השמלה של קורל סימנוביץ' לא סתם נראית לכם מוכרת

הדוגמנית הישראלית ישבה בשורה הראשונה של תצוגת אופנה נוצצת, ונראתה אלגנטית ודרמטית בדיוק במידה הנכונה. השמלה שלה הזכירה לוק אייקוני מהניינטיז, ועל הדרך היא נפגשה עם כוכב "אחת שיודעת" ועוררה קנאה אצל חברה טובה

מאת  | ‏ 23 אפריל 2023

קורל סימנוביץ'

קורל עושה זאת שוב (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

קורל סימנוביץ' היא אחת השגרירות הכי אופנתיות שלנו מעבר לים. היא תמיד לבושה במיטב המותגים, ולמרות שכסף לא קונה סטייל – חייבים להתרשם מהעובדה שקורל תמיד מצליחה להכין שייקים מעולים מהתותים שהחיים נותנים לה.

אתמול היא הגיעה לתצוגה של לייבל שמלות הכלה והערב pronovias. סימנוביץ' ישבה בשורה הראשונה בשמלה אלגנטית ויפה של המותג, בקונטרסט של שחור ולבן. השמלה, בגזרת סטרפלס, ליוותה בעדינות את גופה של הדוגמנית, כשהשרוולים השמוטים והתפוחים יוצרים את האפקט הדרמטי הרצוי.

קורל סימנוביץ'

תמיד מהממת (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

העוקבות שהיו כאן בניינטיז לא יכלו לפספס את הדמיון בין השמלה של קורל לשמלת המריבה של ברנדה וקלי – אז השתיים הגיעו למסיבה באותו אאוטפיט ובוורלי הילס הייתה כמרקחה. הצבעים, המחשוף והעיטור באזור החזה פלירטטו עם הלוק האייקוני הזה ללא שום ספק.

רפרנס לסדרת נעורים נוספת נרשם כשקורל הצטלמה לצידו של אד ווסטוויק – הלא הוא צ'אק באס מ"אחת שיודעת". היא לא שכחה לתייג את דנית גרינברג, מעריצה מושבעת. האמת? מגיע לדנית יותר טוב לטעמנו.

קורל סימנוביץ'

עם אד ווסטוויק (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

קורל סימנוביץ', אופנה

ברנדה וקלי עשו את זה קודם (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

יש גם שסע (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

יש גם שסע (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

שייק תותים (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

שייק תותים (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

השאירו תגובה