כמו נסיכה של דיסני: מייגן מרקל בשמלה מחרפנת

הזוג המלכותי לשעבר הגיע למשחק פולו ידידותי ופיזר חיוכים ונשיקות לכל עבר. הארי אמנם זכה בגביע, אבל מייגן ללא ספק הייתה המתלבשת המצטיינת בשמלה אלגנטית עם קאט-אאוטים, חצאית קפלים וסרט מרשים

מאת  | ‏ 14 אפריל 2024

בזמן שאנחנו ישבנו בבתים וחיכינו אתמול לכטב"מים האיראניים, הארי ומייגן היו עסוקים בעניינים אחרים לחלוטין. לא, הם לא נסעו לבקר את הגיסה קייט שמתמודדת כרגע עם מחלת הסרטן – אלא יצאו לפזר חיוכים במשחק פולו ידידותי.

הזוג המלכותי לשעבר הגיע לטורניר למטרות צדקה, ונראה מאוהב ומאושר מתמיד. הם החזיקו ידיים, התמנגלו זה לצד זו וגם החליפו נשיקה מתוקה כשמייגן העניקה להארי את הגביע (כי כמובן שהקבוצה שלו זכתה).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Harry (@meghan_harry_br)

שנויה במחלוקת ככל שתהיה, מייגן הוכיחה דבר אחד מעל כל ספק – מדובר באישה מלאת סטייל שיודעת להתלבש. לאירוע הספורטיבי היא הגיע בלוק מהמם שהלם מאוד את הסיטואציה ואותה, והוא גם הצעת הגשה מעולה לערב החג הקרב ובא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan and Harry (@_meghanandharry_)

במרכז המראה עמדה שמלה אלגנטית (אבל באותה העת גם קלילה) בגוון קרם של המעצבת היידי מאריק. הגזרה המורכבת שלה כללה קאט-אאוט באזור הבטן, חצאית קפלים וגב פתוח, אבל השוס הוא הסרט הגדול שנקשר על עורפה של מרקל ונתן לה טאץ' של נסיכת דיסני.

מייגן הרכיבה משקפי שמש שחורים של אותו המותג, נעלה נעלי סטילטו גבוהות-גבוהות של אקווזורה והצטיידה בתיק לבן מבית ולנטינו. על תקן האביזר המצטיין: עגילים זהובים עגולים – וינטג' של בית האופנה שאנל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lindsey White (@theformermstig)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@harry_meghan_daily)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lindsey White (@theformermstig)

השאירו תגובה

 

  • לא כל כך הבנתי מה מחרפן בשימלה הזאת? שימלה רגילה בלי הרבה אוונטות ורק מתאימה לצבע העור שלה אבל משהו מיוחד השימלה הזאת היא לא.

    מאת: אני |‏ 16 באפריל 2024 | 13:45
  • ללכ לאירוע ספורטיבי בבגדים ובכשיטים ככ יקרים. לא לעניין.
    האם נעלי עקב מאימים לדשא ? לטעמי. לאץ

    מאת: נורה |‏ 14 באפריל 2024 | 14:15