חזיית הנקה או אפוד הצלה? עזרו לנו להבין מה קים לובשת

הכוכבת הגיעה למסעדה החביבה על הסלבס ונפגשה שם עם האקס ואבי ילדיה – קניה ווסט. היא לבשה לוק שכולו שחור מבית פראדה: מכנסי קטיפה ומעיל תואם, ותחתיו טופ קטן עם אבזם פלסטיק. קצת מבלבל, אבל לא נופתע אם בקרוב זה יהפוך לטרנד

מאת  | ‏ 1 פברואר 2024

קים קרדשיאן

אייקונית (צילום: אינסטגרם, skkn)

בכל פעם שקים קרדשיאן לובשת משהו שנוי במחלוקת, אנחנו צריכות להזכיר לעצמנו – זה מה שעושות אייקוני אופנה. כשהיא רק החלה להתפרסם אף אחד לא לקח את קים ברצינות בתור מכתיבת טרנדים, אבל לאורך השנים היא הספיקה להוכיח יותר מפעם אחת שכולנו טעינו לגביה – בין אם דרך הלוקים שלה עצמה או המותג החדשני שבנתה, סקימס, ששינה לחלוטין את שוק ההלבשה התחתונה וממשיך להיות מוביל ומהפכני בתחום טכנולוגיית הטקסטיל.

כשאת מובילה אופנתית, את חייבת לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים ושונים, ובדיוק את זה אפשר לומר על האאוטפיט שקים הופיעה איתו לארוחת ערב במסעדת נובו האהובה על הסלבס, שם היא נפגשה עם אבי ילדיה והאקס השערורייתי קניה ווסט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hayatdenhaq (@hayatdenhaq_)

את הבחירות האופנתיות של קניה אנחנו כבר לא מנסות להבין, אבל בואו ננסה לפענח יחדיו את הטופ הייחודי שקים לובשת. זה נראה כמו מחוך שנחתך באמצע ומעליו חגורה עם אבזם פלסטיק מהסוג שיש על אפודי הצלה למניעת טביעה, והאמת? אפשר להבין למה קים זקוקה לאפוד הצלה בפגישה עם קניה.

שאר הלוק כולל מכנסיים ומעיל תואמים מקטיפה, וכל כולו מגיע מבית פראדה. מכיוון שפראדה, ובהתאמה גם מותג הבת מיו מיו, אחראים לכמה מהפריטים הוויראליים ביותר של השנים האחרונות, לא נופתע אם אחרי קים פתאום נתחיל לראות את טופ ההצלה הזה על אינספור מפורסמות ומשפיעניות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yebrasil (@yebrasil_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Always YZY (@alwaysyzy)

השאירו תגובה

 

  • איבדה את זה הפיאה מדובללת פנים גבריות מחודדות מכנס לא אלגנטי.על הפנים.אין שרירי בטן ואין רווח בין הרגליים התכערה לחלוטין נראית גבר לא קים

    מאת: Vv |‏ 1 בפברואר 2024 | 21:08