בריחה מהמציאות: האיט-גירל הישראלית בחופשה משגעת

בר מרום, שעומדת מאחורי המותג הישראלי האהוב "ברנדה", יצאה לנפוש במיקונוס וארזה את מלתחת הריזורט המושלמת. חצאיות אווריריות, טופים נשפכים וביקיני – מתובלים בלילות שלמים של שינה וגעגועים לפעוטה שנשארה בבית

מאת  | ‏ 1 יולי 2024

הגירל-קראש שלנו (צילום: אינסטגרם, barmarom)

הגירל-קראש שלנו (צילום: אינסטגרם, barmarom)

עונת הפרומים נגמרה, וזו הזדמנות מצוינת עבור הפאשניסטה בר מרום – שחולשת על אימפריית שמלות הפרום והערב "ברנדה", לצאת לחופשה זוגית. מרום היא גם אימא יחסית טרייה לאניה המתוקה, והיא משתפת, לצד נופי החופשה המטריפים והאאוטפיטים הלוהטים, את התחושות המעורבות שביציאה לחופשה כזו.

אם נשאיר את הגעגועים לאניוש הקטנה בצד לרגע, נסכם שמלתחת הריזורט שמרום ארזה למיקונוס מביאה איתה משב אופטימי של קיץ. לוק החופשה הבולט הוא סט בצבע זית בשם טרז, המורכב מטופ עם מחשוף עמוק ודיטייל קשירה דקורטיבי, שהותאם לחצאית תואמת בגזרה נמוכה. הסט הזה מגיע בעוד מספר גוונים, אבל יש לציין שהגוון הירוק העמוק בו בחרה מרום לגמרי עשה לנו את זה.

בר מרום, ברנדה, אופנה, חופשה, ריזורט

ירוקות מקנאה (צילום: אינסטגרם, barmarom)

הירוק המשיך ללוות את החופשה הזו, וחוזר לביקור זרחני בדמות ביקיני משולשים אותו בר סיגננה עם חולצה תואמת.

"היום הייתה לי נפילת מתח", שיתפה מרום בכיתוב לצד אלבום התמונות הפוטוגני, "התגעגעתי לאניה בעצמות". אנחנו לגמרי בעד רגעים של כנות, במיוחד בשיתוף חופשות שהכל נראה בהן מושלם, וכמובן שעד רגע האיחוד עם הקטנטנה המתוקה, נשמח גם לקבל השראה מעוד אאוטפיטים יפים – רגע לפני הכביסות ופריקת המזוודה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Marom (@bar_marom)

דיטיילס (צילום: אינסטגרם, barmarom)

דיטיילס (צילום: אינסטגרם, barmarom)

יודעת לארוז (צילום: אינסטגרם, barmarom)

יודעת לארוז (צילום: אינסטגרם, barmarom)

השאירו תגובה