על רקע השערוריה התורנית: יעל שלביה זורחת בשמלה סופר טרנדית

בין שלל שיתופי הפעולה ועבודות השגרירות שלה, אין ספק שאחד הג'ובים שהכי הולמים את הלוק והסטייל יעל שלביה הוא היותה פרזנטורית של רשת חנויות פרחים. בעיקר כשזה מסתדר כל כך יפה עם הטרנד הבולט של העונה

מאת  | ‏ 9 יולי 2023

בין זוגיות מתוקשרת, תפקידי משחק, קמפיינים לחברות אופנה וביוטי מכל העולם, חזרות לפסטיגל ועכשיו גם ויכוח מתוקשר עם אורנה בנאי בנושא אימוץ כלבים – קל לשכוח שליעל שלביה יש ג׳וב אחד די יציב בשנתיים וחצי האחרונות, בתור הפרזנטורית של רשת zer4u. כשהיא רק נבחרה לתפקיד, היא אמרה בראיונות שהיא מאמינה שגם נשים צריכות לשלוח לגברים פרחים, אז יש לנו רק שאלה אחת בנושא – אפשר להיות במקום עומר אדם?

ליעל יש מערכת יחסים צמודה ואוהבת עם הסטייליסטית הנהדרת שלה, דניאלה קפלוטו, שמלבישה אותה לא רק לאירועים. קפלוטו עוזרת ליעל להרכיב לוקים לחופשות, ואחראית גם על המראות שלה לקמפיינים של רשת חנויות הפרחים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yaeli (@shelbiayaelfan)

למזלה של קפלוטו, אחד הטרנדים הכי בולטים כרגע בעולם בגדי הערב מסתדר מעולה קונספטואלית עם התפקיד של שלביה – פרחים תלת מימדיים שמעטרים שמלות ערב. היא פנתה למעצבת נוי אליהו, ויחד הן יצרו שמלת סאטן בגוון צהוב בננה עם קפלים בחזה, כתפיות נשמטות ופרח בולט שנח על הצוואר ומוצמד לכתפיות דקיקות ועדינות שמצטלבות על החזה באיקס.

זאת לא הפעם הראשונה שקפלוטו ואליהו עובדות ביחד. רק לאחרונה, הסטייליסטית בחרה שמלה כחולה נועזת של המעצבת עבור לקוחה אחרת – עומר נודלמן, שלבשה אותה לחתונה המדוברת של מישל גרציג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

 

השאירו תגובה