עוצרת נשימה: מרגו רובי נתפסה בבגד הים המושלם

מי שמזוהה יותר מכל עם המגיפה הוורודה של ברבי תועדה בחופשה יוונית רומנטית עם בן זוגה, ובהחלט נראה שגם היא כבר לא מסוגלת לראות את הצבע הוורוד. במקום, היא בחרה להרגיע עם בגד ים לבן בגזרה משגעת, והוסיפה לו תכשיטי זהב שהפכו את המראה לקלאסיקה אלגנטית

מאת  | ‏ 5 ספטמבר 2023

לא מסוגלות יותר להסתכל על לוקים ורודים אחרי שנתיים שלמות של השתלטות הברבי-קור על תעשיית האופנה ועל חיינו? רק תארו לעצמכן איך מרגו רובי מרגישה.

הכוכבת הראשית ואחת מהמפיקות בפועל של "ברבי", הסרט שהפך למפלצת שיווקית, לוקחת בימים אלה הפסקה מוצדקת וראויה לאחר חודשים ארוכים של עבודה קשה על סט הצילומים ומאחורי הקלעים של הסרט המדובר ביותר של העידן, ונדמה שהיא מוכנה להיפרד מהצבע שהיה כל כך מזוהה איתה במהלך סיבוב יחסי הציבור של הסרט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@margowithoutt)

אז מה לובשים ביוון? לבן כמובן. השחקנית והמפיקה היפהפייה צולמה כשהיא משתכשכת בים יחד עם בן זוגה ושותפה העסקי טום אקרלי, וצלמי הפפראצי אפילו הרוויחו כמה תמונות שלהם מתנשקים, ומוכיחים שלגמרי אפשר לערבב ביזנס ופלז׳ר. בתמונות, מרגו לובשת בגד ים שלם לבן בגזרה סקסית, עם מפתח ירך גבוה ומחשופי צד עמוקים.

מאיפה בגד הים של הכוכבת? לא לגמרי ברור. הגזרה הרותחת הזאת הפכה לפופולרית במיוחד מאז הטירוף סביב דגם "מריסה" של המעצבת נורמה קמאלי, אבל בחינה מדוקדקת מוכיחה שלא מדובר בפריט המקורי, שיש לו מפתח צוואר עגול, בעוד בגד הים של מרגו הוא במפתח V. לגזרה הזאת יש שלל פרשנויות במנעד רחב של מחירים ואיכויות, החל ממותגים זולים במיוחד, דרך רשתות אופנה גדולות ועד למעצבי על, כך שקשה לשים את האצבע על איזו גרסה מרגו בחרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@diicenmx)

מכיוון שלבן וזהב הם שידוך מושלם, היא הוסיפה שרשרת זהובה עם תליון עגול, שגם אותה קשה לזהות בוודאות מהתמונות, אבל בהחלט ייתכן שהיא שייכת לשאנל – בית האופנה שמנהל יחסים הדוקים עם השחקנית בשנים האחרונות.

השאירו תגובה