ליבר בלילתי חשפה את מין העובר בהפקת אופנה מושלמת

האמת, יכול היה להיות משעשע אם התגלית הייתה שמדובר בבן - אבל ערימות הפפיונים הוורודים לא משקרות. לטובת החשיפה המרגשת חברה האיטגירל לפאוור קאפל האולטימטיבי: הסטייליסטית חיה וידר והצלמת רותם לבל. התוצאה מלאכית, סקסית, קסומה, מהממת

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Libar Balilti Grossman‎‏ (@‏‎libarbalilti‎‏)‎‏

יש הרבה דרכים יצירתיות לחשוף את מין העובר, במיוחד אם את משפיענית רשת, אבל ההשקעה של הפשניסטה המקומית ליבר בלילתי הצליחה להדהים אפילו אותנו. לפני כחודשיים בישרה המעצבת והדוגמנית שהיא מצפה לבייבי ראשון, ועכשיו הגיע הרגע שלה לחשוף האם מדובר בבן בכור או בת בכורה.

בלילתי הלכה על הפקת אופנה מושקעת בהשראת הצבע הוורוד, המסמל במסורתיות את הציפיה לבת. היא גייסה למשימה צוות מכובד של אנשי מקצוע: חיה וידר הייתה אחראית על הסטיילינג המלאכי, אל אדידה על האיפור, זיו אמסלם על עיצוב השיער ורותם לבל על הצילום.

(צילום: רותם לבל)

אוברול תחרה: יעל שאולסקי, גרביים: סימון רושה, נעליים: Aeyde לעמנואל (צילום: רותם לבל)

הלוק הראשון מההפקה כולל מחוך וחצאית בעיצוב ליהי גלפנד, ורודים לחלוטין, להם שודך פפיון שיער ענק, גם הוא בצבע ורוד. בלוק אחר היא חושפת בטן דרך עליונית שכבות ורדרדה של One Sixty Nine וגרביונים בצבע תואם, כשאת ראשה מעטר כובע לבן בסגנון מלחים, בעיצוב אהרון גניש. עוד לוק מההפקה כולל אוברול מיני מתחרה שקופה בעיצוב יעל שאולסקי, שסוגנן יחד עם נעלי בלרינה ורודות וגרביים רקומים.

התגובות הנלהבות נערמו זו אחר זו. עומר נודלמן הרימה לחברה וכתבה: "העולם צריך עוד ליבר בלילתי", דנית גרינברג אף הודיעה קבל עם ואינסטגרם ש: "די מה זה, אני רוצה את זה מודפס בבית". לא מעט מהתגובות כללו את הבחירה של בלילתי עצמה. תכלס, לפעמים אימוג'י אחד של פפיון ורוד שווה אלף מילים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Lebel‎‏ (@‏‎rotemleb‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Libar Balilti Grossman‎‏ (@‏‎libarbalilti‎‏)‎‏

השאירו תגובה