בול לסתיו: כל כך בא לנו על הג'ינס של מיכל אנסקי

בתזמון מדויק עם הסתיו שסוף סוף בא עלינו לטובה, מיכל אנסקי העלתה תמונות חדשות בהן היא לובשת את השילוב המושלם לעונה הקרירה. קצת מחויט, קצת קז'ואלי, והרבה דנים – מסתמן שזו הנוסחה המנצחת

מאת  | ‏ 3 אוקטובר 2023

מיכל אנסקי, ג'ינס, סתיו, אופנה

מיכל אנסקי מוכנה (צילום: אינסטגרם, michalansky)

עד לפני כמה ימים, מראה של דנים-על דנים היה נשמע לנו כמו משהו שאי אפשר להעלות על הדעת. החום והלחות שליוו אותנו בחודשים האחרונים היו בלתי נסבלים, וכל מה שרצינו ללבוש כלל בדים קלילים – וכמה שפחות מהם. אבל הנה, הגשם הראשון הגיע, ופתאום התרחיש הזה כבר לא נשמע בדיוני.

בתזמון מושלם, מיכל אנסקי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה לוק שפותח באופן רשמי את הסתיו ומספק השראה למלתחה החדשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

אחרי תקופה שבה לא ראינו אותה על המסך, האאוטפיט הנוכחי, שתועד מאחורי הקלעים של סט צילומים, מספק הבטחה לעתיד. אנסקי לובשת מראה ייחודי שרקחה עבורה הסטייליסטית סיון חימי – שילוב מתוחכם בין אלגנטי לקז'ואל שנוצר בזכות הגזרות המחויטות והטוויסט בצורת בד ג'ינס.

החליפה של מיכל מגיעה מבוטיק דניאלה בכיכר המדינה, עיצוב של ורוניקה בירד. מחיר הבלייזר – 2,700 שקלים, ואת הג'ינס (ההיסטרי) בעל הגזרה הרחבה תוכלו להכניס לארון אם תסכימו להיפרד מ-2,399 שקלים. מבעד למכנסיים מציצים מגפונים בעלי עקב מטאלי מחודד, והאקססורי הסופי – חגורה חומה רחבה, שובר בעדינות את הפלטה הכחולה.

גלית ורטהיים איפרה את הכוכבת האהובה בגוונים טבעיים והשתמשה בשפתון ורוד מושלם, ומעצב השיער קובי קלדרון נתן לשיער הארוך שלה לגלוש בלי מאמץ. תודו שהתגעגעתם.

ג'ינס, אופנה, ורוניקה בירד

מחויט עם טוויסט (צילום: Veronica Beard, יח"צ)

הביאו את הסתיו, יאללה (צילום: Veronica Beard, יח"צ)

הביאו את הסתיו, יאללה (צילום: Veronica Beard, יח"צ)

2,399 שקלים והוא שלכן (צילום: Veronica Beard, יח"צ)

2,399 שקלים והוא שלכן (צילום: Veronica Beard, יח"צ)

השאירו תגובה