המוזה של קים: דני לוי בלוק יום הולדת שלא משאיר הרבה מקום לדמיון

האישה שמחליטה מה קים קרדשיאן תלבש חגגה יום הולדת, אז ברור שהיא תנצל את ההזדמנות ללוק בלתי נשכח. דני בחרה בכמה פריטים שמזוהים עם בית האופנה מיו מיו, ושילבה בין חזייה קטנה, חצאית מידי ופיסת בד שקופה שיצרה אפקט של תחתונים מבצבצים

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2024

דני לוי, קים קרדשיאן, אופנה, סטייל, מיו מיו

דפקה הופעה (צילום: אינסטגרם, superrdani)

בתור הסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי רגילה להיות מאחורי הקלעים – עד כדי כך שקים עצמה התקשתה למצוא תמונה משותפת שלהן כשהעלתה ברכת יום הולדת לדני בסטורי שלה השבוע.

מה שהעבודה עבור קים (ולפני כן קניה) לא עשתה, עשתה מערכת היחסים עם בן אל תבורי. הזוגיות הפכה את לוי למפורסמת יותר, לפחות במונחים מקומיים – מה שמגיע גם עם כמה חסרונות, כולל סיקור תקשורתי של הצדדים הפחות יפים בזוגיות שהסתיימה לאחרונה.

אמרטה לבשה את הטופ הזה (צילום: אינסטגרם, superrdani)

אמרטה לבשה את הטופ הזה (צילום: אינסטגרם, superrdani)

למרות הכל, בתור אישה שעוסקת בסטיילינג, לוי לא תחמיץ הזדמנות לתעד את לוק יום ההולדת שלה, והיא הודתה לעוקבים והחברים על ברכות יום ההולדת עם תמונות בתלבושת שלא חייבים להסתכל על התגית שלה כדי להבין מאיזה מותג היא מגיעה.

בתמונות לוי לובשת כמה מהפריטים המזוהים ביותר עם בית האופנה מיו מיו מהקולקציות הוויראליות האחרונות שלו. הטופ השחור, שמעוטר באבזם פלסטיק, הוא אחד הפריטים הזכורים מקולקציית אביב 2023 של המותג, בעיקר בגלל שמי שלבשה אותו על המסלול הייתה אמילי רטאייקאוסקי. לוי הצטיידה בחזייה קטנה מתחתיו כדי להימנע מתאונת מלתחה, והוסיפה חצאית מידי, גם היא של מיו מיו, עם פיסת בד שקופה בחלק העליון שיוצרת אפקט של תחתונים מבצבצים.

היה גם גריל בשיניים (צילום: אינסטגרם, superrdani)

היה גם גריל בשיניים (צילום: אינסטגרם, superrdani)

עוברת לקדמת הבמה (צילום: אינסטגרם, superrdani)

עוברת לקדמת הבמה (צילום: אינסטגרם, superrdani)

השאירו תגובה