הכי יפה שיש: ג'יי לו לא יכלה לבחור שמלה מחמיאה יותר

היא לא נוהגת ללבוש סגנון רומנטי, אבל כמובן שגם זה הולם אותה מאוד. הכוכבת הגיעה לטקס פרסים הוליוודי בשמלה עם מחשוף עמוק וחצאית מפוסלת, ורק אורח מפתיע נוסף הצליח להסית ממנה את הפוקוס למספר רגעים

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

אתמול התקיים בהוליווד טקס פרסי "יופי לאור יום". אל תרגישו רע, גם לנו לא היה מושג שקיים כזה מוסד, אבל בזכות אורחת אחת מפתיעה – עכשיו העולם כולו יודע.

ג'ניפר לופז ויתרה על התצוגות של שבוע האופנה בפריז והיממה את האורחים כשניגשה אל הפודיום כדי להעניק את הפרס על הישגים יוצאי דופן בתחום הכושר לטרייסי אנדרסון, מאמנת הסלבס שהיא גם ממש במקרה המאמנת שלה.

ג'יי לו

קיצית (צילום: אינסטגרם, jlo)

לופז הלכה על מראה בסגנון שקצת פחות אופייני לה – שמלה רומנטית ומתקתקה בגווני ורוד ולבן, מקולקציית הריזורט האחרונה של המעצב האמריקאי-ויאטנמי באק מאי. חלקה העליון של השמלה נצמד אל הגוף וכולל מחשוך וי עמוק, ובחלקה התחתון וולן גדול ומפוסל שמעניק לה נפח ונוכחות. הפרחים שמקשטים אותה צוירו בעבודת יד על הבד.

הסטייליסטים רוב זנגרדי ומריאל האן השלימו את הלוק של הכוכבת בעזרת סנדלי עקב אימתניים של המותג Femme LA ותיק קלאץ' מ-Rodo, ומעצב השיער לורנזו מרטין אסף את שיערה בקפידה.

ג'ניפר לופז

משגעת (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

בן אפלק לא הגיע, אבל ג'יי לו חלקה את הבמה עם יצור חתיך לא פחות – כלב הצ'יוואואה וודי, שהגיע עם שגריר "יופי לאור יום", צ'אז דין, ולבש טוקסידו קטן בעצמו. האם מדובר באייקון אופנה בהתהוות? בהחלט נעקוב.

ג'ניפר לופז

קטן וגם חמוד (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

עיצוב של באק מאי (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

עיצוב של באק מאי (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

 

השאירו תגובה