לא לזוז: אמרטה מציגה ביקיני מטריף ומסוכן

בעוד היא נופשת עם חברותיה ביעד מסתורי ומדגמנת הרבה ביקיני לסטורי, אמילי רטאייקואסקי לא שוכחת לקדם גם את הדרופ הבא של המותג שלה - ומדגמנת ביקיני גם שם. במקרה הזה מדובר באחד הדגמים היותר יפים ולוהטים שראינו, אבל כנראה גם באחד הפחות פרקטיים

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski Brasil (@emratabrs)

למקרה שזה איכשהו לא היה ברור עדיין – אמילי רטאייקאוסקי היא אחת מהגיבורות שלנו. מדובר באישה שמבינה היטב את המיקום שלה בתוך עולם האופנה והתרבות הפופולרית, לא מתביישת לנצל את הנתונים הטבעיים המטורפים שלה לטובתה, וגם לדון בהם לעומק, כפי שעשתה בספר החיבורים האישיים שלה שנקרא, באופן הולם – "הגוף שלי".

הגזרה הבלתי אפשרית של אמרטה היא מכונת כסף, ורק הגיוני שהיא תשתמש בה כדי לשלשל כמה דולרים לכיס של עצמה. לכן, במקום להסתפק בלדגמן עבור מותגים אחרים, היא הקימה את מותג בגדי הים והחוף שלה – inamorata.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inamorata (@inamoratawoman)

בהתאם לסגנון האישי של אמילי עצמה, המותג כולל בעיקר בגדי ים סקסיים וחשופים, חלקם עם הדפסים מקוריים שמעוצבים עבור המותג וקורצים לתקופה הטרנדית של שנות התשעים ותחילת ה-2000. למרות שהם חשופים, בגדי הים של המותג הם ברובם יחסית פרקטיים ונגישים, אבל קשה לנו להגיד את זה על הדגם החדש שרטאייקאוסקי מדגמנת באינסטגרם הרשמי של המותג, כטיזר ליציאת הקולקציה הבא.

מדובר בביקיני קרושה לבן בעיצוב צדפות, שמאוד מזכיר את הציור "הולדת ונוס". כבר ראינו לא פעם בגדי ים בצורת צדפות וגם בגדי ים מקרושה, והשילוב של השניים נראה פשוט נפלא על הדוגמנית – אבל גם כאילו הוא מאיים ליפול בכל רגע. במילים אחרות, נראה שמדובר בבגד ים שרלוונטי יותר לתמונות אינסטגרם מבוימות ופחות לחיים האמיתיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

בינתיים, אמילי יכולה לעשות לו בדיקת איכות, מכיוון שהיא נמצאת בחופשה עם חברתה הקרובה זיווה פומודו וחברה דוגמנית נוספת – אדואה אבואה. לא לגמרי ברור איפה השלוש נופשות, אבל התמונות כוללות בעיקר חופי ים מרהיבים ושלל ביקיני. או כמו שזיווה כותבת: "חושבת על כל הבד שחסכתי בלבישת ביקיני קטנטנים. זכרו שזאת האחריות שלנו להפחית צריכה ולמחזר".

אמילי רטאייקואסקי וזיווה

עם הבסטי זיווה (צילום: אינסטגרם, ziwef)

 

השאירו תגובה