היילי ביבר הופכת את האקססורי הכי גיקי ללוהט

היילי היא בין המתלבשות הבולטות בעולם ולרוב יודעת בדיוק מה עובד בשבילה – אבל מדי פעם היא זונחת את הנוסחאות הקבועות ולוקחת סיכונים, וזה בדיוק המקרה שעל הפרק. במסגרת מסע הקידום למותג הטיפוח שלה היא עלתה על אאוטפיט מקורי שכולל מחוך, חצאית סאטן שגדולה עליה בכמה מידות, ומשהו בין ביריות לשלייקס. הברקה או נפילה?

מאת  | ‏ 18 מאי 2023

היילי ביבר, אופנה, סטייל, חצאית

מה עושים כשהחצאית גדולה מדי? (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

בשלב הזה כבר די ברור שהיילי ביבר היא ה-אישה שאנחנו נושאות אליה את עינינו כשמדובר בסטייל. בין אם היא עובדת עם סטייליסטית או מלבישה את עצמה, להיילי יש טאץ' מיוחד שגורם להכל להיראות שיקי. היא לא לוקחת המון סיכונים אופנתיים, אבל היא יודעת מה עובד בשבילה, ובעיקר איך לבחור פריטים שהם קלאסיים ועל זמניים אבל עם נגיעות קטנות וייחודיות, שמתבטאות לרוב בגזרה ובמשחקי צלליות ונפחים – כך שגם מראה של ג'ינס- טי שירט-בלייזר לא נראה עליה משעמם.

העובדה שהיילי לא מתרחקת יותר מדי מהנוסחאות הקבועות שלה מבטיחה לה הצלחה פעם אחר פעם, אבל כשמדובר באופנה – כדאי ואף מומלץ להתנסות ולשחק, גם אם זה אומר שמדי פעם ההתנסויות האלה יהפכו לכישלון.

היילי ביבר, אופנה, סטייל

מקדמת את המותג (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

השבוע היילי נחתה בלונדון כדי לחגוג את הכניסה של מותג הטיפוח שלה, Rhode, לשוק הבריטי, ונעזרה בשירותיה של הסטייליסטית דני מישל, שאחראית גם על המלתחה של חברתה הטובה של היילי, קנדל ג'נר – ולראשונה מזה זמן רב אתגרה אותנו. האם מדובר ביציאה גאונית או בנפילה חד פעמית?

בין שלל הלוקים שהיילי לבשה בימים העסוקים האלה, בולט אחד ממסלול תצוגת סתיו 2023 של ספורטמקס – מחוך בגוון ניוד וחצאית סאטן נשפכת, שמחוברת למחוך באמצעות מעין הכלאה בין שלייקס לביריות. האקססורי הלא שגרתי הזה בהחלט מעלה את השאלה – האם היילי מסוגלת לגרום לכל בגד להיראות טוב? שפטו בעצמכן.

היילי ביבר, אופנה, סטייל, חצאית

עוד זווית (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, אופנה, סטייל

גם זה קרה באותו יום (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, אופנה, סטייל

מבלה בלונדון (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, אופנה, סטייל

מותג טיפוח משלה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, אופנה, סטייל

העגילים משלימים את התמונה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)


השאירו תגובה