קייטי הולמס מצאה את הנעליים המושלמות (והנוחות) לעונה

הולמס שלפה מהארון שלושה פריטי בייסיק ויצרה מראה ערב מחמיא ולא מתאמץ, אבל הכי חשוב – פרקטי ונינוח. הבחירה המדויקת ביותר טמונה בנעליים שלה, שלשמחתנו עומדות לשלוט בסתיו הקרוב ולמלא את הרחובות

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Montreal Magazines (@montrealmagazines)

אם יש אישה שהתמקצעה ביצירת לוקים עירוניים אייקוניים מבלי להתאמץ – זאת קייטי הולמס. השחקנית הניו יורקית מתועדת על ידי הפפראצי כמעט בכל פעם שהיא יוצאת מפתח ביתה, ומספקת אינסוף רעיונות לאאוטפיטים יפים מוצלחים – אבל כאלה שהם גם פרקטיים ויכולים להיראות מעולה על כל אחת.

השבוע היא עשתה זאת שוב – הולמס יצאה לארוחת ערב במנהטן, והדגימה איך כמה פריטי בייסיק יכולים ליצור אנסמבל מושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by New York Feature (@nyfeature)

קייטי הלכה הפעם על מראה מונוכרומטי בשחור, שבחלקו העליון גופיית ריב בגזרת רייסר, אותה היא שילבה עם מכנסי ג'ינס שמתרחבים בתחתית. אגף התכשיטים כלל שרשראות זהב בשכבות עדינות, עגילי חישוק וכמובן הנזם התמידי.

אבל עם כל הכבוד לאלה, הפריט המוצלח ביותר בלוק הזה הוא ללא ספק הנעליים – נעלי מרי ג'יין שטוחות בגימור מבריק, עם רצועות שיוצרות משחק קאט-אאוטים מעניין.

המרי ג'יינס הן בחירה מצוינת לסתיו הקרוב – נעלי חרישה שמתאימות למזג האוויר ההפכפך ומספקות טאץ' נשי ומתוחכם בלי לוותר על הנוחות. החדשות הטובות: כבר עכשיו אפשר למצוא גרסאות שלהן בכל מותג, החל מדיור ועד זארה, כך שאיפה שלא תחפשו – תוכלו למצוא את הזוג שילווה אתכן בתקופה הקרובה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@makeupvincent)

השאירו תגובה