לא סתם ביקיני אדום: בבגד הים של עדן בן זקן מתחבא טרנד הורס

אחרי רצף מסחרר של שמלות שחורות לוהטות, מגיעה עוד שמלה שחורה לוהטת - אבל מתחתיה, כך מתברר, מחכה ביקיני עוד יותר לוהט. לא רק כי הוא קלאסי ומחמיא, אלא כי גם יש בו אלמנט קטנטן טרנדי במיוחד. ולא פספסנו גם את הפירסינג ההיסטרי

מאת  | ‏ 7 יוני 2024

 

עדן בן זקן

(צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

אצלנו יש כלל ברור: כשמגיע, מגיע. ולעדן בן זקן מה זה מגיע לאחרונה. כבר שנים שהיא אחת הכוכבות הגדולות והמצליחות ביותר בארץ, אבל נדמה שרק בשנה האחרונה היא פתאום שמה גז בכל הנוגע לזהות האופנתית שלה. ניכר שהיא עפה על זה, ולכן גם אנחנו עפות על זה.

אחרי שהנחיתה עלינו שני לוקים מטורפים לחלוטין בפחות משבועיים – שניהם כוללים שמלת ערב שחורה בעלת אלמנט מחשוף ייחודי – נראה שעדן לא מתכוונת לעצור ולנוח. טוב, אולי כן לנוח, אבל בלי להפסיק להגיש את מיטב הסקס-אפיל האופנתי שלה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Ben Zaken‎‏ (@‏‎edenben_zaken‎‏)‎‏

בפוסט האחרון שהעלתה היא עושה את זה על רקע מה שנראה כמו בריכה פרטית מפנקת למדי, ועל פניו – ממשיכה עם הקו של שמלות שחורות לוהטות, הפעם בשמלת סליפ קלאסית עם גימור סאטן וחיתוכים שקופים עדינים סביב המחשוף. אלא שהסליידים הבאים מגלים קצת גיוון: לא שמלה ולא שחורה, אלא ביקיני אדום.

עדן משכשכת לה שם במים כשהיא מוקפת בוורדים אדומים (בכל זאת מלכת השושנים) ומציגה את גזרתה המשגעת בביקיני פשוט וקלאסי לכאורה – אבל כזה ששווה לשים לב לאחד האלמנטים בו: כתפיות בשילוב "פקעות" קשרים הן תת-טרנד בולט ומוצלח במיוחד, שלגמרי שווה לחפש בטופ, השמלה או הביקיני הבא שלכן. אה, ופירסינג הדובדבן בפופיק? כבשת אותנו סופית.

עדן בן זקן

(צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

 

 

השאירו תגובה