סלינה גומז לקחה סיכון עם המחוך – וזה יצא משגע

היא התחייבה לטוטאל-לוק שכולו ורוד זועק מכף רגל עד ראש - מה שיכול היה להסתיים באסון, אבל מסתמן כהברקה. יחד עם החליפה השחקנית והזמרת ענדה תכשיטים של טיפאני'ס ונעלה עקבים של מותג ותיק שדי נעלם לאחרונה

מאת  | ‏ 20 ספטמבר 2023

סלינה גומז, ברבי, ורוד, אופנה

ברבי סלינה (צילום: אינסטגרם, sekenagomez)

על סלינה גומז עובר שבוע אופנתי צבעוני במיוחד. לפני כשבוע היא סיפקה רגע ויראלי בטקס פרסי ה-VMA, כשהגיבה בבהלה מהקהל להופעה של אוליביה רודריגו, שכללה כמה טריקים שנראו לרגע כאילו התפאורה מתמוטטת על הזמרת.

סלינה, שגם אספה פרס בטקס, לבשה שמלת תחרה אדומה וסקסית של אוסקר דה לה רנטה, ולאחר מכן החליפה לשמלת מיני סגולה ומבריקה של Undone עבור האפטר פארטי, שעוצבה במיוחד עבורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@sel.souvenir)

אתמול השחקנית והזמרת (שמככבת ומפיקה בימים אלה את העונה השלישית של "רק רציחות בבניין") הגיעה להשתתף בפאנל שעסק במוזיקה ובריאות, והמשיכה את רצף הגוונים העזים שהתחילה בשבוע שעבר.

הסטייליסטית ארין וולש, שמלבישה גם את אן האת'וויי, ג'סיקה אלבה ואשלי פארק, הביעה ממש לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה את אהבתה לצבע הוורוד ולטרנד הברבי-קור, שמסרב לעזוב. "ורוד מסמל שותפות, שיתוף פעולה וכוח נשי אלוהי", היא כתבה, והמשיכה להוכיח את כוחו של הצבע עם הלוק האחרון של סלינה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@selenagchile)

להופעה בפאנל גומז לבשה חליפה בגוון ורוד עז במיוחד של ג'וזפה די מורביטו, שכללה גופיית מחוך, מכנסיים בגזרה רחבה וז'קט אוברסייז, שמחירם הכולל מגיע ל-9,500 שקלים. יחד איתם היא ענדה את תכשיטי הכסף המפורסמים של טיפאני, ונעלי עקב שחורות עם פרחים מחורזים ועקב ורוד ממותג ותיק ואייקוני שכבר בקושי שומעים עליו – בטסי ג'ונסון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@selenasourcefr__)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@selena_aaron_timothee22)

השאירו תגובה