הכירו את הישראלית שאחראית על התיק הוויראלי
נועם חזן התחילה לסרוג בבית, ולאט לאט התיקים שיצרה הפכו סופר-מבוקשים. היום הם נמכרים בבוטיקים ברחבי העולם, ואין סיכוי שלא נתקלתם בהם באחד השיטוטים באינסטגרם. מעבר לפריטים שהיא יוצרת, גם חזן עצמה היא מקור להשראה אופנתית. נעים להכיר
View this post on Instagram
בזמן האחרון אנחנו רואות בכל מקום בפיד תיקים קטנים, מתוקים וסרוגים, שנראים כמו ארנק מטבעות ישן של סבתא שגדל לפרופורציות של קלאץ'. מאחורי היצירות המקסימות האלה עומדת נועם חזן – שהסטייל האישי שלה שווה מבט אפילו ללא קשר למותג התיקים.
"תמיד אהבתי להתלבש יפה ולהצטלם- וזה לגמרי חלק מהסיפור של המותג", אומרת חזן ל-FF. היא התחילה לסרוג בגיל צעיר, כתחביב, לאחר שסבתה לימדה אותה את המלאכה. בתחילה סרגה תיקים לעצמה, אבל כשהיא התחילה לקבל תגובות מפרגנות מהסביבה, הבינה שיש כאן פוטנציאל עסקי.
View this post on Instagram
"אי שם ב-2019 לא הייתה פלטפורמה טובה יותר לקידום מהאינסטגרם", היא אומרת. "הייתי סורגת תיקים לחברות בעיצובים שלי ובתמורה מבקשת שישתפו בעמודים שלהן, זה תפס תאוצה מפה לאוזן – או מסטורי לסטורי – ומפה לשם מצאתי את עצמי עובדת בזה 24/7. סרגתי כל תיק לגמרי בעצמי ובהזמנה אישית לכל לקוחה, הכמות גדלה עד למצב שתחזקנו רשימת המתנה של מעל לחודש. בשלב מסוים לא הצלחתי לעמוד בקצב ההזמנות ועצרתי הכל לגמרי".
"זו הייתה תקופה מאוד קשה עבורי", היא משתפת. "הרגשתי שאני מאכזבת הרבה לקוחות בדרך, לא היה לי זמן לנשום, הייתי סורגת בכל מקום אפשרי רק כדי להדביק את הקצב – ושם הבנתי שהגיע הזמן לעלות שלב".
View this post on Instagram
עליית השלב הזאת כללה הכשרה של צוות סורגות שכיום עובדות עבורה בעסק שגדל, רכישה של חומרי גלם ישירות מהמפעלים בחו"ל ("חייתי במרדף אחרי החוט המושלם, עשרות נסיעות למפעלים") ואז מעבר לתהליך ייצור חומרי הגלם עצמם. "רציתי להגיע לתוצאה הכי מדויקת שיש ולאחר שלא מצאתי אותה בשוק, החלטתי לייצר בעצמי", היא מסבירה. "בגלל שתהליך ייצור חומרי הגלם נוצר מתוך צורך אמיתי כסורגת, היה קל משחשבתי לדייק את התהליך. מה שהיה נראה כמשימה בלתי אפשרית ויקרה להחריד – הפך להחלטה הטובה ביותר ששינתה את פני המותג שלי ויצרה ייחודיות שכל כך רציתי".
"כמישהי שחיה את העולם הזה ידעתי בדיוק מה אני מחפשת, איך כל חומר מתנהג, איזה גימור משתנה אחרי עיבוד וסריגה ועוד המון ניואנסים ודקויות שאף יצרן מסחרי לא יכול להגיע אליהם, אלא אם כן הוא גם סורג בלילות". היום כל אחד מהתיקים שהיא מעצבת מתחיל ביצירת החוט עצמו, בהתאם לשיטה בה התיק נסרג.
View this post on Instagram
בקולקציות הקיץ, חזן אוהבת להשתמש בחומרים כמו כותנה מצרית וראפייה (קש) ובחורף בחומרים עבים יותר כמו עור. בחורף הקרוב יהיו גם דגמים בשילוב זמש. יחד עם גדילת המותג הגיעה גם חשיפה ללקוחות בחו"ל, שהחלו גם הן לקנות במרץ, והובילו את חזן למכור אותם במעל 60 בוטיקים ברחבי ארה"ב, ובהמשך השנה גם באירופה.
כיום חזן עובדת עם שותפה עסקית שהיא גם שותפה לחיים – אחותה התאומה עמית, הארט דירקטורית של המותג. "ההצטרפות שלה למותג הייתה סופר טבעית עבורנו. היא בתחום האופנה כבר שנים, עם רקע בעולמות הצילום, הסטיילינג והקניינות. ידענו שבשלב מסוים הדרכים שלנו יפגשו, ועם הגדילה המשמעותית של העסק בשנה האחרונה זה לגמרי התבקש".
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
אמאלה נדיר! איך בא לי.
מאת: אשה יפה | 17 ביוני 2024 | 08:14לדעתי הרבה יותר שווה להשקיע בזה מאשר עור. והכל אצלי עור או דמויו.
אהבתי מאוד!!!
כל הכבוד לה רק פחות להעתיק תיק של שאנל ולשים לוגו N נראה לי קצת מוזר תמציאי משהו שהוא יהיה החותמת שלך ! את עושה חיקוי של משהו יוקרתי עם הלוגו שלך חח
מאת: איריס | 8 ביוני 2024 | 11:10תיק הזהב חביב חצאית חביבה .צריך שיהיה ענק מבד מעניין
מאת: Bib | 7 ביוני 2024 | 17:48לא מספיק
שיזוף בסדר
מקסים
מאת: נינה | 7 ביוני 2024 | 07:19