הורסת: יעל בר זוהר מצאה שתי שמלות חופשה מושלמות

כמו הורים רבים באוגוסט, הכוכבת יצאה עם הילדים לחופשה ביוון. היא גרמה לסיטואציה הלא פשוטה הזאת להיראות קלילה להפליא, תוך שהיא מדגמנת שני מראות ריזורט מוצלחים בעיצוב ישראלי. המלצה שלנו: לחטוף לפני שיתחסל המלאי

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2023

יעל בר זוהר, חופשה, קיץ, שמלה, אופנה

מוד חופשה (צילום: אינסטגרם, yaelbarzohar)

אוגוסט הוא חודש לא פשוט עבור הורים רבים, שמנסים למצוא תעסוקה לילדים המשועממים בזמן שהם עובדים (כשבחוץ, למקרה שמישהו פספס, מעל 30 מעלות באופן תמידי). יעל בר זוהר פנתה לפתרון של לא מעט ישראלים – ארזה מזוודות ולקחה את כולם לחופשה ביוון. כולם מינוס גיא, שנאלץ להישאר בבית לטובת צילומים.

בואו לא נהיה תמימים – חופשה עם ילדים היא לא עניין פשוט, אבל בר זוהר בהחלט גורמת לסיטואציה להיראות פוטוגנית ונעימה להפליא. היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות בהן היא משוטטת בעיר נאפפליו, נחה על כיסא לצד הבריכה, מתפעלת מהנוף ומתאחדת עם חברה שעזבה לטובת רילוקיישן.

יעל בר זוהר, חופשה, קיץ, שמלה, אופנה

גיא לא שם (צילום: אינסטגרם, yaelbarzohar)

מלתחת ריזורט היא נושא טריקי בפני עצמו, אבל יעל צלחה גם אותו באופן מעורר השראה. היא מצאה שתי שמלות שמגלמות את הוויית החופשה – קלילות ונוחות אבל באותו הזמן גם אלגנטיות ומחמיאות. השמלה הראשונה שלה הגיעה ממותג האופנה הישראלי Seestarz – שמלת מקסי שחורה בעלת כתפיות דקיקות, בגזרה שמרחפת מעל הגוף. הצבע הזה כבר אזל מהמלאי, אבל באתר אפשר למצוא את הדגם (שמחירו 390 שקלים) בגוון שמנת ובגוון חול זהוב מוצלחים לא פחות.

גם השמלה השנייה היא עיצוב ישראלי. שמלת הסליפ, ששייכת למותג House of Shine, מזכירה בגזרתה את קודמתה, אבל היא מעט יותר צמודה לגוף ומכוסה בהדפס זברה נועז. גם כאן מדובר בבסט סלר, ונכון לרגעים אלה אפשר לחטוף מהאתר את היחידה האחרונה שנותרה במלאי תמורת 449 שקלים. בר זוהר השלימה את הלוק הכיפי הזה עם תיק קש, סנדלים שטוחים והתכשיט הרשמי של הקיץ: שרשראות פנינים.

יעל בר זוהר, חופשה, קיץ, שמלה, אופנה

קלילה ואלגנטית (צילום: אינסטגרם, yaelbarzohar)

השמלה של Seestarz (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השמלה של Seestarz (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עיצוב ישראלי - House of Shine (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עיצוב ישראלי – House of Shine (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יעל בר זוהר, חופשה, קיץ, שמלה, אופנה

שרשראות פנינים זה מתבקש (צילום: אינסטגרם, yaelbarzohar)

השאירו תגובה