ברבי-באמפ: קורטני מציגה את הבטן במלתחת חופשה הורסת

אחרי תקופה קשה וארוכה של טיפולי פוריות, קורטני קרדשיאן סוף סוף יכולה לחגוג את ההריון שלה מטראוויס בארקר כמו שהקרדשיאנס הכי אוהבות: בביקיני קטן, בחופשה אקזוטית מעוררת קנאה. האמת היא שהלוק שהכי עשה לנו את זה בכלל מורכב מחצאית ובגד גוף

מאת  | ‏ 13 יולי 2023

תראו, אפילו אנחנו מוכנות להודות – ריהאנה לא המציאה את הסטייל ההריוני הסקסי. אבל כמו כל דבר שריהאנה עושה, היא הצליחה להגדיר אותו מחדש, ותועפות הקוליות והסקס אפיל שיש לאישה הזאת תמיד גורמים לה להיראות כאילו היא מובילה, אף פעם לא עוקבת.

אז את הרנסנס העכשווי של חשיפת הבטן ההריונית אנחנו בכל זאת חייבות לייחס לריהאנה, שמאז התמונה האייקונית שלה חושפת את ההריון הראשון בג׳ינס ומעיל ורוד עם שרשראות של שאנל – לא הפסיקה לספק מראות הריון מעלפים אחד אחרי השני.

מי שבהחלט הולכת בדרכה היא קורטני קרדשיאן, שבהריון שלה מושקעים רגשית הרבה מאוד אנשים. מעריצות ומעריצי הקרדשיאנס יודעים שקורטני ובן זוגה טראוויס ברקר השקיעו הרבה זמן ומשאבים בטיפולי פוריות, ואפילו לקחו הפסקה כשהיה נראה שזה כבר לא הולך לקרות. אז ברור שעכשיו, כשהיא בזוגיות מאושרת ומגשימה את החלום לילד משותף עם אהבת חייה, קורטני תעוף על עצמה יותר מאי פעם – ואנחנו איתה.

השניים התעופפו לנפוש בהוואי (הודות לקורטני שעזרה לטראוויס להתגבר על הפחד שלו מטיסות לאחר ששרד התרסקות מטוס קטלנית ב-2008, בה נהרגו ארבעה אנשים מתוך שישה שהיו על המטוס) – ושם קורטני סיפקה את אחד הלוקים המוצלחים ביותר שלה אי פעם. זה אולי נראה כמו שמלה חושפת בטן, אבל למעשה מדובר בשילוב בין בגד גוף לחצאית של ז׳אקמוס, עם חרוזים צבעוניים גדולים שמעניקים תחושה אקזוטית אבל גם קאמפית.

בחירת הצבע היא כמובן טרנדית במיוחד – ברביקור במיטבו. נראה שקורטני היא לגמרי אחת ממעריצות הטרנד, לאחר שרק בשבוע שעבר היא לבשה ביקיני באותו גוון ורוד עז. למרות המריבה המתוקשרת מאוד עם אחותה קים, אותו הביקיני מגיע מהמותג שלה, סקימס. בכל זאת, בבית קרדשיאן-ג׳נר העסקים המשפחתיים קודמים לאינטריגות האישיות.

השאירו תגובה