אנה זק בחצאית מיקרו מיני וז'קט שהוא גם חזייה

אנה זק תמיד עושה את הדברים בדרך שלה – והחליפה שלבשה אתמול היא דוגמה מצוינת לכך. החלק העליון הוא שילוב בין בלייזר לחזייה, חצאית המיני בעלת גזרה מקורית והעגילים הם פיס בפני עצמם

מאת  | ‏ 27 מרץ 2024

אנה זק, אופנה

פחד אלוהים ישמור (צילום: שי תמיר מתוך אינסטגרם, annazak12)

תעשיית הפופ בשנים האחרונות פורחת בישראל, והכוכבים המקומיים כבר לגמרי יודעים לעשות את זה נכון. ובכל זאת, יש מישהי שזורחת מעל כולם כבר תקופה ארוכה – אנה זק. מעבר לכישרון המוזיקלי, היא פשוט מבינה את הקהל ואת הפלטפורמות השונות שפתוחות בפניה – ועושה את הכל עד הסוף.

גם בכל הנוגע לסטייל, אנה מצליחה תמיד לרגש, להפתיע ולדחוף את עצמה לקצה. קחו לדוגמה את האאוטפיט שהצטלמה בו אתמול. זק העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות (אותן צילם שי תמיר) בחליפה שהיא האנטיתזה לכל מה שחליפה מייצגת. הכי לא מעונבת ובתוך המשבצת שאפשר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

החלק העליון של המראה – משהו בין בלייזר, חזייה ובולרו, כלל שרוולי ארוכים, מחשוף ייחודי וסגירת כפתור יחידה באזור הצוואר. ממנו השתלשלו שני חוטים שנפגשו בתחתית עם חצאית מיקרו מיני, גם היא בעלת אלמנט רצועות על המותניים. את החליפה הזו ליקטה עבורה הסטייליסטית מזל חסון מבוטיק סונדרין, והיא שייכת למעצב הגיאורגי אלכסנדר אקלקטסישבילי.

עוד דיטייל קטן אך חשוב הוא עגיל הטיפה שחבק את אוזנה של הכוכבת. העגיל הכסוף הגיע מהקולקציה החדשה של קרן וולף, והפך את המראה הייחודי הזה למרהיב אפילו יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

השאירו תגובה