מור רדמי נכנסה לארון של עינב כפיר, ויצאה עם שמלות מושלמות

כבר הספקנו להבין שעינב כפיר ואחותה התאומה שירן מתחזקות מלתחת שמלות מרשימה למדי, אבל עכשיו הן כבר ממש מציעות אותן להשכרה וחושפות את סדר הגודל של כל היופי הזה. זה קורה בין השאר בחסות החברה מ"חתונמי", מור רדמי - בעצמה פאשניסטה לא קטנה, ואין ספק שזה אחד הדברים הכי כיפיים שקרו לנו באינסטגרם לאחרונה

מאת  | ‏ 18 יוני 2024

מור רדמי

יס ביץ' (צילום: אינסטגרם, morradmy)

פרקי קרוסאובר הם תמיד דבר מרגש, והיום נחת לנו באינסטגרם אחד משמח במיוחד. מור רדמי ועינב כפיר הן שתיים מיוצאות "חתונמי" האופנתיות ביותר אם לא ה-, וככאלה הן גם מככבות כאן לא מעט. רק השבוע התעלפנו על לוק האירוסים של עינב, שאמרה כן (הפעם באמת) לרז ששודך לה על המסך, ועכשיו קיבלנו עוד הזדמנות פז להציץ למלתחת השמלות המרהיבה שלה.

זה קורה, כאמור, בחסות חביבת המערכת מור רדמי, שהחליטה לנדב את שירותי המשפיענות שלה לטובת פרויקט השכרת הארון שעורכות עינב ואחותה התאומה שירן. האחיות כפיר, מתברר, מתחזקות ארסנל שמלות ערב שלא היה מבייש את אחד משירותי ההשכרה היוקרתיים.

מור רדמי, עינב כפיר

אנחנו דווקא אהבנו (צילום: אינסטגרם, morradmy)

רדמי מדגמנת, למשל, שתי שמלות פאייטים מוזהבות. אחת מהן, בטקסטורה עדינה יותר, לגמרי גורמת לה להיראות כמו האלילה הזוהרת שהיא. השניה, לטענתה, גורמת לה להיראות כמו דג. אנחנו לא לגמרי מסכימות, ובעיקר אין ספק ששתי השמלות הן פיסים היסטריים למדי. אחרי שמדדה גם שמלה שחורה הורסת לחלוטין עם קאט-אאוט באיזור הצלעות ("לפרמיירה במיאמי ביץ'") וכן שמלת מיני אדומה עם מחשוף קאפים מושלם ("אין לי אומץ ללכת איתה בפרהסיה אלא אם זה לפרמיירה של החידוש למולאן רוז'"), רדמי לקחה איתה שמלה פרחונית קלאסית ונהדרת. מאחלות לך כמה שיותר פרמיירות בקרוב.

מור רדמי

ליידי מרלמלד (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

או ג'סיקה ראביט? (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

אלילה מוזהבת (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

קלאסי לך (צילום: אינסטגרם, morradmy)

עינב כפיר

ויש עוד מאיפה שזה הגיע (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר

זכורה ואהובה (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

אדום עולה  (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

אדום עולה (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר

ממש עולה (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר

מיד לשיר לה סרנדה (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

 

השאירו תגובה