מי זאת?! ממש לא ציפינו מעינב ללבוש את זה

עינב היא כנראה הכלה הכי מתוקה בכל העונות של "חתונה ממבט ראשון". בדרך כלל היא נוהגת להתלבש די סולידי, אבל בפרק האחרון היא לגמרי הפתיעה אותנו עם לוק סילבסטר נוצץ ולוהט למדי. נכון, קצת קשה לחשוב על בגדים ארוכים באמצע אוגוסט, אבל בשביל הפריטים האלה שווה לחרוג ולעשות הזמנה מעכשיו

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2023

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

מדצמבר באהבה (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" אולי לא הייתה מלאה בדרמות עד כה, אבל אז הגיע פרק הסילבסטר והפך הכל. רותם ורונן מתפוצצים מאהבה, נועם ומשה מתפוררים בהדרגה, רון וטל רבים לראשונה ומור ושניר מקרבים נגיעה.

דווקא את עינב ורז, הזוג הכי מתוק בעונה, כמעט ולא ראינו בפרק הזה. כידוע, כל פרק של "חתונמי" מתמקד בזוגות מסוימים, אבל לכבוד הסילבסטר קיבלנו הצצה קטנה גם לחגיגות של הזוגות שלא הופיעו בפרק. במקרה של עינב ורז – הם סוף סוף זכו לארח ביחד את אחת ממסיבות הגג המפורסמות בדירה המשותפת של עינב ואחותה התאומה.

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

עושה חשק לקור (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

למרות זמן המסך המועט, אי אפשר היה שלא לשים לב לאאוטפיט הנוצץ של עינב, שלרוב דווקא מעדיפה בגדים יותר סולידיים. גם עינב הבינה שהאאוטפיט הזה מצדיק פוסט באינסטגרם לטובת הצופים והעוקבים, אפילו שקצת קשה להסתכל על שרוולים ארוכים ומגפונים באמצע אוגוסט.

עד שיתקרר קצת ונוכל להתחיל להתארגן על מלתחת חורף, אפשר לגזור ולשמור את חלקי ההופעה המדויקת הזו, שיכולים להיות שימושיים גם בנפרד: החצאית הנוצצת הא-סימטרית שייכת למותג L'Academie מאתר המותגים Revolve, המגפונים מזארה והחולצה הארוכה והנוצצת עם מחשוף הגב – שהיא גולת הכותרת של המראה מבחינתנו – היא מרשת Pull&Bear. הפרק הבא של חתונה ממבט ראשון, הערב ב- 21:30.

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

בלינג (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

רז, אתה בחור בר מזל (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

גם רונה נראתה נהדר (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

עינב כפיר, חתונה ממבט ראשון, סילבסטר, אופנה

מאיפה זה בא? (צילום: אינסטגרם, einav.kfir)

השאירו תגובה

 

  • עינב את חייבת לעשות משהו עם השיער שלך!!! השביל בצד שמתחיל נמוך מדי קרוב לאוזן נראה כמו גבר שיש לו קרחת והוא מלווה מהצד. פשוט מזעזע. תמצאי מעצב שיער טוב שיסדר לך את התספורת.

    מאת: מעצבת שיער |‏ 22 באוגוסט 2023 | 11:47
  • פצצה

    מאת: אני |‏ 22 באוגוסט 2023 | 11:23