רותם סלע הפתיעה אותנו עם הביקיני הנמוך הזה. וגם עם עוד כמה דברים

אנחנו מנהלות כאן רישום קפדני של מלתחת בגדי הים שלה, ועכשיו רותם סלע מוסיפה עוד שני פריטים מסקרנים לרשימה: אחד שלם ונהדר של מותג אהוב במיוחד, ואחד ביקיני קלאסי לכאורה בגזרה שדורשת תעוזה. אבל דווקא הלוק ה"יבשתי" שלה כלל פריט אחד טרנדי למדי שלגמרי לא ציפינו לו

מאת  | ‏ 25 אוגוסט 2024

רותם סלע

גזרה שדורשת תעוזה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

היום בחדשות האסקפיזם המוחלט: אנחנו שמחות לעדכן את רשימת בגדי הים של רותם סלע, שנאספת כאן בקפידה כבר כמה חודשים, וכעת עומדת על שבעה נציגים מרשימים. עד כה ספרנו חמישה בשלוש הזדמנויות שונות, והיום מצטרפים שניים חדשים ומרתקים.

בעוד פוסט מעורר קנאה והשתאות שבו שיתפה תמונות מחופשה משפחתית באיביזה, כללה ילדת יום ההולדת שלושה סלפיז (ניכר שהיא לא מספיק מסנג'רת את בני ובנות המשפחה לצלם אותה, כזאת אצילת נפש): באחד מהם היא לובשת בגד ים שלם ורוד שלא התקשינו לזהות כדגם קלאסי של המותג האהוב Hunza G, אותו אפשר אפילו למצוא בפקטורי 54 תמורת 890 שקלים.

רותם סלע

מה נעשה עם הפרצוף הזה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

הבא עוד יותר קלאסי, לכאורה. על פניו, מדובר בביקיני שחור – פריט מפתח בסיסי לחלוטין. אלא שרותם מצאה אחד שכולל חזייה בגזרת קולר עם מחשוף עמוק ומחמיא במיוחד, ואלמנט כפתורים צדדי שנותן לו וייב של גופייה מיניאטורית. החלק התחתון נועז אף יותר, בזכות גזרה נמוכה במיוחד שמזכירה את מראות הביקיני הנוסטלגיים של רותם, כשרק התפרסמה כדוגמנית לפני כמעט 20 שנה.

מסתמן שהטבילה האמיצה והטרנדית הזאת במחוזות ה-Y2K היא לא עניין חד פעמי, אלא מגמה – כך לפחות אנחנו מסיקות מהלוק השלישי בפוסט, שבו רותם לובשת לבן כמו שהיא אוהבת, עם חולצת רקמה של זארה וג'ינס קצר, כשביניהם חוצץ אחד מפריטי הרטרו הלוהטים של הרגע: חגורת "דיסקים" המורכבת מאלמנטים מתכתיים עגולים, מהסוג שהיה לנו (וכנראה גם לה) באיזורי החטיבה.

רותם סלע

הכי ישן, הכי קורה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

 

 

השאירו תגובה