אמרטה, מה לעזאזל את נועלת?!

חייבים להודות שהנעליים של אמילי רטאייקאוסקי הן לא בדיוק הפריט הכי חינני שראינו לאחרונה, אבל היא ממש מתעקשת לדגמן אותן ברחבי מנהטן – וקשה שלא לקנות את מה שהיא מוכרת. האם מדובר בטרנד הבא שיכבוש את העולם?

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2024

נעליים, אוקלי, אופנה, אמילי רטאייקאוסקי

קבלו אותן (צילום: Gotham/GC Images)

מי שבאמת חי אופנה יודע שכדי ליצור לוק ייחודי צריך לקחת סיכונים ולא ללכת על האופציה המובנת מאליה. קחו לדוגמה את תיאוריית הנעל הלא נכונה, שגורסת כי הנוסחה למראה מלא סטייל כוללת מיס-התאמה של הנעליים לבגד, כדי לשבור את האווירה הכללית וליצור אמירה אישית.

לא מעט פאשניסטות אימצו את השיטה, אבל נראה שאמילי רטאייקאוסקי ניצחה את כולן – היא מצאה את הנעל שתמיד תפתור את המשוואה, כנראה הנעל הכי לא נכונה שקיימת בעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

במהלך הטיול הקבוע במנהטן עם הכלב שלה קולמבו, שגרה שהפכה למיצג יומי של סטריט-סטייל משובח, אמרטה תועדה לאחרונה על ידי צלמי הפפראצי בשלוש הזדמנויות כשהיא נועלת הכלאה בין סניקרס, נעלי הרים וכפכפי סליפ-און. הפיס המגושם הזה מגיע משיתוף פעולה בין מותג הספורט אוקלי והמותג Brain Dead – שם הדגם Factory Team Flesh, ומחירו ב-620 שקלים.

יצור כלאיים (צילום: Brain Dead, מתוך האתר הרשמי)

יצור כלאיים (צילום: Brain Dead, מתוך האתר הרשמי)

פעם אחת רטאייקאוסקי לבשה לצד הנעליים המגושמות טופ וחצאית לבנים עשויים בד סרוג חושף עור, באחרת בחרה סט קז'ואלי יותר שכלל גופיית בייסיק וטייץ קצר בלבן, ובפעם השלישית היא הלכה על וייב של שנות ה-70, עם מכנסיים מתרחבים בגזרה נמוכה וגופייה מפוספסת בעלת צווארון.

קשה שלא להרים גבה לנוכח הבחירה שלה, אבל שווה לזכור שלא מעט טרנדים שזכו לתגובה ראשונית דומה הפכו תוך כמה חודשים לקונצנזוס מוחלט. ראו הוזהרתם.

עם קולומבו בשכונה (צילום:  Robert Kamau/GC Images)

עם קולומבו בשכונה (צילום: Robert Kamau/GC Images)

בקרוב אצלנו? (צילום:  Robert Kamau/GC Images)

בקרוב אצלנו? (צילום: Robert Kamau/GC Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ATB (@allthingsbeautymagazine)

לא בדיוק חינני (צילום:  Robert Kamau/GC Images)

לא בדיוק חינני (צילום: Robert Kamau/GC Images)

השאירו תגובה