בצל הסכסוך: אגם בוחבוט זוהרת בלוק משוגע

ההופעה חייבת להימשך, ועל הרקע הדיווחים על סכסוך כספי עם משה פרץ אגם בוחבוט עלתה אמש על הבמה כמו המקצוענית שהיא. היא הופעה מלאת גלאם, בסט תואם שכולל מכנסיים רחבים וחזייה - שניהם מכוסים קריסטלים שזהרו בכל תנועה שלה. על העיצוב אחראי ישראלי צעיר שכבר הפך לבחירה המועדפת על לא מעט סטאריות מקומיות

מאת  | ‏ 10 אוגוסט 2023

אגם בוחבוט, גלעד קרשין, אופנה

מתכוננת לעלות (צילום: אינסטגרם, agam__buhbut)

כל אמן שזוכה לפרסום יודע שהיצירה שלו לא תמיד תעמוד במרכז העניינים. בימים אלה ממש אפשר לראות לא מעט כוכבות עוברות את זה – אף אחד לא מתעסק במוזיקה של ליזו, אלא בתביעה של הרקדניות שלה. אף אחד לא מתעסק בסרט "מרשעת" שאריאנה גרנדה מצטלמת אליו, אלא ברומן שלה על הסט.

גם אגם בוחבוט יודעת איך זה מרגיש לאחרונה. התקשורת והרשתות החברתיות עוסקות בסכסוך הכספי שלה עם משה פרץ, כחצי שנה לאחר שהשניים הפרידו כוחות מקצועיים. עדיין לא ברור אם הסכסוך הזה יגיע להליך משפטי או שהשניים יצליחו להתפשר, אבל דבר אחד בטוח – ההצגה חייבת להימשך.

אגם בוחבוט, גלעד קרשין, אופנה

לפעמים זה לא רק המוזיקה (צילום: אינסטגרם, agam__buhbut)

למרות הסערה, אגם עלתה אתמול על הבמה בפסטיבל חוצות היוצר בירושלים, בערב שכלל גם הופעה של סטטיק. הסטייליסט שלה, ראובן כהן, פנה למי שכבר הפך למעצב הכמעט-רשמי של כוכבות הפופ בישראל – גלעד קרשין בן ה-20.

קרשין מלביש את בוחבוט, את נועה קירל ואת נטע ברזילי, ואפשר להבין למה הכוכבות ואנשי הסטיילינג שלהן בוחרים בו שוב ושוב. קרשין הולך על נוסחה בטוחה: סטים תואמים, לרוב של מכנסיים וחולצת קרופ, אבל משתעשע עם בחירת הבדים והפרטים הקטנים של העיצוב, כך שגם אם יש דפוס – הלוקים לא נראים ממוחזרים או משוכפלים.

אגם בוחבוט, גלעד קרשין, אופנה

עיצוב של גלעד קרשין (צילום: אינסטגרם, agam__buhbut)

הפעם הוא בחר בבד משובץ קריסטלים מנצנצים, כך שכל תזוזה של אגם נראתה היטב מהבמה. הסט התואם כולל מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה וטופ חזייה עם מחשוף וי הפוך, שתחתיו חולצת גולף מבד רשת שחור-שקוף בתוספת פתח ייעודי לאגודלים. התוצאה נוצצת ואלגנטית, אבל גם כיפית.

אגם בוחבוט, גלעד קרשין, אופנה

היא מדהימה (צילום: אינסטגרם, agam__buhbut)

אגם בוחבוט, גלעד קרשין, אופנה

נתנה הופעה מלאת גלאם (צילום: אינסטגרם, agam__buhbut)

השאירו תגובה

 

  • אגם בוחבוט מושלמת גם יפה ושרה מהמם רק מבאס מה שקורה בינה לבין משה פרץ כי משה פרץ נשמה טובה

    מאת: גלית |‏ 10 באוגוסט 2023 | 14:51