טיילור מלכוב הצליחה להפתיע אותנו עם המכנסיים השקופים האלה

כן, היא שוב במיקונוס. אלה הם חייה, ואנחנו משתדלות שלא להתמרמר ובמקום זאת פשוט לסקר שוב את תכולת המזוודה שלה. הפעם ספרנו שלושה ביקיניז - אחד מהם כבר במעמד איקוני, שתי שמלות ערב משגעות, וזוג מכנסיים אחד שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו

מאת  | ‏ 22 יולי 2024

 

טיילור מלכוב

בוטגה וטיילור (צילום: אינסטגרם, malkovtaylor)

כן, אתם שוב בפינתנו היומית "מי לבשה מה במיקונוס". תרצו או לא תרצו, תקנאו ותתפוצצו – זו העונה בה אפשר לצפות באיטגירל הממוצעת בסביבת המחייה הטבעית שלה, ואנחנו הרי חוקרות מסורות של התחום. 

ובכל זאת, הפעם ניאלץ להודות שהתבלבלנו קצת: טיילור מלכוב אמנם ידועה במחוזותינו כנוסעת המתמידה מכולן, אבל על פי חשבון האינסטגרם שלה היא כבר לגמרי עשתה את מיקונוס לפני שלושה שבועות. זה כנראה לא מנע ממנה לקפוץ שוב כאילו מדובר בארוחת שישי אצל ההורים, אז לא נתווכח ולא נתמרמר – רק נבחן שוב את תכולת המזוודה של הסיבוב השני.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Romi Geyor‎‏ (@‏‎romigeyor‎‏)‎‏

אז מה היה לנו שם? הספקנו לתפוס את הביקיני המנומר המפורסם של בננהוט, שטיילור שילבה עם מכנסי תחרה שקופים ולוהטים במיוחד בגזרה צמודה ומתרחבת. ובכך לא נגמר המנומר: התבלטה גם שמלת מקסי מנומרת של המותג הישראלי המסקרן Luar. עוד נצפו ביקיני לוהט בגווני שמש ובשילוב טבעות מתכת ושרשראות עדינות, ואחד קטנטן ושחור עם קישוט פרפר חמוד. את הערב האחרון (לפחות לשבועיים הקרובים, אנחנו מניחות)  ציינה טיילור בשמלת מיני תכולה-מטאלית היסטרית של דיזל, אותה הפגישה עם זוג מגפי בוקרים חומים וגבוהים שאולי היה לה קצת חם איתם – אבל ככה זה כשאת עושה הכל בשביל הלוק.

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

שמלה מנצחת של דיזל (צילום: אינסטגרם, malkovtaylor)

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

כל העיניים עליה (צילום: אינסטגרם, malkovtaylor)

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

ביקיני או תכשיט? (צילום: אינסטגרם, malkovtaylor)

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

עד הפעם הבאה (צילום: אינסטגרם, malkovtaylor)

 

השאירו תגובה