25 שנה אחרי: פליסיטי היא עדיין אחת הנשים הכי יפות בעולם

קרי ראסל אמנם מזוהה עם התפקיד מהניינטיז, אבל ממשיכה לשחק בהפקות נחשקות גם בימים אלה. התעלפנו מהשמלה מרובת המחשופים שהיא לבשה אתמול לפרימיירת הסדרה החדשה שלה

מאת  | ‏ 19 אפריל 2023

קרי ראסל, פליסיטי, אופנה

זרקתי על עצמי סן לורן ובאתי (צילום: Theo Wargo/WireImage)

בקרב שחקנים תמיד מקנן החשש "להיתקע" בתפקיד – להיות כל כך מזוהים עם דמות מסוימת, עד שלא ניתן ללהק אותם לאף פרויקט חדש אחריה. זה לא המצב אצל קרי ראסל, שנהנית משני העולמות: מצד אחד, היא לנצח תיזכר בתור פליסטי מהסדרה הפופולרית ששודרה בניינטיז, אבל באותה נשימה היא ממשיכה לככב בהפקות נחשקות בהן היא מגלמת דמויות שונות לחלוטין.

אתמול ראסל הגיעה לפרימיירה של הסדרה החדשה מבית נטפליקס, "הדיפלומטית", בה היא על תקן שגרירת ארה"ב בבריטניה. השחקנית לבשה שמלה מהפנטת של בית האופנה סן לורן, שנראתה כאילו נזרקה על גופה בלי מאמץ ופשוט נשפכה לכל הכיוונים הנכונים.

אופנה, שטיח אדום, קרי ראסל

עם בן הזוג, מת'יו ריס (צילום: Theo Wargo/WireImage)

הגוון הסגול העמוק של השמלה יצר אפקט דרמטי מהמם, בשילוב עם המחשוף העמוק והבטן השרירית שנתנה הופעת אורח מרשימה. הלוק הושלם באמצעות תיק קלאץ' שחור, עגילים תלויים ומניקור בגוון תואם – קצר ולא מחודד, כי בכל זאת מדובר בבת דור ה-X. פחות התחברנו לאיפור הכבד מתחת לעיניים ולשיער במראה המרושל, שנתנו למראה טאץ' מעט עייף.

בעלה של ראסל, מת'יו ריס, הגיע לתמוך בה במעמד המרגש. השניים הכירו כשגילמו זוג מרגלים בסדרה "האמריקאים", ואותנו אף פעם לא תפסיק לרגש העובדה שהם יחד גם בחיים האמיתיים.

קרי ראסל, לק, מניקור

לק תואם (צילום: Theo Wargo/WireImage)

האמריקאים, קרי ראסל, מת'יו ריס

אליזבת'+פיליפ=אהבה לנצח (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Netflix)

אופנה, שטיח אדום

שגרירה של כבוד (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)

ביוטי, שטיח אדום, אופנה

אולי כמה טוויקים באיפור (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)

אופנה, האמריקאים

הכל מתערבב (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Netflix)

השאירו תגובה