יעל שלביה מציגה את הריבועים בסט רשת סופר טרנדי

החופשה של הדוגמנית ממשיכה לספק רגעים אקסטרה פוטוגניים ורגשות מעורבים של השראה וקנאה, כשהפעם היא מיישמת את אחד הטרנדים המרכזיים של אופנת הריזורט עם טופ וחצאית מבד רשת שנלבשים מעל הביקיני. ואל תפספסו גם את שמלת המיני הירוקה והנוצצת

מאת  | ‏ 20 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

בשלב הזה ביחסינו עם האינטרנט, נדמה שכבר מיותר להגיד שוב ושוב "אל תאמינו לכל מה שאתם רואים". פיד האינסטגרם של רוב הדוגמניות ומשפיעניות האופנה משדר חיים מושלמים, אבל כולנו כבר מבינים היטב שמדובר ברגעי השיא הפוטוגניים, שלא תמיד משקפים את היומיום השגרתי והמשעמם לעתים.

דווקא בגלל שכולנו כבר יודעים את האמת מאחורי התמונות המלוטשות, אפשר להנות מהן מבלי לחשוב שככה גם החיים שלנו אמורים להיראות. ואם אתם רוצים שהם ייראו כך – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצלם את רגעי השיא.

באינסטגרם של יעל שלביה לא מדובר רק ברגעי שיא – אלא במראות שיא. הדוגמנית עובדת צמוד צמוד עם הסטייליסטית דניאלה קפלוטו, מה שאומר שהיא לא לבושה מושלם רק כשהיא הולכת לאירועי ערב או מצטלמת לקמפיינים, אלא גם ביומיום ובעיקר – בחופשות.

מכיוון שקפלוטו יצאה לחופשת לידה קצרצרה (מדובר בסטייליסטית חרוצה במיוחד), אור לוזון נקראה הפעם לעזרה, וסיגננה עבור יעל לוק מקולקציית החוף של בננהוט – טופ וחצאית סרוגים שנראים כמו רשת הדייגים הסקסית ביותר שנוצרה. מדובר בדגם לא זול – כל אחד מהפריטים עולה 450 ש״ח בנפרד, וכרגע הם בכלל אזלו מהמלאי, אבל ניתן להירשם ולקבל תזכורת למתי שיחזרו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

כדאי לשים לב גם לשמלה המיני הירוקה והנוצצת שיעל לבשה כמה ימים לפני כן, ששייכת למותג Retrofete ומשלבת בין בד דיסקו מוגזם לגזרת סליפ קולית ונינוחה – כי גם כשיעל לובשת מראה זוהר, תמיד יש בו אלמנט שמחובר לקרקע.

יעל שלביה

עלתה ברשת (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

השאירו תגובה