"קיילי ג'נר, מאחורייך כפרה": מור רדמי משגעת בשמלה וחזייה

הפקת האופנה שתלווה את הראיון של רדמי במגזין סוף השבוע של mako כבר מספקת הצצות לוהטות בסטורי שלה: חליפות, חזיות, ושמלה אחת מעולה שתוספת גאונית הפכה אותה למושלמת. יש למה לחכות

מאת  | ‏ 22 מאי 2024

מור רדמי

השילוב עם החזייה הוא רעיון גאוני (צילום: רותם לבל, אינסטגרם, mor radmy)

בניגוד מסוים לנוסחה הרווחת בקרב יוצאי ויוצאות ריאליטי, העניין סביב מור רדמי, אקס-חתונמית, רק הולך וגובר עם הזמן. זה קורה בזכות תועפות האופי, האינטליגנציה והכנות שהיא משדרת לעשרות אלפי העוקבים שלה באופן יומיומי, כשהסטייל השופע לא מזיק, וגם לא החדשות הטריות על אירוסיה.

כל אלה יככבו בראיון איתה, שיתפרסם בשבוע הבא במגזין סוף השבוע של mako. עד אז, כולנו מוזמנים להנות מהצצה אסטרטגית להפקת האופנה שתלווה את הכתבה, ומביאה את הסקס-אפיל הידוע של רדמי לשיאים חדשים.

מור רדמי

קיילי משקשקת (צילום: אינסטגרם, mor radmy)

בתיעוד שהעלתה לסטורי מיום הצילום, היא לובשת ארבעה לוקים מעולים שנעים בין העולמות המחויטים למחוזות הלנז'רי, בניצוחה של הסטייליסטית קורין סוויד. במיוחד קשה להתעלם משמלה שחורה בגזרת מחוך סופר סקסית עם מחשוף קאפים, שתחתיו נוסף חטא על פשע בצורת חזיית תחרה לבנה. מוגש כשירות לציבור: את השמלה, של המותג אליזבטה פרנקי, אפשר למצוא עכשיו באתר בחמישים אחוזי הנחה (1,027 שקלים בלבד). 

תפקידן של החזיות לא נגמר כאן – בכל זאת ז'אנר שרדמי מתמחה בו ומציעה לעוקבות שלה המלצות מושכלות לגביו. "בגדול הביאו לי מלתחה מהממת שלמה, ואז הוחלט להשאיר אותי בחזיות", היא כתבה. "החלטה נכונה לכל הדעות". 

מור רדמי

גם לדעתנו (צילום: אינסטגרם, mor radmy)

מור רדמי

בקרוב במגזין סוף השבוע של mako (צילום: אינסטגרם, mor radmy)

מור רדמי

ביזנס וומן (צילום: אינסטגרם, mor radmy)

מור רדמי

תדליקו מזגן (צילום: אינסטגרם, רותם לבל)

השאירו תגובה