אף אחד לא האמין בי, ורציתי להוכיח שאני יכולה. אני עושה תיקון לי ולילדים שלי

דווקא כי תמיד היה כסף בבית, דווקא כי מצפים ממנה להיות הילדה המפונקת, יולי מאנה התעקשה להקים לבדה מותג איפור – בדיוק כמו שפעם היא התעקשה למלצר ב"שיפודי התקווה" ולסדר מדפים בניו-פארם. מבחינתה זה חלק מלהיות היא, בניגוד ללהיות "הבת של ניקול הלפרין ורוני מאנה". עכשיו היא מספרת למה גם עם שלושה ילדים קטנים ועסק חדש לנהל, אין לה בעיה להיות קצת האמא של אבא שלה

מאת  | ‏ 4 אפריל 2023

יולי מאנה

שמלה: אליזבטה פרנקי | עגילים: Pash jewelry (צילום: שי כהן ארבל)

יולי מאנה הגשימה חלום, ואחרי עשור כמאפרת מקצועית וביוטרית פתחה לפני כחודשיים מותג איפור משלה. הייחוס המשפחתי – היא בתם של איש העסקים הססגוני רוני מאנה ומלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין – עשוי ליצור רושם שמאנה לא יודעת עבודה קשה מהי, אבל ההפך הגמור הוא הנכון. הרבה לפני העסק שהקימו היא ובעלה ברק לביא, קפטן מכבי הרצליה בכדורגל, היא פרנסה את עצמה באלף ואחת דרכים. כשסיימה תיכון, למשל, היא לא עפה לחופשה בסיישל: היא סידרה מדפים בניו-פארם הקרוב לביתה.

"תקופה טובה, הניו-פארם היה כמו משפחה", נזכרת מאנה בחיוך. "שמים את המחירים ואז מסדרים במדפים, זה הדבר הכי מרגיע שיש. את שמה אוזניות, מוזיקה, מסדרת סחורה. אמא'לה, איזה מרגיע זה. לא הייתי בביוטי, אגב, אלא במחלקה רגילה. הייתי מתגנבת לאיפור ומתאפרת באמצע המשמרת, אבל לא הייתי מוכרת איפור, הייתי מסדרת סחורה".

למה בעצם עבדת בניו-פארם?
"כי זה היה הכי קרוב לבית, ג'וב נוח. תמיד עבדתי, גם בעבודות הכי מעפנות. בחגים, בשבתות, בכל מקום. אחרי שלמדתי איפור רציתי לאפר בחנות יוקרתית, ואמרו לי, 'לא, שנה ראשונה את רק מסדרת סחורה'. כל פעם שאני עוברת עם ברק ליד החנות הזאת, הוא אומר לי: 'את זוכרת שהם רצו לתת לך לסדר סחורה?'. זה קטע".

בניו-פארם דיברו על הייחוס שלך?
"אף אחד לא האמין לי שאני הבת של רוני מאנה. זה לא נשמע הגיוני שהבת שלו, של ניקול הלפרין, עובדת בניו-פארם. אבל אני, לא אכפת לי. ישבתי אז עם אבא במסעדה יוקרתית בלונדון עם איש עסקים עשיר ששאל אותי מה אני עושה בחיים, אז אמרתי לו שאני מסדרת סחורה בניו-פארם. אבא שלי השתיק אותי, 'יולי!'. זה היה מצחיק. אני אוהבת לבחון תגובות של אנשים. לא יודעת איך לקרוא לזה, מרדנית".

יולי מאנה

טוטאל-לוק: אמריקן וינטג' | עגילים: טארו (צילום: שי כהן ארבל)

רצית להתרחק מתדמית של בת עשירים?
"יכול להיות שאני רוצה להראות שאני אחרת ממה שחושבים עליי. חושבים שנולדתי עם כפית זהב בפה, אז לא, אני אראה לכם שאני לא מפונקת ושלא יוצא לי כסף מהאוזניים. בטח יש אנשים שאומרים, 'אבא שלה קנה לה הכל', אבל אני עובדת קשה בשביל הפרנסה שלי ויש לי משמעת עבודה. חשוב לי להגיד שלא עשו בשבילי, לא שילמו עליי, לא קנו לי. עשיתי לבד, הכל כולל הכל. אני עצמאית, הקמתי את המותג שלי בעשר אצבעות. אני בחורה עם עקרונות והיה לי מאוד חשוב להקים את המותג בלי עזרה".

אבל אבא עוזר אם צריך כסף, לא?
"שילמתי על הכל בעצמי, מחסכונותיי האישיים. אף אחד לא מפרנס אותי ולא מממן אותי. אני אישה, אני אמא, אני עושה את הכסף שלי לבד ואני יודעת איך להתנהל לבד. אז מה אם אני הבת של רוני מאנה, אני בפני עצמי ואני לא צריכה אף אחד. אנשים יכולים להניח עליי הנחות, ובשביל זה אני נלחמת לספר את הסיפור שלי. מגיל 14 אני מפרנסת את עצמי – מלצרתי ב'שיפודי התקווה', ב'קרנף', ב'ג'ירף'. אין חנות בקניון שלא עבדתי בה, אין מסעדה שלא עבדתי בה. אני קורעת את התחת שלי".

על ג'ני אני בכלל לא רוצה לדבר

מאנה בת ה-28, פעם הזוכה בריאליטי "הביוטריות" של HOT, היא שגרירה של חברת סופר-פארם ובעלת חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים וחשבון יוטיוב עם מאות אלפי צפיות. ובעוד המותג "יולי מאנה קוסמטיקס" שואב ממנה המון מאז השקתו, הוא נאלץ לחלוק את האנרגיות שלה עם ילדיה: סאן (5 וחצי), ריף (4) ומילה (שנה וחצי).

יש איזו נני שחיה איתכם?
"איזה נני, איך אני אביא נני? גם אין לי מנקה. אני מנקה, אני מבשלת, מתחזקת את הבית, מתחזקת את העסק, מתחזקת את המותגים האחרים שאני עובדת איתם. וגם אמא במשרה מלאה. הילדים צמודים אלינו, ללא עזרה".

יולי מאנה

חולצה: ריזרבד | עגילים: Let's vigo (צילום: שי כהן ארבל)

בסדר, אני שומע את זה הרבה בראיונות. ואז אתה עולה קומה ובאחד החדרים מתחבאת עוזרת בית.
"אז אצלי לא, אתה מוזמן לעשות סיור. אם היו נותנים לי כסף הייתי לוקחת, ברור, מי לא רוצה לקבל כסף. אבל אני לא חזירה, אני לא אבקש ולא אדרוש".

רגע, לא קיבלת מההורים איזו דירה להשקעה?
"לא קיבלתי בית, אין לי בית, אני גרה בדירה שכורה. החלום הכי גדול שלי זה לבנות בית, שיהיה ביטחון לילדים, שאני אגיד 'פה אני חיה, פה אני משקיעה'".

מאיזה מקום באה הגישה העצמאית שלך?
"זה נשמע קצת הזוי, אבל שלא יחסר לי שום דבר ושאני לא אצטרך לבקש. אני לא רוצה לבקש מאף אחד, אני רוצה להחליט בשביל עצמי. חשוב לי מאוד לעבוד, שיהיו לי הפרנסה שלי והכסף שלי. אם זה לעבוד בחודש תשיעי, לאפר שבע בנות לנשף, לא לאכול, לא לשתות, לעמוד שבע שעות על הרגליים – אני אעשה את זה, כי הכסף נורא חשוב לי. לא כדי לקנות מותגי יוקרה ולעשות קניות, אלא בשביל להביא אוכל הביתה, כדי שלילדים שלי לא יחסר כלום".

הייתה חסרה לך תחושת יציבות בילדות?
"ברור, להורים שלי היו גירושים מאוד קשים ולא הייתה תחושת ביטחון. היו לי הרבה דברים חומריים, אבל לא את כל מה שהיה רגשי – לסמוך, לספר, לשתף. 'אני אוהבת אותך ואני מאמינה בך, את יפה ומוצלחת': את כל זה לא היה לי, ומאוד חשוב לי להעניק את זה לילדים שלי. אני לא רוצה שהם בחיים ירגישו שהם לא אהובים, שאין להם עם מי לדבר. אני רוצה שיהיה להם ביטחון עצמי".

יולי מאנה

חליפה: ריזרבד | עגיל: Pash jewelry (צילום: שי כהן ארבל)

לך לא היה ביטחון עצמי כילדה?
"הייתי מאוד חסרת ביטחון. היו לי הפרעות אכילה, לא הרגשתי יפה. גם לא הייתי מקובלת, בכלל. בקושי היו לי חברים. החטיבה הייתה סיוט, סיוט, כמה סבלתי. תמיד כשמדברים איתי על התקופה הזאת אני מעבירה נושא. יש המון דברים בילדות שהייתי רוצה לשכוח, זאת תקופה שאני רואה כשחורה".

עצוב לזכור את זה ככה.
"ככה אני רואה את הילדות שלי. לא הייתי ילדה שטוב לה, לא הייתי ילדה שמחה, הייתי ילדה עצובה".

הרגשת שאין לך עם מי לדבר?
"הייתי מתה שישאלו אותי, 'מתי את באה הביתה? מה קורה? איך היה היום שלך?'. תמיד קינאתי באנשים שמקבלים אהבה כזאת מההורים. ילד רוצה שידאגו לו, שיידעו מה הוא עושה. ההורים שלי היו קרייריסטים, ולי כן הייתה מטפלת כילדה, גידלו אותי אנשים אחרים. בגלל זה אני עושה תיקון לעצמי ולילדים שלי, ואני אמא במשרה מלאה. אני יכולה לקחת איזו בייביסיטר שתוציא אותם מהגן ותהיה איתם אחר הצהריים כדי שאני אוכל לעבוד, אבל אני לא רוצה. חשוב לי להיות איתם, לעבור איתם דברים, להקדיש להם את הזמן שהם צריכים".

על היחסים עם אמה מתקשה מאנה לדבר, מצמצמת במילים. "עם אמא אני לא בקשר, בכלל לא. ניסינו המון פעמים, וכרגע הכדור אצלה. היא יודעת שכשהיא תרצה לתקן את הקשר, אני אשמח. תמיד תמיד תמיד אני אתן לזה הזדמנות, אבל כרגע אין בינינו קשר. השלמתי עם זה, אני רגילה לזה".

קיוויתי שתגידי שאתן כבר בקשר טוב.
"לא לא, הלוואי, חלום שלי. תמיד חלמתי לשתף אותה במותג שלי, לשתף אותה במה שאני עוברת, אבל זה לא ככה. וזה בסדר, זאת בחירה שלה. מבחינתי יש לי הורה אחד, וזה אבא שלי. זה תמיד היה ככה, וגם היום".

יולי מאנה

חולצה: ריזרבד | עגילים: Let's vigo (צילום: שי כהן ארבל)

איך היחסים ביניכם?
"יש לי קשר מאוד מיוחד עם אבא. אני מרגישה לפעמים שאני כמו אמא שלו, מתקשרת אליו שלוש פעמים ביום – 'מה עשית? אכלת? שתית? לאן אתה הולך? יש תוכניות? תשמור על עצמך'. תמיד הייתי קרובה אליו, ומאז שנהייתי אמא חשוב לי מאוד לשמור עליו, כי גם לו חסר. הוא עובר תקופות לא פשוטות בשנים האחרונות, ואני פה כדי לעזור לו, שהוא לא יהיה עצוב. אני לא יכולה לראות אותו עצוב".

את מדברת כאילו הוא הילד.
"מבחינתי הוא באמת כמו הילד שלי. אני אוהבת אותו, יש לו לב מאוד טוב, הוא נורא רגיש, אז אני מגוננת עליו. הילדות הקטנות שלו והבנים שלי הם כמו אחים. אנחנו נפגשים הרבה, הם באים לפה הרבה, אנחנו הולכים אליהם הרבה. יש קשר משפחתי".

לאחר גירושיו מהלפרין ב-2003 התחתן מאנה האב בשנית, הפעם עם הדוגמנית ג'ני צ'רוואני, והביא איתה לעולם בן ובת לפני גירושיהם ב-2020. זמן קצר לאחר שהשניים נפרדו, בריאיון למגזין mako, מאנה דיברה על תחושות קשות כלפי צ'רוואני ("אבא חלה במחלת האהבה… ביקשתי שג'ני לא תגיע ללידה של ריף"); היום היא אומרת, "על ג'ני אני בכלל לא רוצה לדבר. היא אמא של האחיות שלי, אני מכבדת אותה ולא צריכה לדבר עליה".

הרגשתי כמו שורדת במשפחה של עצמי

מאנה הייתה רק בת 18 כשפגשה את בעלה לעתיד, אז בן 26. שבועיים לאחר שהחלו לצאת כבר עברו לגור ביחד. מתחילת הקשר, אומרת מאנה, היא הרגישה שלביא ממלא את החסר שתמיד הרגישה בבית. "הוא תמיד האמין בי, תמיד תמך בי ותמיד אמר לי לעשות מה שאני אוהבת, גם אם הוא לא חשב שזאת הדרך בשבילי. זה משהו שהורים עושים. כל מה שהיה חסר לי בילדות קיבלתי מברק ברגע. זאת הייתה התאהבות, תחושת ביטחון".

יולי מאנה

טוטאל-לוק: אמריקן וינטג' | עגילים: טארו (צילום: שי כהן ארבל)

במה זה התבטא בהתחלה, כשהיית בעצמך כמעט ילדה?
"הוא אדם חם. היה לו אכפת ברמה של 'אכלת היום? שתית היום? מה את עושה? מה את מרגישה?'. לא הייתי רגילה שכל כך מתעניינים בי, זה היה מדהים. הייתי בת 18, ואף ילדה בת 18 לא מחפשת זוגיות, כן? לא חשבתי על זה, בדיוק סיימתי בית ספר והתגייסתי לצבא. אבל היה לי כל כך טוב שלא יכולתי לחשוב על להיות דקה בלעדיו. אחרי חודש היינו מוכנים להתחתן".

איך הכרתם?
"אני באתי להסתפר והוא בא להסתפר".

מספרה לגברים ולנשים ביחד?
"כן, הייתה כזאת בתל אביב לפני עשר שנים. הוא היה אמור לבוא להסתפר בבוקר, נתקע לו המצבר, ורצה הגורל והוא בא להסתפר בדיוק באותה שעה כמוני. ישבנו כיסא ליד כיסא, אבל הוא לא התחיל איתי. הייתה אווירה באוויר, אבל הוא לא החליף איתי מספרים. רק הלך ועשה לי כזה 'ביי' יפה וזהו. באותו לילה עשיתי בייביסיטר בתל אביב, ובדרך חזרה, באמצע הלילה, ראיתי אותו ברמזור. אמרתי לו 'היי', ואז הוא ביקש את המספר שלי".

מערכת היחסים התקדמה בקצב מסחרר. "היה לנו חיבור מיידי, אחרי שבועיים כבר עזבתי את הבית ועברתי לגור אצלו. גרתי בזמנו אצל אבא שלי, אז כשהוא לא היה בבית לקחתי בשקית זבל את כל הבגדים, את כל החדר שלי, ועברתי לברק. אבא לא היה מסכים לי בחיים שאני אעבור לגור איתו בגיל כל כך צעיר, כל כך מהר, כשאני לא מכירה את הבן אדם".

יולי מאנה

חולצה: ריזרבד | מכנסיים: דיזל (צילום: שי כהן ארבל)

הייתה לו בעיה עם ברק?
"לא, ברק הוא בחור מהמם, כולם אוהבים אותו. הייתה לו בעיה עם הדרך, זה שעשיתי את זה מאחורי הגב שלו. הוא בן אדם של כבוד, כמו עיראקי של פעם, מבחינתו צריך לבקש את ידי. הוא עשה לברק שיחה, ברק והוא עברו דברים. אבל אבא מאוד אוהב אותו".

התחתנת בגיל צעיר.
"רציתי להתחתן אפילו לפני, אבל אבא לא הסכים. בהתחלה הוא הסכים שאתחתן בגיל 24, אבל אמרתי לו שאני לא יכולה לחכות, אז התפשרנו על 21. אז חיכינו לגיל 21 והתחתנו. אגב, האמת היא שהתחתנו שנה לפני זה בווגאס. נראה לי שההורים שלי לא יודעים את זה. עשינו חתונה סודית, הוא קנה לי טבעת באחד הדוכנים ואמרנו 'יאללה'. אז בתכלס היינו נשואים כבר שנה".

פחות משנה לאחר החתונה הרשמית, מאנה ילדה את סאן. היא מספרת שהרצון להביא ילדים כל כך מהר הגיע ממנה: "ברק נלחץ, אבל אני מאוד רציתי. החלום שלי מאז שאני מכירה את עצמי היה להיות אמא צעירה. רציתי לסגור מעגל, רציתי משפחה משלי כי לא הרגשתי שיש לי משפחה. רציתי את המעגל שלי".

הרגשת לבד?
"תמיד הייתי לבד. אמא שלי גרה בארצות הברית, מאוד רחוקה. גם לאבא שלי יש משפחה משלו, ואני הרגשתי איפשהו זרוקה בין הכיסאות, כמו שורדת בתוך המשפחה של עצמי. אף אחד לא האמין בי, ורציתי נורא להוכיח שאני יכולה. כאילו 'אף אחד מכם לא בנה אותי או עשה אותי, אני עשיתי את עצמי'. נמאס לי מההרגשה הזאת שאני בזכותם, כי אני לא בזכות אף אחד, אני בזכות עצמי. אני מאוד חרוצה, מאוד חכמה, מאוד מוכשרת. זה דברים שעכשיו אני יודעת להגיד על עצמי, אבל פעם לא ידעתי".

יולי מאנה

שמלה: אליזבטה פרנקי | עגילים: Pash jewelry (צילום: שי כהן ארבל)

אני נגד להשחיר

ביקור בדירתם השכורה של מאנה ולביא בהרצליה מספק כיסוי להצהרות על בנייתו של מותג האיפור בעשר אצבעות. המשרד של "יולי מאנה קוסמטיקס" הוא השולחן בסלון, המחסן הוא הממ"ד ("זה היה חדר המשחקים של הילדים, אבל היינו צריכים מקום לסחורה"). לביא אחראי ללוגיסטיקה, החשבונות והעבודה עם הספקים. מאנה – על כל השאר. "פה קורה הכל", היא אומרת ומראה לי מדפים קטנים מלאים במוצרי איפור ובאריזות אלגנטיות עם הלוגו שנושא את שמה. את אריזות הקרטון מרכיבים היא וברק בעצמם, אחת אחת. "אף אחד לא עושה את זה בשבילנו, כל לילה אנחנו יושבים ומקפלים", היא אומרת. "זה הדייט שלנו, מקפלים על כוס יין. כל מה שאתה רואה פה זה אני וברק עשינו, אין לנו עובדים. והכל ברמה הכי גבוהה, יפה, מתוקתק. ברק הוא בן אדם מאוד מסודר, הוא מסדר הכל. הוא גם בנה את המדפים, אפילו הדביק את הפי.וי.סי".

מספיק לראות את מאנה מציגה בהתלהבות את מוצרי האיפור כדי להרגיש את התשוקה שלה לנושא. "יש לי קונסילרים, אודמים, עפרונות עמידים, קונטור, טינט, טינט נמשים, ג'ל גבות בכמה גוונים, פודרה, קיט קורקטורים. יש לי בסביבות 20 מוצרים בתור התחלה, ועוד בפיתוח".

אני מביט בחשד בבקבוקון ירוק ללא שמץ של מושג מה זה קורקטור, ומאנה מרגיעה את חששותיי: "זה מאזן את הצבע. יש בנות שיש להן אדמומיות, ואם תשימי מייק-אפ זה ייצא אדמומי. או שיש אפרוריות, וזה יוצא אפור. אם תשים את זה לא נכון זה באמת יצבע אותך בירוק, צריך לדעת איך עושים את זה, ובשביל זה יש לך אותי. אני מסבירה בסרטונים איך משתמשים בקיט הזה. על כל מוצר יש הדגמה, ומי שעדיין לא מבינה יכולה לדבר איתי".

בגיל 18 למדה מאנה אצל ירין שחף. מאז עבדה כמאפרת לכלות, באירועים ובהפקות אופנה. באותן שנים החלה להעלות סרטוני איפור ליוטיוב, ובהמשך גם לאינסטגרם ולטיקטוק. לפני יותר משנתיים החלה לעבוד על מותג האיפור שלה. "במשך שנתיים פיתחתי את המוצרים. לא הלכתי למפעל ובחרתי פורמולה: פיתחתי את הפורמולות בעצמי, ועם האישורים שצריך ממשרד הבריאות לוקח כמה חודשים עד שאני מקבלת דוגמה. אז חשוב לי לנסות את המוצרים על מגוון סוגי עור וגוני עור, וגם על עצמי אני מנסה אותם יום שלם כדי לדעת שאני מוכרת מוצר שאני שלמה איתו".

יולי מאנה

שמלה: אליזבטה פרנקי | עגילים: Pash jewelry (צילום: שי כהן ארבל)

הרבה מפורסמות משיקות בשנים האחרונות מותגי איפור. מה מייחד את המותג שלך?
"זה שאני מאפרת מקצועית. באתי מהעולמות האלה ואני מאוד מבינה בזה. אני מאפרת המון אנשים, המון כלות, ואני מקבלת וסוקרת המון מוצרים. כל פעם אני חושבת, 'הלוואי שהאריזה של זה הייתה שונה, הלוואי שהפורמולה הזאת הייתה יותר עמידה, הלוואי שהיו עוד גוונים'. אז לקחתי את כל מה שאי-פעם רציתי כמאפרת מקצועית, והפכתי את זה למוצרים שמבחינתי הם שלמות".

תמשיכי לעשות סרטוני איפור על מותגים אחרים?
"אני עדיין עובדת כיוצרת תוכן, אבל אני לא אראה רק את המותג שלי. אני רוצה להמשיך לפרגן למותגים ישראליים, עולמיים. מבחינתי, אם אני אוהבת מוצרים של מתחרה – אני אפרגן לה באהבה. יש מקום לכולם, באמת".

אבל אם את מפרסמת ביקורת לא טובה, זה יכול להעלות חשד.
"אני בחיים לא נותנת ביקורות לא טובות, אני נגד זה. אני עושה רק המלצות. אם יש מוצר שאני לא אוהבת, אני פשוט לא אדבר עליו. אני נגד להשחיר, נגד שיימינג. אפילו אם זה יביא לי מלא לייקים וצפיות, אני חושבת שזה לא מוסרי. להשחיר מותג שבן אדם עבד עליו כל כך קשה, השקיע את כל כספו? זה יכול לעשות שם לא טוב, זה יכול לגמור אותו, וחבל. זה נשמע קצת יומרני, אבל אני באמת מנסה ללמד את העוקבים שלי שיש מקום לכולם, לפרגן, להיות בן אדם טוב. לשמח אנשים".

צילום: שי כהן ארבל | סטיילינג: זוהר מאירי | שיער: אלמוג כהן | הפקה: טל פוליטי

השאירו תגובה

 

  • זה מאוד עצוב עם אבא צהוב מתרברב כל הרעש הצלצולים שהכניס לחייך הבדידות החיפוש אחרי המקום שלך..אין מי שיפרגן לך על ההתמדה, הכוח ,התושייה , אהבה למשפחה והדרך המדהימה שעברת אז אנירוצה להגיד לך .. אני גאה בך ומעריכה אותך, מחבקת חזק
    תמיד תזכרי את תותחים!! את אלופה!!

    מאת: לולה |‏ 29 באפריל 2023 | 23:40
  • ילדת שמנת מפונקת ומלוכלכת, לא עבדה דקה בחייה, חולת כסף, עצלנית וסחטנית. קוראת לעצמה אמא טובה

    מאת: אחתשיודעת |‏ 10 באפריל 2023 | 02:17
  • את היופי קיבלת מאמך שגידלה אותך ואביך בגד בה רק על זה היה עלייך לכבד ולאהוב אותה. את לא בנעליים שלה ולכן לא יכולה להכיל מה שהיא עברה. כרגע אבא שלך כספומט שלך לכן את מוכרת סיפור סינדרלה מומצא וסוחטת אותו. בושה

    מאת: ניקול מסכנה |‏ 9 באפריל 2023 | 16:21
  • יולי אהובתי!
    אין מקצועית כמוך, טובת לב ואצילת נפש.
    הכי טוב שיש מגיע לך ואני חיייייבת לבוא אלייך כבר!!!

    מאת: לני גואטה |‏ 9 באפריל 2023 | 01:45
  • הכי יפה בעולם..מאנה

    מאת: חנה |‏ 8 באפריל 2023 | 22:43
  • בחורה מעלפתת!!!! זה זכותך לא להיות בקשר עם האמא אף אחד לא יכול לשפוט אותה אולי אמא שלה התעללה בה בילדות?!! אין לכם מושג מזה לחיות עם הורה מתעללל

    מאת: המלכה |‏ 8 באפריל 2023 | 19:50
  • דומה לאימא

    מאת: יפה |‏ 8 באפריל 2023 | 17:37
  • מקסימה

    מאת: צביה |‏ 8 באפריל 2023 | 11:29
  • בחורה מקסימה!!!! בהצלחה

    מאת: א |‏ 8 באפריל 2023 | 10:36
  • יוליה את מהממת
    יפיפיה ….כוחנית…חרוצה המוצרים שלך נפלאים רכשתי ממך ומאד מרוצה…מאחלת לך המשך הצלחה ושגשוג ובדרך שאת הולכת ומאמינה שום דבר לא יעמוד בדרכך ..❤️❤️❤️

    מאת: ליאורה |‏ 8 באפריל 2023 | 08:43
  • נישמעת וניראת אשת חיל
    בזכות עצמך כל הכבוד
    רכשת את אמונתי מבטיחה להיות לקוחה שלך
    בהתלחה

    מאת: יולי מאנה |‏ 8 באפריל 2023 | 04:38
  • כל כך כואב לשמוע, על ילדה שנולדה לזוג ללא כישורי הורות. שניהם מזניחים . ילדה לא צריכה להיות ההורה של אבא שלה כדי לקבל אהבה וביטחון.

    מאת: עוס |‏ 8 באפריל 2023 | 02:23
  • יולי היקרה, את אישה אם בת ואחות מדהימה. תבורי את ובני ביתת.

    מאת: יפית |‏ 7 באפריל 2023 | 13:36
  • ואוו כול הכבוד לך .אין כמו כוח פנימי רצון להיות מאושר ולהצליח.מאחל. לך רק טוב מגיע לך

    מאת: סמדר |‏ 7 באפריל 2023 | 08:17
  • יולי את מקסימה ,בחורה עם ראש על הכתפיים וגם אמא ורעיה מסורה
    עוקבת אחריך באינסטגרם ונהנית
    הצליחי בעשייה שלך
    חג שמח

    מאת: קארין |‏ 7 באפריל 2023 | 06:45
  • תיתביישי לך הכל שקר .את לא מדברת עם אמא שלך בגלל כסף.רק כי היא לא מוכנה ליהיות מוסחטת עלידך.את ניתקת נכדים ממנה.לא נותנת לה לדבר עם הנכדים אפילו .איך את ךא מתביישת אלרי מה שעשתה למענך.את משקרת ומעלילה עלילות ממש.את ברוגז עם כל המשפחה שלך.כולל אחיך סער.היחיד שאת מדברת איתו זה אבא שלך שקונה שקט ממך תמורת תשלום שכירות.העבודות שמוזכרות בכתבה שעבדת בהם.עבדת מספר זמן קצר ואפילו בגלל מריבות לא באת לקחת תשלום

    מאת: מיכל |‏ 6 באפריל 2023 | 22:25
  • "לא קנו לי"… העיקר העלתה סרטון לפני כמה שנים שאבא שלה קנה לה פנטהוז בגליל ים בהרצליה…

    מאת: t/t |‏ 6 באפריל 2023 | 21:22
  • יהודים יכולים להתחתן בווגאס ? זה תופס

    מאת: יי |‏ 6 באפריל 2023 | 18:19
  • מוכנה להתמסר לאבאלה

    מאת: זיו |‏ 6 באפריל 2023 | 17:51
  • שקרנית! עושה שיימינג ומשחירה את אמא שלה בשביל עוקבים ולייקים!!! בושה וחרפה! בנתה ״קריירה״ על לכלוכים והשמצות, עלאק ב10 אצבעות

    מאת: Kimmyw212 |‏ 6 באפריל 2023 | 17:29
  • מתוקה אמיתית. חבל רק שהיא כל כך מתביישת מזה שאבא שלה עוזר לה כלכלית. גם ההורים שלי עוזרים לי כלכלית. הכל טוב

    מאת: שלום עכשיו |‏ 6 באפריל 2023 | 16:32
  • אהבתי את הפרגון שלך. זו הדרך. שיהיה בהצלחה רבה. את נשמעת מאוד חרוצה. מאחלת שתצליחו!!!

    מאת: אמא |‏ 6 באפריל 2023 | 16:28
  • אשמח לרכוש מבחורה כזו. ורון היקר – אם לא מעניין אותך, אל תקרא. רק אל תפריע בבקשה

    מאת: ליאת |‏ 6 באפריל 2023 | 15:30
  • וואו, אני בן 42 גרוש פלוס 1 , מתחום ההייתק, חשבון בנק נחשק .
    מחפש מישהיכמוך לפרק ב'

    מאת: עידן |‏ 6 באפריל 2023 | 10:36
  • נשמעת בחורה חרוצה ונבונה, שיהיה בהצלחה

    מאת: גיל |‏ 6 באפריל 2023 | 10:12
  • מקסימה שעברה חיים לא פשוטים, מאחלת לך אושר ושמחה בלב עם משפחתך!

    מאת: מורן |‏ 6 באפריל 2023 | 08:03
  • למרות ואף על פי, תצליחי בזכות עצמך.
    סבתא שלך בוודאי הייתה גאה בך, אפילו שלא הספקתן להכיר ♥️

    מאת: בת דודתך |‏ 6 באפריל 2023 | 07:33
  • אולי היא תקבל את הבאז הזול שלה. מאקו הבקורת אליכם, זה פשוט לא מעניין

    מאת: שון |‏ 6 באפריל 2023 | 06:16
  • נשמעת כמו אחלה בחורה, רואים שהיא הילדה של אבא, ואבא שלה אחלה בנאדם למרות התדמית שמנסים לשוות לו. עלי והצליחי, כל הבחירות שלך היו נכונות והלוואי ותמיד יהיה כך (:

    מאת: יהלי |‏ 6 באפריל 2023 | 03:20
  • מורידה את הכובע בפנייך.
    בריאות ונחת.

    מאת: תמי |‏ 5 באפריל 2023 | 22:42
  • צ׳רוואני מסורבת גט , הם לא גרושים עדיין . אעלק לב טוב יש לו – שישחרר את האישה ולא ינסה להחזיק בכוח …

    מאת: שמחה |‏ 5 באפריל 2023 | 22:00
  • איך מכזה יצור כמו רוני יצאה כזאת יפיופה בואי אלי תני לי נשיקה בשפתיים

    מאת: אייל |‏ 5 באפריל 2023 | 21:49
  • מטומטמת לא בקשר עם אמא שלה כבר מראה שמשהו לא בסדר איתה. חבל.

    מאת: גל |‏ 5 באפריל 2023 | 20:57
  • לי לא היה לא כסף ולא תמיכה בבית .בואי את לא כזו מסכנה.

    מאת: טנ |‏ 5 באפריל 2023 | 18:35
  • חבל שכך הקשר בין הבת לאמא שלה

    מאת: גל |‏ 5 באפריל 2023 | 18:29
  • יפה יותר מאמא שלה

    מאת: סמדר |‏ 5 באפריל 2023 | 18:09
  • נשמעת כמו בחורה רצינית וחכמה.
    אהבתי.
    ולאמא שלה רציתי לומר עשית את הטעויות שלך כשהיא הייתה קטנה וברור שלא בכוונה אבל זה הזמן שלך לתקן.
    לכי על זה.
    להביא ילדים לעולם זה אחריות, לא עוזבים אותם גם אם קצת קשה.

    מאת: גאיה |‏ 5 באפריל 2023 | 18:01
  • הכרתי את אמא שלך בצבא, יפיפייה וצנועה ואת לא פחות ממנה, נסי בכל הכח לסדר עניינים איתה.
    חבל.. החיים קצרים והיא באמת אשה טובה

    מאת: גיא |‏ 5 באפריל 2023 | 16:38
  • את מקסימה, בהצלחה!

    מאת: אילנית |‏ 5 באפריל 2023 | 16:09
  • מה זה השמות הפלצניים שנתת לילדים שלך?

    מאת: טל |‏ 5 באפריל 2023 | 15:04
  • את נשמעת בחורה מקסימה. להבא את לא צריכה להכפיש את אמא שלך..

    מאת: מירב |‏ 5 באפריל 2023 | 13:42
  • אישה מדהימה

    מאת: רפי גולן |‏ 5 באפריל 2023 | 13:32
  • את מעניינת הוגת הדעות הזאת??. ילדת השמנת המפונקת והשטחית הזאת??

    מאת: א |‏ 5 באפריל 2023 | 13:13
  • בחורה מתוקה ומוצלחת מאוד!

    מאת: שירה |‏ 5 באפריל 2023 | 12:02
  • אישה חמודה נשמעת כנה. הרבה בהצלחה

    מאת: דפ |‏ 5 באפריל 2023 | 11:55
  • מלכה נשמה טובה

    מאת: גילי |‏ 5 באפריל 2023 | 11:24
  • נשמע כמו חרטוטים, עצם העובדה שיש לך גב כלכלי וביטחון בתחום הזה את יכולה "לעבוד קשה" בשקט

    מאת: קראתי |‏ 5 באפריל 2023 | 10:44
  • היא באמת מותק, בהצלחה

    מאת: אורלי מוצקין |‏ 5 באפריל 2023 | 10:33
  • לעמוד 7 שעות על הרגליים??נשים עובדות 15 שעות גם .מי את בכלל.הזויה מכטערת שבת של מאנה …יאללה עופי מהעיניים.פשוט כלום שחיה בסרט רע

    מאת: Nn |‏ 5 באפריל 2023 | 10:29
  • למה אתה חושב שהחיים של ילדי סלבס כל כך דבש? לכל אחד יש את הבעיות שלו. בסך הכל בחורה צעירה שבחרה להיפתח ולשתף.

    מאת: לרון |‏ 5 באפריל 2023 | 10:22
  • כל ראיון איתה אותו סיפור כמה אפשר לשמוע את זה??? מה יש לך להציע??

    מאת: שיר |‏ 5 באפריל 2023 | 10:19
  • יכולת להיות מושלמת לו לא דברת סרה באמך. אמך ילדה אותך וזה החסד הגדול שעשתה. מעבר היא לא חייבת לך כלום. ההיפך! את מחוייבת בכיבוד אם ובהכרת הטוב. בנוסף, אולי קשה לה נפשית? מה את יודעת מה הן אדם עובר אם הגיע למצב שלא בקשר עם ילדיו? קצת חמלה תעשה לך טוב. את נהדרת יפהיפה ומושלמת! שאי ברכה יקרה ובהצלחה רבה

    מאת: מילי |‏ 5 באפריל 2023 | 10:06
  • מי זאת הכלל? כתבת תדמית בכסף ומשעממת מאוד.

    מאת: שי.ע |‏ 5 באפריל 2023 | 09:05
  • כל הכבוד על הדרך והעקרונות..
    בטוח שתצליחו!!

    מאת: ליאור |‏ 5 באפריל 2023 | 08:52
  • אמא שלך קצת נרקיססיטית וקצת אוטיסטית. היה אפשר לראות בראיון המשותף שלכם שהיא אטומה לכאב שלך ושקועה לחלוטין בעצמה. את הזלת דמעות כאב והיא דיברה ודיברה על עצמה באטימות מנותקת ואפילו לא הסתכלה עליך. זה לא מרוע, היא בטוח אוהבת אותך, אבל אנשים כאלו מוגבלים ביכולת ה"אהבה" שלהם ופוגעים בקרובים להם בלי דעת. את נשמעת בחורה מדהימה יולי, ירשת את הלב והדרייב, עלי והצליחי.

    מאת: אנה |‏ 5 באפריל 2023 | 08:51
  • נשמעת בנאדם טוב ממש. שרק תצליח

    מאת: המון בהצלחה |‏ 5 באפריל 2023 | 08:42
  • אבא שלך דאג לג׳ני יותר ממה שהוא דאג לך , את הבת שלו והיא חיה יותר טוב מימך בזכותו. בושה וחרפה.

    מאת: האמת הכואבת |‏ 5 באפריל 2023 | 08:30
  • אבא שלה הלך עם מישהי בגיל שלה ועזב אותה ואת האמא שלה, גועל נפש, יש לה אחיות מהאבא שלה שיכולות להיות הבנות שלה. גועל נפש של ״אבא״. והוא כבר הספיק להיפרד מג׳ני וחוגג עם עוד יותר צעירות .

    מאת: חחח |‏ 5 באפריל 2023 | 08:25
  • וואלה לא ציפיתי. הפתיעה

    מאת: שרון |‏ 5 באפריל 2023 | 08:16
  • אהבתי כל הכבוד

    מאת: מיקה |‏ 5 באפריל 2023 | 08:03
  • את מהממת! בד"כ לא קוראת כתבות כאלה..קראתי עד הסוף. תתעלמי מאנשים צרים ותתעסקי במה שעושה לך טוב♡

    מאת: הילה |‏ 5 באפריל 2023 | 07:26
  • דווקא בפוסטים באינסטגרם. נראה קשר הדוק עם האמא.. ואבא שלך לא קנה לך ולברק דירה. למה לשקר

    מאת: שירן |‏ 5 באפריל 2023 | 04:30
  • את מדהימה ! ואני חושבת שאת תצליחי בענק ! רק טיפ בראיונות תדברי פחות על ההורים שלך ותתמקדי רק בך ובפועלך אמא שלך הפסידה בענק ואני אומרת את זה בכאב כאמא בעצמי

    מאת: ליאת |‏ 5 באפריל 2023 | 04:20
  • המון בהצלחה היא בן אדם ממש טוב.

    מאת: מיש |‏ 5 באפריל 2023 | 01:56
  • את אלופה אמיתית

    מאת: יעל |‏ 5 באפריל 2023 | 01:28
  • מקסימה, יפייפיה, חרוצה מאוד, שאפתנית מאוד, כל הכבוד לה, אמיתית גם, מה שאהבתי הכנות שלה, לא מנסה לייפייף,, איזה כיף שזכית חמסה!!! בבן זוג שרצית, והקמת משפחה!!!

    מאת: גאל |‏ 5 באפריל 2023 | 01:16
  • כתבה עצובה למען האמת

    מאת: א |‏ 5 באפריל 2023 | 00:37
  • ילד שלא בקשר עם ההורה שהביא אותו לעולם
    זה אדם בלי זכות קיום
    אז לא משנה כמה תמונות יפות יהיו הכיעור שלה ניחר

    מאת: מזדעזע |‏ 5 באפריל 2023 | 00:04
  • מדהימה פשוט! בנתה את העסק שלה בעשר אצבעות, באמת הפסד לאמא שלי.

    מאת: אנונימית |‏ 4 באפריל 2023 | 23:31
  • כמה היא דומה למישל גרציג

    מאת: דנה |‏ 4 באפריל 2023 | 23:22
  • מניפולטיבית בדיוק כמו אבא שלה, אני מכירה את הסיפור ומצטערת עבור ניקול שיש לה ילדה כמוך, אכלו לי שתו לי, תתקדמי!

    מאת: טליה |‏ 4 באפריל 2023 | 22:19
  • מקסימה! כל הכבוד, בהצלחה במכירות!

    מאת: לירון |‏ 4 באפריל 2023 | 21:48
  • למה היא מעניינת? פרצוף מטומטם ומנופח של פר חה ממוצעת. צה היא עשתה חוץ מלהיות הבת של גבר ואבא רעיל?

    מאת: החתול |‏ 4 באפריל 2023 | 21:04
  • רמת אמינות- ביבי

    מאת: נטלי |‏ 4 באפריל 2023 | 20:21
  • כל הזמן להתלונן על אימא?!
    לכי תדעי מה היא עוברת. וכמה היא סבלה מאבא שלך…
    תראי דוגמא איך הוא מתעלל בגני… הוא עשה יותר גרוע לאימא שלך.
    אני זוכרת את הכתבות איתה כשהם נפרדו….

    יש לך בעיות עם אימא כי אולי את מצפה ממנה יותר מידיי.
    תכבדי אותה כמו שהיא.
    תאהבי אותה כמו שהיא.

    היא עברה הרבה בחיים, ואולי עדיין עוברת. במקום לדאוג לאבא שלך אם הוא אכל וישן, תתענייני באימא שלך!

    מאת: miki |‏ 4 באפריל 2023 | 19:52
  • עשתה קריירה מלהיות הבת של ועכשיו חושבת שמגיעה לה מדליה כי מילצרה.הזויה מכוערת ותת רמה

    מאת: חח |‏ 4 באפריל 2023 | 19:43
  • וואו כל הכבוד לך! התחלה קשה אבל עם אמונה בעצמך וכוח רצון הצלחת בכוחות עצמך! את נשמעת בן אדם טוב ושיהיה לך המון הצלחה!

    מאת: טל |‏ 4 באפריל 2023 | 19:30
  • כמה פעמים קראתי עלייך עקבתי אחרייך ותמיד את מזכירה את חסך.ההורים יולי תמשיכי להיות כמו שאת אני מאחלת לך את הטוב שבעולם שתבני בית משלך פינה משלך ושכל עסק שאת מקימה יצעד בצעדי ענק

    מאת: דורית |‏ 4 באפריל 2023 | 19:30
  • ככה זה כשמתחתנים לא נכון, בוחרים במלכת יופי ומתחרפנים. עושים ילדים ומתגרשים, הילדים לפח, האבא שוב מתחתן, שוב עם הלא נכונה, שוב ילדים, שוב גירושין מגעילים. שוב הילדים סובלים ולפח. מה יהיה עם כל הצנריו הזה? זה סרט עלילתי ממוחזר של מאות אלפי אנשים שאין חוקים לגביהם, רק חוק הגבלת ילודה יעשה סדר, ולא יפגע בילדים שנזרקים לפח הזבל אחרי גירושין מלוכלכים של הוריהם.

    מאת: שג |‏ 4 באפריל 2023 | 18:42
  • את מהממת
    ילדה טובה

    מאת: שירן |‏ 4 באפריל 2023 | 18:11
  • מדהימה!!

    מאת: אלי |‏ 4 באפריל 2023 | 17:54
  • בהצלחה נסיכה

    מאת: Rhino |‏ 4 באפריל 2023 | 17:30
  • מהממת

    מאת: סופיה |‏ 4 באפריל 2023 | 17:02
  • אחת היפות בארץ

    מאת: מני |‏ 4 באפריל 2023 | 16:51
  • את "נגד להשחיר", חוץ מאשר את ההורים שלך (ואת אשתו של אביך).
    כן?
    כלומר, לזרוק בוץ על ההורים שלך – אין לך בעיה.

    מאת: מישי |‏ 4 באפריל 2023 | 16:47
  • איך תמיד ה"סלבס" כל כך "סובלים"… הכתבות האלה נכתבות בשבלונה, הן פח

    מאת: רון |‏ 4 באפריל 2023 | 16:41
  • את יפהפיה הורסת וחרוצה להדהים כל הכבוד לך! אמא שלך מפסידה אותך בענק צריכה להיות סופר גאה בבת הנהדרת שלה

    מאת: נירה |‏ 4 באפריל 2023 | 15:47