נחשו מי: האישה המדוברת בעולם מדגמנת תחתונים בגשם

צ'ארלי XCX היא האיטגירל האולטימטיבית שמגדירה את כל מה שמגניב ונכון כרגע, כך שכל מותג היה שמח לתת לה מלא כסף. הזוכה המאושר והמתבקש הוא סקימס, אימפריית ההלבשה התחתונה של קים קרדשיאן, שמצטיינת בזריזות ליהוק חכמה. התוצאה היא קמפיין סקסי ואיקוני שכולל תחתונים וכלבלבים

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

היינו רוצות להגיד שאתמול נחתה לנו בפיד הפתעה, אבל תכלס, כנראה היינו מופתעות יותר אם זה לא היה קורה. למעשה, אם הייתם מבקשים מאיתנו לנחש מי תהיה כוכבת הקמפיין הבא של סקימס, או לחילופין איזה מותג ישכיל להזדרז ולסגור את צ'ארלי XCX לקמפיין – לא היינו מתבלבלות לרגע. השידוך בין קים קרדשיאן, מותג ההלבשה התחתונה שלה והאישה שמגדירה כרגע את כל מה שנכון ומגניב בעולם – הוא כמעט בלתי נמנע.

מעבר להיותה, כאמור, האיטגירל האולטימטיבית של התקופה והכוהנת הגדולה של "ירוק בראט", "קיץ בראט" ושאר קטגוריות הבראט – צ'ארלי גם ביססה לעצמה לאחרונה נישה עוד יותר ספציפית: משפיענית תחתונים. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

זה התחיל עם הקליפ ל-Guess שלה ושל בילי אייליש, שבו השתיים שרות שיר אהבה לתחתונים אחת של השנייה, מטפסות על הר תחתונים ומעיפות תחתונים לכל עבר (אפילו הייתה שם מטרה טובה). זה המשיך עם הלוק המדובר של צ'ארלי למסיבת יום ההולדת שלה, שטשטש היטב את הגבול בין מכנסונים לתחתונים. ועכשיו, כמו שהטבע התכוון, נחשף הקמפיין המגה-בראטי שלה לסקימס. נחשו מה היא לובשת שם.

פצצת הפופ הבריטית מדגמנת טופ קטן ותחתוני בוקסר כשהיא משתרעת תחת חבל הכביסה בגינה, בלילה, בגשם, מרטיבה לחלוטין את הלוק. בתמונות נוספות היא מתגלגלת על השטיח בטרנינג אפור ונראית מצוברחת – וייב מאוד משונה ביחס לעובדה שיש איתה שם שני גורי גולדן רטריבר. את כל אווירת "בת השכן האפלה" משלים הפריים שלה מבעד לחלון, בתחתונים שחורים וסווטישרט. שכחו מ"קיץ בראט". "סתיו בראט" כבר כאן, והוא לוהט.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Info Charli XCX‎‏ (@‏‎infocharlixcx‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎CelebFemales Plus‎‏ (@‏‎celebfemales.plus‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‏ (@‏‎serienotsiri‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Charli xcx portugal‎‏ (@‏‎charlixcxpt‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎InStyle México‎‏ (@‏‎instylemexico‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Montreal Magazines‎‏ (@‏‎montrealmagazines‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה