לא מה שחשבתם: היילי ביבר מדגמנת תחתוני סבא

מדובר באחת המתלבשות הטובות של הדור שלה, וככזו היא יודעת לשלב שוב ושוב את אותם פריטים בלי לשעמם. בתקופה האחרונה האובססיה שלה מתמקדת בגופיות סבא, אבל בדרך הביברית: סקסית, עם טוויסט

מאת  | ‏ 19 אפריל 2023

קודם כל, כן – אנחנו יודעות שרק השם של היילי ביבר יכול להיות טריגר בימים רגישים שכאלה, לפחות אם אתם מאמינים לשמועות שהיא מתבריינת ומתאכזרת לאישה אהובה ומפורסמת אחרת בשם סלינה גומז. לנו יש תחושה שמדובר בסך הכל בקונספירציה אינטרנטית של מעריצים עם יותר מדי זמן פנוי, ואנחנו מעדיפות להאמין להיילי וגם לחברותיה קנדל וקיילי ג'נר, שהביף עם סלינה הוא פייק ניוז.

אחרי ששמנו את הסוגייה הזאת בצד, אפשר לחזור ולדבר על אייקון האופנה העכשווי האהוב עלינו. היילי היא אחת המתלבשות הטובות ביותר של הדור שלה, ואחד הכישרונות שלה הוא ללבוש את אותו הפריט שוב ושוב מבלי לשעמם.

הייתה לה תקופה של בלייזרים אפורים, בשבועות האחרונים היא הציגה שורה של מעילי עור שחורים בגזרות שונות ועכשיו – נראה שהגיע תורה של הגופייה הלבנה. הגופייה המועדפת על היילי היא גרסה נועזת יותר של גופיית סבא. ההבדל העיקרי הוא בכתפיות, שהן דקיקות לעומת אלה העבות של גופיות הסבא שכולנו מכירות, והיילי כמובן לא שוכחת להוסיף להן סקס אפיל ולגזור אותן למראה חושף בטן.

לפסטיבל קואצ'לה היא לבשה את הגופייה המדוברת בתוספת שרשרת בטן וג'ינס בגזרה נמוכה ורחבה, ועל סט הצילומים של מותג הטיפוח שלה Rhode היא שילבה אותה עם תחתונים תואמים – לבנים וקטנטנים מאותו בד כותנה נוח. אנחנו מעדיפות לא לקרוא להם תחתוני סבא, אבל כנראה שזה בלתי נמנע.

היילי ביבר, גופיית סבא, הלבשה תחתונה, אופנה

סבא היה מאשר? (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, גופיית סבא, הלבשה תחתונה, אופנה

בדרך לקואצ'לה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, גופיית סבא, הלבשה תחתונה, אופנה

העגילים משדרגים (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, גופיית סבא, הלבשה תחתונה, אופנה

הכי לא מתאמץ (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, גופיית סבא, הלבשה תחתונה, אופנה

אבל עם הטאץ' שלה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)


השאירו תגובה