האיטגירל חגגה ברית לבנה בשמלה שהיממה את העוקבות

בקי וסטפריד היא תמיד אחת הנציגות הבולטות והמרעננות של הפיד הישראלי, ואחרי הריון פוטוגני במיוחד - עכשיו היא מביאה את הסטייל המזוהה איתה גם לחגיגות הברית של בנה הבכור. האם הטרייה לבשה שמלה בסגנון רומנטי-נוסטלגי שכבשה מיד את העוקבות וגם אותנו, ולא היססה לשתף את המותג השווה שממנו הגיעה

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2024

 

בקי וסטפריד

צילום: אינסטגרם, bekkivestfrid

כבר כמה שנים טובות שאנחנו מלוות כאן בהתלהבות את ההתפתחות של בקי וסטפריד, מבלוגריות האופנה המוצלחות של הזירה המקומית. היינו איתה ברגעי הנסיקה וההכנות לחתונה, גם בחתונה עצמה – ועכשיו מגיעה נקודת ציון נוספת: טקס הברית המרגש של בנה הבכור.

הימים הראשונים שלאחר הלידה יכולים להיות מאתגרים מאוד מבחינה פיזית ורגשית. כשאת אושיית רשת שמשתפת לא מעט מהנעשה בחיים האישיים, מצופה ממך לתת הצצה גם אליהם. וסטפריד עשתה את זה ברגישות ובסטייל, עם שני אלבומי תמונות שמוקדשים לברית של דויד הקטן.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bekki Vestfrid Peretz‎‏ (@‏‎bekkivestfrid‎‏)‎‏

לא הצלחנו להתעלם מהשמלה שבקי לבשה לטקס, ונראה שגם עשרות אלפי העוקבות שלה. לא מעט מהשאלות שהופנו ליולדת הטרייה התייחסו לשמלה הירוקה בעלת השיק הוינטג'י-חסוד שהיא לבשה.

וסטפריד חשפה שמדובר במציאה לא מאוד יקרה מהמותג הלונדוני Sister Jane. המותג מתייחד בסגנון רומנטי-נוסטלגי-אקסצנטרי, עם דגש על קולקציות קפסולה קטנות ומוקפדות שיוצאות כל שישה שבועות. השמלה של בקי היא מדגם "רומיאו"- שמלת מידי עם שרוולים תפוחים, צווארון לבן מודגש ועיטורי כיסים בקו המותן (מחירה כ-480 שקלים).

בקי וסטפריד

צילום: אינסטגרם, bekkivestfrid

קולקציית השמלות של המותג עשירה במיוחד ומכילה אינספור ממתקים יפים בסגנון מסיבות קיץ אנגליות. המותג אכן מבצע משלוחים לארץ (בתשלום מתחת לסכום של 250 ליש"ט ובחינם מעל), אך שימו לב שהמחירים לא כוללים עלויות של מיסים נוספים. מוזמנות לצלול לחלום היפה הזה, ואולי אף להתאהב, ממש כמונו, עד מעל לראש.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎dreamsisterjane‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎dreamsisterjane‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה