כמה סטייל: נסיכת יוון שוב משגעת אותנו עם שמלה מושלמת

אולימפיה, נסיכת יוון ודנמרק בתפקידה הרשמי ופאשניסטה נהדרת בזמנה הפנוי, הגיעה עם ההורים לטקס בקולג' של אחיה הנסיך הקטן, וזרקה על עצמה לוק קז'ואלי לכאורה שפשוט מתפוצץ מסטייל מעורר קנאה והשראה. והשמלה אפילו לא מגיעה עם תג מחיר מלכותי מדי

מאת  | ‏ 27 מאי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי(@‏‎royal_glucksburg‎‏)‎‏

בואו נהיה כנות: אצל רוב בנות המלוכה בעולם (כן, קייט ומייגן, אנחנו מסתכלות גם עליכן) – העניין נטוע בטייטל, והסטייל (אם וכאשר הוא בסביבה) הוא רק הבונוס. היוצאת מן הכלל היא אולימפיה, נסיכת יוון, שמתפקדת מבחינתנו קודם כל כפאשניסטה מעוררת השראה, ומדי פעם אנחנו נזכרות שהיא גם נושאת בתואר מלוכה אקזוטי ובכלל מתעלפות.

זה המקרה עם הלוק האחרון שלה, שבמבט ראשון נראה כמעט קז'ואלי, אבל במבט שני ושלישי שמובילים לבהייה כללית – מתבררת כובד המשקל האופנתי שהיא אוחזת. הנסיכה הגיעה עם משפחתה המלכותית לטקס חגיגי בקולג' וולינגטון הבריטי, בו לומד אחיה הנסיך אריסטדס סטאברוס (!) ולגמרי נראתה כמו טינאייג'רית מגניבה שנגררת לאירוע משפחתי משעמם וזורקת על עצמה משהו – אלא שהמשהו הזה, כאמור, הוא חתיכת לוק היסטרי.

אולימפיה לבשה שמלה קלילה ומנוקדת בגזרת קולר סקסית של הלייבל השווה Réalisation Par, שמחירה הסימפטי יחסית הוא 225 דולר (כ-827 שקלים). מבחינתנו היא יכלה לעצור כאן, אבל המשיכה בנונשלנטיות גם לנעלי הבלרינה המגה-נחשקות של מיו מיו (3,000 שקלים וצפונה), תיק עור קטן ומושלם של דה רואו (3,500 שקלים) ומשקפי שמש הורסים משיתוף הפעולה בין Khaite ואוליבר פיפולס (2,200 שקלים). 

כפי שלא קשה להבחין, כל פריט באאוטפיט הזה הוא פריט מפתח שמבטא סטייל על-זמני. לאור שמלת הג'ינס המוצלחת של אמא שנטל-מרי (לא פחות מ-9,000 שקלים אצל המותג LUZ), אפשר להבין מאיפה היא קיבלה את זה. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Royal Greece

השאירו תגובה