בת 60: דמי מור נראית על-אנושית בביקיני מרענן

הכוכבת לקחה הפסקה מההפגנות בהוליווד ויצאה להפלגה עם אחד הטייקונים השנויים ביותר במחלוקת – ג'ף בזוס. היא החליטה לדלג על הטרנדים הבולטים העונה ובחרה בביקיני בגוון מרענן ממותג מוצלח. אם למישהו היה ספק, תמונות הפפראצי מוכיחות: היא עדיין אחת הנשים היפות בעולם

מאת  | ‏ 15 אוגוסט 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GAWBY.com (@gawbycom)

חודשי הקיץ האחרונים הביאו איתם שני טרנדים משמעותיים וסותרים – או אולי משלימים – בעולם בגדי הים. הטרנד הראשון הוא הדפס פרחוניים פסיכדליים בגוונים עזים ומראה כמעט ילדותי. הטרנד השני, באופן טבעי, הולך לכיוון השני – חזרתם של בגדי הים השחורים החלקים.

את שני הטרנדים אנחנו אוהבות ומעודדות, אבל אחרי שהעיניים שלנו כבר התרגלו אליהם, נחמד לראות משהו קצת שונה – כמו הביקיני הירוק של דמי מור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Happy News (@happyisnews)

מור (60) נמצאת בימים אלה בחופשה ביוון, לאחר שבשבועות האחרונים הצטרפה לצעדות וההפגנות של חבריה לארגון גילדת השחקניות והשחקנים, ששובתים בדרישה למשא ומתן מחודש על חוזים וקבלת תמלוגים הוגנים מספקיות סטרימינג ואולפנים הוליוודיים. באופן אירוני, את שלטי ההפגנות נגד טייקונים עשירים היא החליפה בבילוי עם אחד הטייקונים השנויים ביותר במחלוקת בעולם – ג'ף בזוס.

כשראינו את הביקיני של דמי, שיערנו שמדובר בסט ממותג בגדי הים אנדי, מכיוון שדמי הייתה אחת המשקיעות הראשונות במותג, וגם דגמנה עבורו לא פעם לצד בנותיה. למרות הגישה החופשית שלה לקולקציות של המותג בו השקיעה, הפעם היא דווקא גיוונה ובחרה במותג Onia, שמתמחה בבגדי בייסיק משודרגים. מלבד בגדי ים וחוף, תוכלו למצוא במותג גם פריטים כמו אוברולים מפשתן, שמלות סליפ, חצאיות קשירה ועוד פריטים פונקציונליים שיכולים לשמש לחופשה – אבל גם ליומיום.

דגם הטופ של דמי נקרא מלורי ומחירו 300 שקלים, וגם החלק התחתון התואם נמכר ב-300 שקלים. הגוון הירוק, שקרוב מאוד למנטה, נקרא אצל המותג "עלה דקל", ולצידו אפשר למצוא עוד גוונים עם שמות מעוררי חשק כמו דבש או לוונדר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by demimoore2023 (@demimoore2023)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by www.okmagazine.ru (@okmagazine_ru)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Happy News (@happyisnews)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tom Bazante (@tombazanteoficial)

השאירו תגובה