יודעת הכל. היא מטורפת ומצחיקה. היא כמוני בגרסה החנונית. אנחנו משפחה שנפגשת מלא. אחותי נשואה לרופא, יש לה שני ילדים, היא יכולה לבוא אליי פעם בחודש. שש שעות טיסה".

תשמעי, הכל נראה ורוד ומושלם ומדהים, אין קושי בלחיות רחוק?
"ממש לא ורוד ומושלם, זה קשה. זה החיים הכי לא מושלמים. אני בן אדם מאוד אופטימי ואני אוהבת להציג דברים בטוב. יש לי הרבה פעמים דאונים, אני פשוט לא אוהבת כל כך לדבר על זה. הכי קשה בעולם להביא את עצמך לחו"ל. יש לי שם חברות, אבל זה לא חברות כמו בארץ. יש לי את המשפחה של סם, אבל זו ממש לא המשפחה שלי. וגם זוגיות כשאתה רחוק, זה קשה. אתה תמיד בעמדה שהיא טיפה פחות. אני גם בן אדם של שלום בית, ולפעמים זה בעוכריי, שאני לא עומדת על שלי. ואל תשכחי, אני באתי לחיים של סם. זה לא שהוא בא לאזור הנוחות שלי והוא צריך לעשות מאמצים להתחבר עם אנשים. זה לא פשוט, אבל הכל טוב. אני תמיד אומרת ברוך השם על מה שיש. קשה, מה לעשות, עוברים את זה. לכולם קשה".

איך נראה יום שלך בלוס אנג'לס?
"אני קמה בבוקר, מארגנת את הילד לגן. חוזרת, מבשלת צהריים לכולם. הקטן עדיין איתי בבית, גם ליאם היה איתי עד גיל שנה וחצי. בארה"ב לא נהוג להכניס לגן לפני גיל 3".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

אין לך עזרה?
"עם הילד הראשון הייתה לי עזרה שלוש–ארבע פעמים בשבוע, גם בלילות כי אנחנו אוהבים לצאת. זה קשה, אין לי את אמא שלי לידי. לילד השני כבר הבאנו מטפלת שגרה איתנו, ברוך השם. אני לא יכולה עם שניהם לבד. זאת עזרה ענקית. משבע בבוקר עד שבע בערב היא עוזרת עם הילדים, מנקה, אבל היא לא מבשלת. אני מבשלת גם לה".

אז מה את עושה במהלך היום?
"אני רצה לסופר, להספיק קפה עם חברה, להספיק אימון. אני חיה בסחרחורת, לא אומרת לא לכלום, מנסה להספיק הכל. מגיע סוף היום ואני גמורה. נחה עשר דקות. מקלחות, עניינים, ואז אני ובעלי יוצאים".

איזו אמא את?
"אני אמא פול-טיים ברמות. כל החברים שלי אומרים לי, 'מה זה? תירגעי'. אני כל היום במשחקיות. אני אמא מעורבת".

בעלך מפרגן?
"הכי מפרגן ותומך. הכי חשוב לו בעולם שאני אהיה מאושרת, שיהיה לי טוב".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

מתי את עובדת?
"יש לי חלון גם בבוקר וגם בלילה כשבישראל ערים. אז יש לי שעתיים מתשע עד 11 בבוקר שאני יכולה לעבוד – אני פותחת את המצלמה, אומרת את אשר על לבי, מראה את הלוק, הכל זריז. וזהו".

מה את אומרת על הביקורות שהיו על המשפיעניות בתקופה האחרונה?
"אני מבינה מאיפה זה בא, אני תמיד שופטת לכף זכות. אנשים אומרים, 'הלכה לי כל העבודה, והבנות האלה באות, מדברות באינסטגרם ומרוויחות כסף'. אני יכולה להבין. אבל אני לא אוהבת שיוצאים עליהן. תגידו את שעל לבכם, אבל למה ברוע? למה להקטין אחרים? את זה אני לא אוהבת. את ההקטנה בשביל להרים את עצמך. זה לא מרים אותך, זה מקטין אותך".

את מרגישה שהגעת לנחלה מבחינה מקצועית?
"בינתיים ממש טוב לי עם מה שאני עושה. זה משתלב לי גם ממש טוב עם ההורות. הלוואי שרק יימשך ויגדל. זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

יש לך חלום לפרוץ מחוץ לאינסטגרם?
"כשהכרתי את סם הייתי בדיוק באודישנים ל'הישרדות', והכל קרה תוך כדי. פתאום שלחו לי הסכם סודיות ואמרו לי שאני בפנים. הוא בדיוק טס חזרה לאל-איי, ואני הייתי צריכה להחליט אם אני באה איתו או הולכת ל'הישרדות'. חתמתי על הכל, אמרתי להם 'אני בפנים', ופתאום 12 ימים לפני שהיינו צריכים לטוס לצילומים, הבנתי שאם אני טסה כשאני ממש בהתחלה עם סם זה כנראה כבר לא יקרה איתו. אז החלטתי לוותר ולהישאר איתו. החלטתי שזה המסלול שאני צריכה ללכת בו. זו הייתה העונה של אסי בוזגלו וישראל אוגלבו, צפיתי ואמרתי לעצמי, 'מעניין באיזו חבורה אני הייתי אם הייתי שם'".

ומה התשובה?
"נראה לי אסי".

כשהלוק שלי מתחבר, אני בשיא שלי

אלון יושבת מולי, לבושה בשיא הסטייל ומתוקתקת מכף רגל ועד ראש, מהאיפור והשיער ועד התיק. ניכר שהיא לא חיה בקונספט של לקום, לזרוק על עצמה משהו ולצאת מהבית. "אני משקיעה במראה החיצוני שלי, זה חשוב לי מאוד. לא יודעת אם זה שטחי או לא, אבל לי זה עושה טוב. כשאני מרגישה שאני נראית טוב האנרגיה שלי משתנה ומצב הרוח שלי משתנה ואני עושה דברים בצורה הרבה יותר טובה. ביום שאני מרגישה בשיא שלי מבחינת מראה, אני בשיא שלי בכל תחום שהוא".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

מה זה השיא שלך?
"כשאני לבושה בסטייל, השיער שלי עשוי, איפור בקטנה. כשאני מרגישה שכל הלוק שלי התחבר, אני בשיא שלי".

איך את באוכל, תזונה, ספורט?
"הרבה שונאים אותי על זה. יש לי גנים ממש טובים, ברוך השם. אני נהנית מאוכל. יוצאת הרבה. אוכלת בחוץ. לא מסתכלת כל כך על תזונה, אבל אני באמת בן אדם שאוכל עד שהוא שבע".

בואי נדבר על ניתוחים והזרקות.
"גדלתי לכל העניין של האסתטיקה הרפואית. לאמא שלי היה מרכז רפואי לניתוחים פלסטיים, סבא שלי מנתח פלסטי. הוא עשה לי ולאחותי את האף. כשהייתי קטנה אחי היה קורא לי 'אף גויאבה' ואומר 'משכו אותה מהאף'. איך שהגעתי לגיל 16 הודעתי שאני עושה ניתוח אף. הייתי כל כך מאושרת. תמיד התביישתי באף שלי, ופתאום זה שדרג לי את הביטחון העצמי לשמים. בגיל 17–18 עשיתי סיליקון בשפתיים. ההורים שלי לא רצו שאעשה אבל הייתי נחושה. עם הזמן נהיו לי כל מיני גושים וכל הזמן הייתי צריכה לתקן והייתי מוסיפה עוד טיפה ועוד טיפה. פתאום השפתיים שלי גדלו. היום זה נורא חורה לי. אני לא סובלת את השפתיים שלי. אני כמעט לא מקבלת הערות רעות באינסטגרם, רק על השפתיים. זה קצת מעליב אותי, אבל אני באמת חיה בשלום עם עצמי. הרבה פעמים חשבתי לעשות ניתוח ולהוציא את זה, אבל אז אני אומרת די, זה חלק ממני, לא רוצה להתעסק בזה יותר. אני כבר עם שפתיים גדולות, זו אני ואין מה לעשות. אפילו שבלוק אני יותר אוהבת עדין, פשוט ונקי, אז הייתי מעדיפה שזה לא יהיה, אבל אני בסבבה".

צילום: עמית לימור

צילום: עמית לימור

אז את שלמה עם עצמך?
"אני שלמה עם עצמי. אני לא חייבת שהכל יהיה מושלם. אני חייבת להיות מושלמת בשביל עצמי, שאני ארגיש שאני בטוב. אבל אם זה טיפה כרס או טיפה שפתיים גדולות או אף טיפה עקום, לא אכפת לי. אני אוהבת בסופו של דבר מה שאני רואה".

מה את מאחלת לעצמך?
"אני מאחלת לעצמי שימשיך ככה. תמשיך להיות לי זוגיות טובה, שהילדים יגדלו באושר ונחת, שההורים שלי ימשיכו להיות קרובים, שנתראה מלא, שיהיה שלום במדינה אמן, שהחיילים יחזרו הביתה, שהחטופים יחזרו הביתה, שנדע לשמור על המדינה שלנו ושיהיה לנו טוב".

בין החלומות שלך יש גם חלום לחזור לגור בישראל?
"הלוואי. הלוואי שזה יקרה בקרוב. לא נראה לי, אבל הלוואי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Alon Yamini (@lee_alon)

צילום וסטיילינג: עמית לימור | סוכנות: נאס טאלנטס, נופר אלון | שיער: עידן גיטקר | בגדים: אוסף פרטי | תכשיטים: יוסי אלון | משקפיי שמש: אופטיקנה

השאירו תגובה

 

  • יא אללה איזו סתומה

    מאת: נעמי |‏ 16 באפריל 2024 | 23:49
  • כתבה מושלמת

    מאת: ענבר חן |‏ 14 באפריל 2024 | 17:10
  • עשיתי הסברה עולמית. כל היום הייתי על זה, מלא סרטונים.שקרנית. כל הכתבה חרטה ברטה

    מאת: איילת |‏ 14 באפריל 2024 | 08:15
  • היית ונשארת ילדת שמנת

    מאת: שולה |‏ 14 באפריל 2024 | 00:28
  • מזכירה אותי פרקנשטיין

    מאת: zhzh |‏ 13 באפריל 2024 | 16:02
  • אבא של רופא כמו שאני טייס .. יותר בכיוון של הימורים.. למה להמציא שקרים ?

    מאת: ממש שקרנית |‏ 13 באפריל 2024 | 14:33
  • כצכלכ

    מאת: כןכןכ |‏ 13 באפריל 2024 | 14:29
  • בהתחלה אמרה שאמא שלה עבדה בבנק ואח"כ סיפרה שהיה לה מרכז רפואי לניתוחים פלסטים.

    מאת: א |‏ 13 באפריל 2024 | 09:50
  • רדוד לגמרי

    מאת: אתרה |‏ 13 באפריל 2024 | 09:30
  • קיצר, עוד נציגה של בטלנות ואפס כישןרים מלווה בפרימיטיביות, טקסי וודו וקלישאות. יכולתם לתמצת במשפט אחד: ישראלית שמצאה גבר עשיר בזכות המראה והתנהלות בהתאם, חסרת כישורים עושה טובה שמגיעה לפעמים לארץ תחת ה"אני אוהבת את ישראל" אבל עם מלא תירוצים למה להמשיך לחיות נח, בלי הרבה שכל. עןד פ ר ח

    מאת: החתול |‏ 13 באפריל 2024 | 06:24
  • רדודה כמו חברתה קובו.
    כל היום מצטלמת עם שאנלים כאילו זו מהות החיים!

    יש לי כמה שאנלים בארון ובחיים לא אחשוב על לצלם אותם. בחורות מביכות.

    מאת: רוני |‏ 13 באפריל 2024 | 00:09
  • נו באמת, זאת מומחית בביוטי??? נראית בדיוק כמו כל המנותחות והמוזרות ועוד עם הכלב, איזה גועל

    מאת: ריקי |‏ 12 באפריל 2024 | 22:02
  • איזה מהממת היא….
    גם תמיד עונה בכיף באינסטגרם.

    מאת: sara |‏ 12 באפריל 2024 | 20:18
  • רגליים נוראיות גוף.נורא פנים מזוויעות. מחרידה

    מאת: Dd |‏ 12 באפריל 2024 | 19:16
  • בארץ לא היה לה זמן…אוי כפרה עליך פתאום גילית את החיים , חיים שלי… יש 25 שעות ב LA . יאללה כאילו אנחנו לא יודעים , רק תמצאי לנו גם רופא\ה שיקח אותנו איתו , יהיה לנו זמן סופסוף ולהשקיע בעצמנו, ואי איזה פאן.

    מאת: Steven spielberg |‏ 12 באפריל 2024 | 18:48
  • כאילו את בכוח רוצה שישנאו אותך. בחירת כתבה מטופשת ביותר. גם לפני ה 7 לאוקטובר. מאוסה ומביכה כל התפיסה הזו

    מאת: חנה |‏ 12 באפריל 2024 | 18:04
  • הבל הבלים

    מאת: נו באמת |‏ 12 באפריל 2024 | 13:44
  • כמה שקרים. מכיר אותך ומשפחתך הרבה שנים. כמה תוכן מעזעזע

    מאת: דדה מירבי |‏ 12 באפריל 2024 | 08:35
  • גרוזינים ופרסים זה אותו דבר כסף כסף כסף והבל החיים של מותגים ושופוני

    מאת: איריס |‏ 12 באפריל 2024 | 01:29
  • אני מתה על האישה הזאת!! עם כל זה שהיא חיה בעושר היא כזאת אותנטית ופשוטה אני מתה עליה!!!

    מאת: יעל |‏ 11 באפריל 2024 | 22:41
  • עלק אין אנטישמיות אנשים פוחדים לצאת פה מהבית כיהודים אנטישמיות שיא וכמויות אדירות של הומלסים
    יהודים יקרים מתי תבינו ההיסטוריה תמיד חוזרת !
    לא משנה באיזה וריאציה
    לצערי

    מאת: החלום האמריקאי |‏ 11 באפריל 2024 | 21:32
  • מתוקה אמיתית!!!!

    מאת: שלי |‏ 11 באפריל 2024 | 20:26
  • כתבה ארוכה ומיותרת. שום כלום. שום תוכן. ניחא בימים רגילים אבל בימי מלחמה. למי אכפת מעוד אשה עשירה שחיה בסרט בגלל שיש לה עוקבים באינסטגרם

    מאת: באמת |‏ 11 באפריל 2024 | 18:23
  • כל אחת היום שבכוונה תחילה רקחה מזימה לתפוס עשיר, ולקבל חיים שהיא בסהכ" סוג של פדלאה שלא עושה עם עצמה כלום , חוץ מלשבת רגל על רגל כל בוקר עם כוס אספרסו ולמלם לוקים מול המראה – - מתפארת לנו בחוצות שהיא משפיענית ועל פייה יישק הדבר .
    אחותי …. את לא באמת בנית את עצמך מלמטה ואת לא באמת עושה כלום , חוץ מלהסתובב בין שאנל , פראדה , ולהשוויץ מול העוקבים שלך הרדודים באינסטוש .
    לא היו עוקבים אחרייך אם היית סתם מישראל שמצטלמת עם לוקים מ"רנואר" ,
    ולא היו עוקבים אחרייך אם לא היית נוברישית מלוס אנג'לס שמנסה להציג חיי זוהר.
    לצערנו זו המראה הרדודה של המדינה שלנו .
    טבעתי מהעומק. …..

    מאת: די . באמת |‏ 11 באפריל 2024 | 18:13
  • כל הכתבה – , "אני ואני ואני ואני" . לא אהבתי את התעופה העצמית שלה , וזה בכלל מעיד על ביטחון עצמי נמוך , .וזה מרגיש לא אותנטי, ושהיא מנסה לייצר אובר רושם על קוראי הכתבה.
    מצטטת :
    "מגיל קטן עוד לפני האינסטגרם הייתי משפיענית"
    "בכיכר המדינה הציעו לי בחינם מעיל של פראדה"
    "תמיד היו שואלים אותי מה הכי נכון ללבוש , איזה בית קפה הכי מומלץ, מה הנעל הכי נכונה כעת. אני פשוט נולדתי כזו"
    "עוצרים אותי ברחוב ושואלים אותי מהיכן הנעליים שלי"
    שבנאדם יותר מידי מפרגן לעצמו זה לא מהדיר אותו. – זה מקטין אותו . …….!
    עד כאן להיום

    מאת: זוהר |‏ 11 באפריל 2024 | 18:07
  • סתם זונה מחפשת תושמת לב מה לא תעשה בשביל זי"ן מגבר וכסף זונה מפגרת

    מאת: ... |‏ 11 באפריל 2024 | 17:57
  • השפתיים המגעילות האלה, גורו שמורו, גועל נפש

    מאת: לילית |‏ 11 באפריל 2024 | 17:51