ברשת עפים על השמלה הלוהטת של ג'ניפר אניסטון, ואפשר להבין

סמכו עליה שתדע לבחור את השמלה הכי מחמיאה, סקסית, קלאסית וטרנדית, מהמותג שידוע בשמלות המנצחות שלו - ובעיקר סמכו עליה שאם כבר, היא תקנה אותה ביותר מצבע אחד. אניסטון בת ה-55 יצאה לאירוע בלוק ההורס והאופייני הזה, והפיד נפל שדוד לרגליה

מאת  | ‏ 4 יוני 2024

ג'ניפר אניסטון

(צילום: GettyImages, Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

כמו שלמדנו להכיר את ג'ניפר אניסטון בשלושים השנים האחרונות (אמאל'ה), נכון שהכי קלאסי לה להיות אחת מאלה שיודעות בדיוק מה הן אוהבות, נדבקות אליו וקונות אותו בכל הצבעים? אז הלוק האחרון שלה, שהפך לאהוב ומדובר במיוחד ברשת ביממה האחרונה, לגמרי מוכיח את זה.

אניסטון בת ה-55 קפצה לאירוע של הסדרה בכיכובה, "תכנית הבוקר", ולבשה שמלה אופיינית למדי: גזרה נקייה, ישרה וצמודה, עם כתפיות דקיקות ומחשוף קאפים באווירה סקסית-קוקטית. רק שהפעם, בניגוד לבחירה הכי מזוהה שלה, זו לא שמלה שחורה – אלא פרחונית בגווני אדום טרנדיים.

ג'ניפר אניסטון

כן, גם אנחנו תמיד בשוק ממך (צילום: GettyImages, Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

בירור מהיר העלה שמדובר בשמלה של רפורמיישן – המותג שכל מבינת עניין יודעת היטב שאפשר למצוא בו את השמלות הכי מוצלחות ומחמיאות – ושאניסטון אכן אוחזת, כמובן, גם בגרסה השחורה שלה. 

אהבנו מאוד את סנדלי העקב האדומים עם החרטום המחודד, את הקארה הרענן והאיקוני, את השמלה עצמה כמובן – וגם את העובדה שלדגם קוראים "קורטני". היא אגב מגיעה גם בגווני ירוק וכחול, ועולה 1,150 שקלים. בינתיים עוד לא סולד אאוט, אבל עם כמות ההייפ שיצרה ג'ן, זה כנראה עניין של שעות. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jennifer Aniston‎‏ (@‏‎jenniferaniston‎‏)‎‏

ג'ניפר אניסטון

(צילום: GettyImages, Steve Granitz/FilmMagic)

השאירו תגובה