מה זה?! ג'יי לו חוגגת 54 בביקיני שעולה הון תועפות

הכוכבת הרימה לעצמה מסיבה קטנה, ולבשה פריטי מעצבים שיכולים לפרנס משפחה שלמה. השמלה מגוצ'י, בגד הים של ולנטינו ואת עגילי הסטייטמנט ההורסים היא אספה ממותג שהפאשניסטות אוהבות. נראה שההשקעה השתלמה

מאת  | ‏ 26 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

קשה להאמין, אבל ג'ניפר לופז הפכה השבוע לבת 54. היא זמרת, שחקנית, דוגמנית ויזמית, אבל אין ספק שהטייטל שהולם אותה יותר מכל הוא אישה ביונית.

בתאריך המדויק, ה-24 ביולי, ג'יי לו העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט בו היא נראית על-אנושית כהרגלה, כשהיא לובשת חזייה ותחתוני תחרה ומעליהם חלוק קימונו פרחוני. הפריטים הללו שייכים למותג ההלבשה התחתונה האיטלקי אותו היא משגררת – "אינטימיסימי", ונראה שהיו חלק מסט צילומים שלם. "מתכוננת לחגיגות", היא כתבה בקאפשן, ואלה אכן לא איחרו להגיע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

אתמול ג'ני העלתה סדרת תמונות חדשות בהן היא מבלה עם החברים ועפה על החיים. האלבום נפתח במה שנראה כמו שיא האירוע – הכוכבת רוקדת על השולחן, לבושה בשמלה כסופה מנצנצת כשהאורחים סביבה נהנים מאוכל ודרינקים (של לייבל האלכוהול שלה, Delola, יש לשער). שמלת המקסי הנשפכת הגיעה מגוצ'י, ואת הלוק מלא הגלאם השלימו תכשיטי זהב משובצים יהלומים ואבני אמרלד עצומות.

ג'יי לו, ג'ניפר לופז, גוצ'י, יום הולדת

גלאם בצהריים (צילום: אינסטגרם, jlo)

בתמונות נוספות לופז לובשת אאוטפיט הרבה יותר קליל ונינוח – ביקיני בגזרת משולשים מבית ולנטינו, ומעליו כפתן שקוף בהדפס פנתר תואם של בית האופנה. מחירו הצנוע של בגד הים הזה הוא כ-3,600 שקלים, ובשביל הגלבייה תצטרכו להתארגן על 21,900 שקלים נוספים.

 גם כאן היא התאבזרה בתכשיטי סטייטמנט: שרשרת צ'וקר מאסיבית משובצת יהלומים ועגילים זהובים ששייכים למותג Misho. היא לא שכחה להצטייד גם בכובע פדורה שחור של ניק פוקט. במקום השמש לא היינו מתעסקות איתה, אבל מעריכות את משנה הזהירות.

ביקיני של ולנטינו (צילום: אינסטגרם, jlo)

ביקיני של ולנטינו (צילום: אינסטגרם, jlo)

ג'יי לו, ג'ניפר לופז, גוצ'י, יום הולדת

מחיר הגלבייה כמעט 22 אלף שקלים (צילום: אינסטגרם, jlo)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@micol_jlover)

השאירו תגובה