סופיה ריצ'י לבשה כותונת לילה ברחוב – וברור שזה מהמם

רק לא מזמן היא שינתה את התדמית והפכה סמל ליוקרה שקטה וסטייל אלגנטי מעודן. בימים אלה ריצ'י מדלגת בין התצוגות של שבוע האופנה בניו יורק ומדגמנת בזה אחר זה לוקים מעוררי השראה (וקנאה), כולל שמלה אחת שנשלפה ממחלקת ההלבשה התחתונה

מאת  | ‏ 13 ספטמבר 2023

סופיה ריצ'י לא תמיד הייתה סמל לסטייל אופנתי משובח. עד לא מזמן היא הייתה מזוהה בעיקר כאחותה הקטנה של ניקול ריצ'י (הבסטי של פריס הילטון ופאשניסטה בפני עצמה) וכבת הזוג של סקוט דיסיק – מה שהפך אותה לבת בית במשפחת קרדשיאן. אבל כל זה השתנה לחלוטין בתקופה האחרונה.

באפריל האחרון סופיה נישאה לאליוט גריינג' – מפיק מוזיקלי ובנו של מנכ"ל יוניברסל מיוזיק גרופ. האירוע הגרנדיוזי וכל מה שנלווה אליו היו ההיפך המוחלט מהדימוי הטראשי שדבק בריצ'י עד אז. הכלה לבשה שתי שמלות של שאנל, וברגע הפכה סמל ל"כסף ישן" – האישה שכל העולם נושא אליה עיניים בכל הנוגע ליוקרה שקטה, מעודנת ואלגנטית.

סופיה ריצ'י, אופנה, פראדה, סטייל

מהביל (צילום: אינסטגרם, sofiarichiegrainge)

השבוע ריצ'י מבלה בניו יורק, ומכתתת רגליה בין התצוגות של שבוע האופנה בעיר. הטמפרטורה בלוקיישן: כ-35 מעלות פלוס לחות, אבל אל דאגה, האיט-גירל של הרגע מצאה את הפתרון המושלם לחום המהביל – כותונת לילה קלילה.

הכותונת הלבנה של סופיה, כצפוי, מיוחסת – היא מגיעה מבית האופנה פראדה וכוללת את הלוגו העדין בחלקה הקדמי, לצד אפליקציות תחרה יפות. לשמלה האוורירית היא הוסיפה נגיעות סתוויות (מניפסטינג?) בצורת תיק של הרמס בגוון בורגונדי ונעלי מרי ג'יין שטוחות תואמות. השיער נאסף בקפידה והתכשיטים נותרו על הצד המינימליסטי – עגילי חישוק ושעון כסופים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Metro Magazine (@metromagph)

זה לא היה הלוק היחיד שלה שתפס את תשומת ליבם של צלמי הפפראצי וחובבי האופנה השבוע. בלטו במיוחד חליפת הפסים חושפת הכתפיים שלבשה לתצוגה של ראלף לורן, שמלת הסטרפלס בשחור ולבן של פרואנזה סקולר והחצאית המשובצת אותה לבשה לצד גופיית בייסיק לבנה כשרק הגיעה למלון במנהטן.

הסטייליסטית המוצלחת ארזה עבור ריצ'י במזוודה גם חולצה מכופתרת ששולבה עם מגפיים גבוהים, שמלת בלייזר שחורה של דולצ'ה וגבאנה ושלל אקססוריז ותיקי יוקרה. אין ספק שמגיעה לה העלאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FIVESTORY (@fivestoryny)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@harpersbazaares)

השאירו תגובה