עם תינוק ביד: קיילי ג'נר צועדת על מגפי עקב משוגעים

הזוגיות של קיילי עם טימות'י שאלאמה היא אחד הנושאים הבוערים בתקופה האחרונה, אבל בחייה יש גבר נוסף, חמוד לא פחות – בנה אייר. היא לקחה אותו איתה לפגישות מקצועיות, ונראתה זוהרת ויפה מתמיד בשמלת וינטג' של דיור ומגפי דנים גבוהים

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian update (@kardashvideo_)

בשבועות האחרונים כל הפרסומים שנוגעים לקיילי ג'נר עסקו בדבר אחד בלבד – הזוגיות שלה עם טימות'י שאלאמה, שסוף סוף יצאה לאור. השניים יצאו לסיבוב השקת זוגיות רשמי שנלקח מספר הכללים ליחסי ציבור של קריס ג'נר, ונצפו מתנשקים ומתלטפים באירועים הכי חמים, כולל ה-US Open ואירוע ספורט שקצת יותר קרוב לליבנו – הופעה של ביונסה.

אבל חשוב לזכור שלקיילי יש גבר אחר בחיים, קצת יותר קטן וחמוד משאלאמה – בנה בן השנה וחצי אייר. בעוד בשנה הראשונה לחייו קיילי שמרה על הפרטיות של הזאטוט (ואפילו לא חשפה את שמו), עכשיו הוא מצטרף לחשיפת היתר של שאר משפחת קרדשיאן-ג'נר, וצולם כשהוא מגיע איתה לפגישת עסקים במשרדים הראשיים של Bratz, איתם קיילי משיקה בובות בדמותה בימים אלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Bomb Daily (@fashionbombdaily)

קשה להסיר את העיניים מאייר המתוק, שנראה קול מאוד עם צמות בשיער, טי-שרט לבנה, ג'ינס, סניקרס קטנטנות ומתוקות ומכונית צעצוע בידו, אבל שווה להתעכב גם על הלוק של קיילי.

הכוכבת ממשיכה את הרומן שלה עם עולם הווינטג', ובחרה במעצב ותקופה שטרנדיים במיוחד כרגע – שמלה בעיצוב ג'ון גליאנו עבור דיור משנת 2000. השמלה כוללת כתפיות דקיקות, מחשוף וחצאית א-סימטריים והדפס שמזכיר מעט הסוואה, בגוונים שונים של כחול ובצביעה שמזכירה מאוד טקסטורה של דנים. הבגד הזה נראה מעט מסובך לתפעול עם כל מה שכרוך ביום לצד פעוט, אבל זה כלום לעומת מגפי העקב הגבוהים של קיילי, העשויים דנים אמיתי. אי אפשר לא להתרשם מהקלילות שבה היא עושה את זה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliesweetbaby)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KYLIE JENNER (@kyliejenner.si)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliecacts)

השאירו תגובה