הייתי ילדה מאוד עצמאית. לא היו לי ברירות בחיים

אביה מת ממנת יתר כשהייתה ילדה ואמה פרנסה אותה בקושי, אבל בגיל 16 לורן אלון פגשה את היהלומן יוסי אלון, התאהבה, נישאה לו תוך שנה – ומאז השתנו חייה מהקצה אל הקצה. היום היא בת 28, אם לשלושה, משפיענית שנותנת השראה לעשרות אלפי העוקבות שלה וחיה את החיים שלא העזה לחלום עליהם

מאת  | ‏ 23 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

מי שייקלע לפיד האינסטגרם של לורן אלון יזהה מהר מאוד לוגואים מוכרים של מותגי יוקרה כמו שאנל, דיור, בלנסיאגה וגוצ'י, אבל לא יקבל רמז לגבי סיפור החיים של המשפיענית שלובשת אותם בקלאס הכי טבעי שיש. הוא לא יתאר לעצמו שאותה אישה גדלה בבית קשה יום ואיבדה את אביה לסמים – וכמו באגדות זכתה לסוף טוב, עם משפחה מאושרת וחיים נוטפי סטייל.

היום היא שגרירה של רשת האופנה רזילי, מתפרנסת משיתופי פעולה שונים באינסטגרם ומעלה תוכן אישי בנושאי אופנה, לייף סטייל ובישול לקהל של כ-40 אלף עוקבים ובעיקר עוקבות. בעלה, היהלומן יוסי אלון, אומר שהיא בשלנית בחסד עליון; אני מוצא בפיד שלה דווקא מתכון פשוט לטוסט פיצה. "בגט פיצה", היא מתקנת, "חמש דקות. יש נשים שבאמת לא יודעות להכין חביתה או דברים כאלה, אז אני נותנת להן את האפשרות, הנה יש לכן מתכון, תשמחו את בן הזוג".

השילוב בין סגנון חיים יוקרתי ובין החיבור המעשי למציאות אולי נראה מוזר, אבל הוא לגמרי מסתדר עם הסיפור שלה. אלון בת ה-28 עוד זוכרת את עצמה מבקרת כילדה קטנה את אביה, שהיה מכור לסמים קשים, במרכז הגמילה. "הייתי נכנסת ולא מבינה – מי אלה האנשים האלה, הם חולים?", היא מספרת. "אמא שלי יכלה להסתיר את זה ממני, להגיד לי שאבא טס ונעלם, אבל היא לא עשתה את זה. היא רצתה שנדע את האמת, ואני חושבת שזה נכון".

לורן אלון

טוטאל-לוק: Other Stories& (צילום: רן יחזקאל)

היא בתם של הורים ממוצא גיאורגי שהתגרשו כשהייתה בת 6. "אמא שלי רצתה בן זוג ושתהיה לנו דמות אב בבית, אבל לא יכלה להתמודד יותר עם ההתמכרות של אבא", אומרת אלון. משלא הצליחה לשאת את כובד המשא הרגשי, מצאה הנפש של אלון דרך להתנתק: "חוויתי סוג של טראומה מהגירושים והפסקתי לדבר לחלוטין. אני זוכרת את עצמי בכיתה א', לא מדברת. שואלים אותי 'בת כמה את?', אני לא עונה. ניסו לעזור לי, הצמידו לי עובדת סוציאלית ופסיכולוגית, וגם אמא שלי עשתה מה שיכלה. זה לא פשוט כשהבת שלך עוברת משהו קשה כזה".

ידעת שאבא שלך במצב לא טוב?
"התעלמתי מזה, לא רציתי לחשוב על זה. זה היה המצב והייתי צריכה להתמודד עם זה. זה אבא שלי, אני אוהב אותו בכל מצב".

כשהייתה בת 13 נפטר אביה ממנת יתר של מתדון. הוא נמצא מחוסר רוח חיים ברחוב באזור התחנה המרכזית בתל אביב. "קמתי בבוקר, התחלתי להתארגן ואחי התקשר לאמא שלי אמר, 'אל תשלחי את לורן לבית הספר, אבא נפטר'. אני לא זוכרת איך קיבלתי את זה, לא זוכרת אם בכיתי. הייתי המומה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

הייתם בקשר?
"הכי בקשר שיש. כשהייתי נשברת, בערב, הייתי גונבת את הטלפון ומתקשרת אליו…". אלון מנסה להשתלט על הדמעות ואנחנו עוצרים את השיחה. כשהיא חוזרת אחרי כמה דקות התאוששות, היא מתעקשת להמשיך לספר על אביה, למרות הקושי. "הייתי מספרת לו הכל, 'מישהו הציק לי', 'מישהו עצבן אותי', והוא תמיד היה מחזק אותי. הוא אומנם לא ביקר אותי הרבה, אבל הספיק שהוא היה מגיע מדי פעם ומחבק אותי. לא עניין אותי שהוא יביא לי כסף או יקנה לי, רציתי רק אהבה, והרגשתי שהוא אוהב אותי, עם כל מה שעובר עליו. אני חושבת שזה משהו שהולך איתי, כי זה מה שאני רוצה להעניק לילדים שלי. חום ואהבה".

קשה לך לדבר עליו, למרות שעברו כל כך הרבה שנים.
"לא פשוט לספר את הסיפור הזה. הגעגוע תמיד איתי, בכל יום, בכל שעה, בכל רגע".

לורן אלון

טוטאל-לוק: ליווי'ס ל-Factory54 (צילום: רן יחזקאל)

היום אני שונאת לשטוף כלים

אלון חיה כיום עם בעלה ועם שלושת ילדיהם (4, 7, 10) בצפון תל אביב, אבל היא לא שוכחת את החיים לצד אמה ושני אחיה בדירה הקטנה בבת ים. "לא הייתי מביאה חברים אליי הביתה, כי לא היה לי חדר. הייתי ישנה בסלון ולא הייתה לי פרטיות. אהבתי לברוח לחברים, לא רציתי להיות בבית בכלל", היא נזכרת. "אמא שלי עבדה כתופרת מסביב לשעון. היום אני מבינה מה היא עברה בשבילנו, אבל אז כעסתי עליה שהיא לא איתי. היא הייתה חוזרת מאוחר, לא שואלת מה איתי, לא נותנת חיבוק חם, לא מראה אהבה. לפעמים הייתי משקרת לה שקיבלתי ציון טוב, רק כדי שהיא תגיד מילה טובה".

איך את רואה את זה כמבוגרת?
"גם היא עברה קושי גדול מאוד. הכל היה על הראש שלה, להתמודד עם בעל כזה, עם הקשיים של הילדים, לעבוד כל הזמן, משכנתה. אבא שלי לא שילם לה מזונות. לא הייתה לה יכולת לקנות לי בגדים יפים, אז היא הייתה תופרת לי בגדים. הייתי הולכת לבית הספר בלי אוכל. במקרים נדירים לקחתי כריך, וגם אז הלחם לא היה טרי. הייתי מוציאה אותו, כדי שהילדים לא ישימו לב שאין לי אוכל, ומחזירה לתיק".

איך הקשר בינך לבין אמא שלך היום?
"היום היא סבתא חמה, אני חושבת שהיא מראה לילדים שלי את האהבה שהיא לא הראתה לי. אנחנו בקשר קרוב ואני מודה לה על כל מה שהיא עשתה בשבילי כל החיים. כשהייתי ילדה, היא הייתה מבשלת רק בימי שישי כשהיה לה זמן, ואז היינו אוכלים את האוכל של שישי כל השבוע. לפני כמה ימים הייתי איתה, ופתאום היא אמרה, 'את רוצה לבוא אליי? יש לי אוכל משישי'. עלינו אליה ואכלנו ביחד, והרגשתי כל כך טוב כי פעם לא היה לנו את הזמן האישי הזה ביחד. פתאום לשבת עם אמא ככה, פרחתי קצת באותו היום".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

עוד לפני שמלאו לה 14 הבינה אלון שהיא צריכה להתבגר במהירות. "היה לי ברור שאני צריכה להתמודד ולהעסיק את עצמי כמה שיותר, כדי לא לחשוב על הדברים הרעים, אז התחלתי לעבוד בארומה. רציתי את הדברים שיש לחברות שלי, סתם ג'ינס יפה שאמא לא יכולה לקנות לי. שטפתי כלים, ניקיתי שולחנות. היום אני שונאת לשטוף כלים. לא נהניתי מהעבודה, אבל נהניתי לקבל משכורת. חסכתי את כל הכסף, וכשהכרתי את יוסי נתתי לאמא שלי את הכל".

מאז את עוזרת לה?
"תמיד כשיש לי אופציה לעזור לה או כשהיא צריכה. היא אף פעם לא רוצה, היא תתווכח איתי על זה, אבל אני רוצה לתת לה. אני חושבת שמגיע לה, ואני אתן לה כל מה שאני יכולה".

יוצא לך לפעמים לחשוב על ההבדל בין החיים שהיו לך לבין החיים של הילדים שלך?
"זה לא הבדל של 180 מעלות, זה 560 מעלות, זו סחרחורת של החיים. לפני שבועיים סיימתי לעצב לבנות שלי את החדר, ואתה לא יודע איך התרגשתי מהעובדה שיש להן בכלל חדר. זה לא מובן מאליו. המקום שבו אני נמצאת היום ממש לא מובן מאליו".

לורן אלון

טוטאל-לוק: קלווין קליין ל-Factory54 (צילום: רן יחזקאל)

רוצה דייט? אין בעיה, אני אבוא עם אמא

כשהייתה בת 16 הכירה אלון את יוסי, המבוגר ממנה בעשר שנים. כעבור מעט יותר משנה הם התחתנו. על השידוך, מספרת אלון, הייתה אחראית לא אחרת מאשר אמא שלו. "התלוויתי לאמא שלי באיזה אירוע, לבשתי שמלה שאני עיצבתי והיא תפרה. היו שם מלא אנשים, אני לא יודעת איך אמא של יוסי שמה לב דווקא אליי. אני צריכה להודות לה כל יום על זה שהיא הכניסה את יוסי לחיים שלי, מה גם שאני מרגישה שהיא חברה שלי, והיא מרגישה שאני כמו הבת שלה".

בשלב הזה מתערב יוסי בסיפור: "יום אחד יצאתי מהמשרד, ופתאום אני מקבל טלפונים מאמא שלי ומאחותי, 'דחוף תיכנס לפייסבוק ותראה מישהי'. שאלתי, 'מי זאת, בת כמה היא?'. הן אמרו שהיא בת 16 וחצי. אמרתי להן, 'מה, אתן צוחקות עליי? אני אעשה לה בייביסיטר?'. אבל הן לחצו וביקשו שרק אסתכל. נכנסתי לפייסבוק, הסתכלתי ו… וואלה, נדלקתי. אמרתי, 'מתאים, אבל אני אפנה אליה לבד'. אבל אז לורן אמרה לי, 'לא, אם אתה רוצה אז רק דרך האמהוֹת'".

אלון ממהרת להסביר בחיוך את הצד שלה. "הוא פנה אליי דרך פייסבוק, לא ידעתי מי הוא, והוא היה מבוגר, אז חששתי. אמרתי, 'אם אתה רוצה שניפגש, אין בעיה. אני אבוא עם אמא שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

היה לאמהות חשוב שתתחתנו בתוך הקהילה הגיאורגית?
"פעם זה היה נפוץ אצלנו, למרות שלא האחים שלי ולא האחיות של יוסי התחתנו עם גרוזינים. אמא שלי בכלל לא דיברה איתי על זה, זה לא היה חשוב או לא חשוב".

וכך הפך הדייט הראשון של לורן ויוסי למפגש משפחות מורחב. "יצאנו לפגישה – הוא, אני, אמא שלי, אמא שלו ואחותו. סיטואציה מאוד מוזרה", מספרת אלון. "ואז יוסי שאל אם אני רוצה לעבור איתו למסעדה הצמודה, ואמרתי 'סבבה'. עברנו לשם רק שנינו, אבל היה לי את הביטחון שאמא שלי במסעדה השנייה. יוסי קיבל כל שנייה הודעות, 'איפה אתם? מה אתם עושים?'".

כשהתיישבו סוף-סוף לבדם, השאלה הראשונה ששאל יוסי את לורן הייתה על פער הגיל ביניהם. "הייתי ילדה מאוד בוגרת, מאוד עצמאית, כי לא היו לי ברירות בחיים", אומרת אלון. "כשהוא שאל, אמרתי לו שגיל זה רק מספר. הוא שאל מה אני רוצה לעשות בחיים, ואמרתי שאני רוצה להיות מעצבת אופנה, וגם הוספתי, 'בין-לאומית'".

לורן אלון

טוטאל-לוק: COS (צילום: רן יחזקאל)

ליוסי לא הפריע ההפרש בגיל?
"גם הוא לא ידע איך לקבל את זה, אבל הוא חשב, 'רגע, אם זה לא מפריע לה, אני צריך לדבר בכלל?'. הוא אומר שמאוד מצאתי חן בעיניו, והוא החליט ששווה לו לחכות שנה–שנתיים. בסוף התארסנו כבר אחרי חודש וחצי, הכל קרה מהר בצורה מטאורית. אני באמת מאמינה במזל, מה שכתוב לנו זה מה שקורה".

מתי הרגשת שאת מתחילה להתאהב בו?
"מהר. הוא היה מתקשר אליי והיו לי פרפרים בבטן. זה היה כל כך טבעי, הרגשתי שזה זה. הוא מיד היה החבר הכי טוב שיש, ידע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון ולתת את החיבוק כשהייתי צריכה. הרגשתי שהוא יהיה בעלי והאבא של הילדים שלי, ושביחד נצמח".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

ואז התחילו השמועות האלה

ההחלטה להתארס בגיל צעיר ליהלומן מבוגר ואמיד גררה חרושת שמועות בבית הספר התיכון שבו למדה אלון. "סיפרתי לחברות שלי שאני מתארסת, כי ככה נהוג אצלנו הגרוזינים", היא נזכרת. "לא סיפרתי להן לפני כן שאני נפגשת עם מישהו, אז הן היו בהלם ולא הבינו מאיפה זה בא. אני כזאת, שומרת דברים לעצמי. ואז התחילו השמועות האלה, 'לורן מתחתנת בגלל כסף'. זה לא היה נכון, אפילו שזה נראה ככה. עשיתי את הבחירה הזאת בלב שלם, התחתנתי מאהבה. אם לא הייתי אוהבת את יוסי, אם הוא לא היה מוצא חן בעיניי או לא נראה לטעמי – לא הייתי איתו".

אלון החליטה לעזוב את בית הספר. "כבר גרתי בתל אביב אצל יוסי, אז עברתי לתיכון אנקורי בתל אביב. אמרתי לעצמי, 'לא קרה כלום, אני אכיר חברים חדשים, הכל טוב'. אבל כשהגעתי לשם קיבלתי הלם תרבות, זה היה שונה לחלוטין ממה שהכרתי. היו שם בנים שניסו להתחיל איתי, אז אמרתי להם שאני מאורסת. הם לא הבינו, 'מה זאת אומרת מאורסת? את ילדה'".

לורן ויוסי ביום חתונתם (צילום: טלי קצורין)

לורן ויוסי ביום חתונתם (צילום: טלי קצורין)

הבחירה החריגה שוב הייתה בעוכריה. "שוב היו שמועות. הייתי עוברת במסדרון, 'היא מאורסת'. כולם הסתכלו עליי מוזר, לא הצלחתי להכיר חברים או חברות, הרגשתי לבד. בהפסקות הייתי נשארת בכיתה ולאף אחד לא היה אכפת. במשך שנה לא הייתה שום ילדה נחמדה שתגיד לי, 'לורן, למה את פה? בואי נרד למטה'. רק חיכיתי שייגמר היום ואחזור הביתה. החלטתי שאין סיבה שאני אהיה במקום שלא נעים לי בו, אז פרשתי והשלמתי בגרויות בתיכון אקסטרני".

השניים אכן נישאו, ובגיל 18 ילדה אלון את בתם הבכורה, מיה. "זה היה מטורף. בהתחלה היה לי קשה עם המחסור בשינה, בכיתי בלילות, אבל מהר מאוד נכנסתי לדמות האמא", היא מספרת. "את קולטת שזה שלך, שזה היה בבטן שלך. אין, זו התאהבות. לרוב היינו נורא קלילים, לא היה לנו קשה. גרנו אצל ההורים של יוסי, אז גם הייתה לנו עזרה. איך אפשר בלי עזרה?".

לורן אלון

טוטאל-לוק: ליווי'ס ל-Factory54 (צילום: רן יחזקאל)

כאם טרייה התחילה אלון להיות פעילה באינסטגרם ולצבור עוקבות. "הייתי אמא צעירה וזה נורא הדליק בנות, הייתי מעלה תכנים של אמא ובת, שיתפתי את החיים שלי", היא מספרת. "פיתחתי קהילת עוקבות נאמנות. הן עברו איתי הכל – לידות, ילדות, בישולים, איך שאני מתלבשת". באותה תקופה החליטה אלון להגשים חלום ולפתוח את מותג בגדי הילדים בעיצובה DONIK ("כשמיה נולדה לא רציתי שהיא תלבש ורוד. חסר לי משהו שיקי לילדים, רציתי שיהיו בגדי ילדים בסטייל, בצבעים מונוכרומטיים"). היא עדיין גאה בעסק שהקימה במו ידיה. "אנשים חושבים, 'מה הבעיה, יש לה כסף מבעלה'. רציתי שזה יהיה שלי. זה אומר ללכת לבנק ולבקש הלוואה לא קטנה. נשאר לי ממש עוד קצת בשביל להחזיר אותה, אני מחכה לרגע הזה".

יותר מ-4,000 הודעות ביום

לפני שנה, בעצת בעלה, החליטה אלון לסגור את העסק ולהתמקד בעיסוקה כמשפיענית. "יוסי אמר לי שעם הכישרון שלי אני יכולה למנף את זה פי כמה, ושאת מה שאני מרוויחה ב-DONIK בשנה, אני ארוויח באינסטגרם בחודש. זה היה לפני כמה שנים, לפני שהיו הרבה משפיעניות. הוא היה הולך ברחוב ונשים היו עוצרות אותו ושואלות, 'אתה בעלה של לורן אלון? איך אנחנו אוהבות אותה, איזה סטייל יש לה'. סגרתי את DONIK בראש מורם, כדי להיות 100% במקום אחד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

בניגוד לתדמית שאולי מצטיירת מהתמונות שלה בפיד, אלון מבטיחה שאין לה חיבה מיוחדת למותגי יוקרה ומספרת שיש לה פינה קבועה ולא ממומנת של המלצות לקניה בזארה. "גם היום, כשאני יכולה לקנות כמעט כל מה שאני רוצה, אני עדיין מפעילה שיקול דעת", היא אומרת. "אני לא רוצה סתם לקנות, צריך להיות מדויק בבחירות. אני מעדיפה את הפריט שאפשר לחרוש עליו. עם הז'קט הזה, למשל, אני יכולה להיות בבוקר, וללבוש אותו גם בערב. זה גם מה שאני ממליצה לעוקבות שלי, לרכוש זה לא העיקר, זה לא 'יש לך קוד קופון אז תרכשי'. תרכשי חכם, משהו שהוא על-זמני, לא טרנדי".

מה סוד ההצלחה שלך, לדעתך?
"אני רוצה לעשות בשביל העוקבות שלי רק טוב. אם הן רוצות הנחה מסוימת, אני אעבוד קשה כדי להשיג להן אותה". את שיתופי הפעולה המסחריים שלה היא בוחרת בקפידה. "הייתי רוכשת ב-Revolve, וחשבתי, 'למה שלא אנסה לשלוח להם מייל?'. שלחתי מייל, הם אישרו שאני אהיה שגרירה שלהם והתחלתי לעבוד איתם. אני לא אעשה משהו שלא מעניין אותי או שאני לא מזדהה איתו, ויש דברים שאני עושה שהם בכלל לא ממומנים. להיות משפיענית זה לא אומר בהכרח שהכל ממומן, אצלי זה לא עובד ככה".

גם את היהלומים של העסק המשפחתי אפשר לראות באינסטגרם של אלון. "אני הפרזנטורית של יוסי אלון", היא אומרת בחיוך. "הוא מהראשונים שהתחילו עם יהלומי מעבדה, זה אקו-פרנדלי, לא מזהם וזול מאוד. את היהלום הטבעי שקיבלתי בהצעת הנישואים החלפתי ביהלום מעבדה, כי רציתי גדול יותר. משלושה קראט הפכתי את זה לחמישה. למה לקנות סתם משהו יקר אם זה אותו מוצר? נתתי לאנשים שלא יכלו להרשות לעצמם יהלומים את הפתח הזה, שהם כן יכולים לרכוש. מי שרוצה יהלום, שתקנה יהלום מעבדה".  

לורן אלון

טוטאל-לוק: ליווי'ס ל-Factory54 (צילום: רן יחזקאל)

להיות משפיענית זו באמת עבודה במשרה מלאה?
"ברור. אני מקבלת מעל 4,000 הודעות ביום. אני לא רואה טלוויזיה, אין לי את הזמן לזה. אני עונה לבנות באינסטגרם בלילה, בבוקר, מתי שיש לי זמן".

העבודה נמצאת בתוך הטלפון שלך, שולחים לך הודעות ב-11 בלילה, זה לא מפריע לך?
"אנחנו אנשים שאוהבים לעבוד. יש לנו את הזמן עם הילדים שהוא הכי חשוב ושבו אנחנו לא עונים לטלפונים. אחרי שהילדים הולכים לישון, יוסי ואני שנינו בטלפונים, כל אחד בעסק שלו. כשמחליטים שהולכים לישון אני חייבת עוד רגע, לענות לעוד כמה הודעות, ואז אני הולכת לישון רגועה יותר".

מה עם זמן איכות לשניכם?
"אנחנו יוצאים פעמיים בשבוע למסעדות, ובזמן הזה אני באמת עוצרת את הכל ואני רק איתו, אז אני יכולה להרשות לעצמי לענות להודעות אחרי זה".

ומה בעתיד, תרצי לחזור יום אחד לעיצוב?
"אני מאמינה שאנשים עוד ילבשו עיצובים שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loren Alon (@lorenalon)

צילום: רן יחזקאל | סטיילינג: בר פרידמן | שיער ואיפור: מעיין רחמן | הפקה: טל פוליטי

השאירו תגובה

 

  • אני אשכרה קורא סיפור על פדופיליה ,פשוט הזוי הדבר הזה שנקרא מדינת ישראל , האימא שלה צריכה להיות בכלא

    מאת: אורח |‏ 26 במרץ 2023 | 21:09
  • יש לכם סיפור שיש בו מוסר השכל חינוכי ולא משהו על נערה שפת-חה רגליים למיליונר?

    מאת: שיר |‏ 26 במרץ 2023 | 18:57
  • למגיבות חחח ונעמי אתן חיות בסרט אולי במשפחה הגרוזינית שלכם (אם אתן כאלה בכלל) מתנהגים ככה יש לי 2 אחיות שעשו צבא והקימו משפחות ועסקים בזכות עצמן וההשג הכי גדול שלהן זה לא להתחתן עם פדופיל עשיר למה אתם לא אומרים שהיא בכלל לא רצתה אותו עלק התחתנה מאהבה עד שהבינה שכסף יסדר אותה איזה אהבה ואיזה נעלים
    וכן אנחנו גרוזינים
    משפיענית על מי בדיוק ומה בכלל אפשר ללמוד מאחת שלא יודעת כלום חוץ מלקנות תיקים

    מאת: אחד שיודע |‏ 26 במרץ 2023 | 18:49
  • ילדה בגיל שש עשרה זה הטיפש עשרה
    אצל הגרוזינים מתחתנים מהר
    ובשדוכים לא כולם
    בגלל שהיא יפה וצעירה
    התמזל מזלה שמצאה את האחד שלה שמבוגר ממנה בעשר שנים
    אם לא היתה יפה
    לא היה מתסתכל עליה
    כי הוא מלא בכסף
    בגלל החוסר שחוותה
    ופתאום הכירה בחור עשיר
    אז קסם לה
    אם יכולה להיות עשירה
    מה רע בזה
    כסף לא הכל בחיים
    אבל עוזר מאוד
    שיש אהבה ואין כסף
    אהבה בורחת דרך החלון
    מאחלת לה חיים טובים
    מגיע לה אחרי מה שעברה
    האל פיצה אותה

    מאת: מור |‏ 26 במרץ 2023 | 15:12
  • קודם כל זה הזוי שבכלל נותנים במה לקשר פדופילי.

    סוד ההצלחה שלה טמון בכסף של בעלה הפדופיל …
    משפיענית? על מה בדיוק היא משפיעה?..על מי?..יאללה צאו מהסרט

    מאת: ישו מאונן תלוי על עמוד |‏ 26 במרץ 2023 | 13:38
  • לא הזכערה במילה את גיסתה האלופה לי אלון..שבטוח לימדה אותה המווון

    מאת: יוני |‏ 26 במרץ 2023 | 11:07
  • מלכה של החיים !!! אישה שהיא השראה.. י׳לביאה אני אוהבת אותך ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם ❤️ תמשיכי להיות האמא הכי טובה שיש, אשת חייל וחברה של השמחות. שרק תמשיכי להצליח ולעלות מעלה מעלה, מגיע לך כפרה שלי

    מאת: קלרה |‏ 25 במרץ 2023 | 23:22
  • מהממת נעימה ומלאה בסטייל כייף לעקוב אחרייך

    מאת: מור |‏ 25 במרץ 2023 | 23:15
  • לא הבנתי איזו תקוה היא בדיוק מנסה לתת לבנות? להתחתן בגיל 17? ללדת ב18? להתלות בדבר אמיד? בחייכם מאקו… אפשר תוכן יותר איכותי?

    מאת: שרון |‏ 25 במרץ 2023 | 23:06
  • קחי בחשבון דבר חשוב. לך לא היה חדר משלך ולבנות שלך יצרת חדר והן לא יעריכו כי הן לא חוו את החוסר שלך.
    לא ניתן לפצות ילדים על חוסר של ההורים. איך אפשר לפצות אם הם לא חוו חוסר?
    שיהיה הצלחה

    ולגבי מי שמעיר, אתם לא מכירים את התרבות אצל גרוזינים, בוכרים. זה אחרת

    מאת: נעמי |‏ 25 במרץ 2023 | 22:39
  • איזה תגובות מגעילות!! למה ככה????

    מאת: כפיר |‏ 25 במרץ 2023 | 22:28
  • סיפור חייה זה בול של ים בנות בבלגיה שמייבאים אותן מישראל בגיל קטן ומשדכים לגרוזינים עשירים. יא לא הלכה במקרה לאירוע ידוע שבנות צעירות שנראות טוב גרוזיניות עושות הכלל להגיע מהמם לאירוע גרוזיני כדי ל״תפוס״ בעל עשיר. וכן בפגישה ראשונה כל המשפחה מגיעים ואם זה נראה ל2 הצדדים אז הזוג הולך לשוחח לבד . זה מסורת גרוזינית ושום דבר לא היה במקרה.

    מאת: חחח |‏ 25 במרץ 2023 | 20:34
  • מה מפריע לכם אנשים תתקדמו, עשירה או לא, היא חיה את החיים וזה בסדר, אם זו כתבה ריקה מתוכן למה קראתם, שימו לב למה שאתם כותבים

    מאת: אורלי |‏ 25 במרץ 2023 | 17:35
  • את יפה מאוד אבל פנימיותך הרבה יותר. ערכית וחכמה. כל הכבוד

    מאת: אפלטון |‏ 25 במרץ 2023 | 16:15
  • משפיענית עאלק

    מאת: אני |‏ 25 במרץ 2023 | 14:22
  • ומה למדנו נערות? תהיו רזות ויפות ואז אולי תמצאו גבר עשיר שיפרנב אתכן כל החיים ותוכלו לקנות מה שתרצו ולפרסם את זה באינסטוש…וואלה ממש השראה.
    אלוהים כמה היא חלולה

    מאת: נטע |‏ 25 במרץ 2023 | 12:30
  • כל כך עצוב שהדבר הזה עדיין קיים בישראל, פרימיטיבים תתקדמו

    מאת: טל |‏ 25 במרץ 2023 | 11:36
  • וואו בהלם מהתגובות המגעילות, למה אתם לא מגיבים ככה עם הפנים חשופות וקישור לפרופיל שלכם?
    כמה קנאה ורוע וואו.
    לורן לא רק יפה היא גם אחת הבחורות החכמות , המפרגנות והטובות בעולם, אמא וחברה נדירה
    שמתעסקת בעיקר ולא בתפל אבל העיניים שלכם כלכך מעוורות שאינכם מסוגלים לראות מעבר לזה כלום.
    הבעל שלה הוא גבר שבגברים נראה טוב ומתייחס אליה בכבוד הערכה והערצה ולא איזה מישהו שהיה צריך מישהי שתלך איתו רק בשביל הכסף.
    תמשיכי ככה אהובה את מהממת בכל מקום .

    מאת: יאנה |‏ 25 במרץ 2023 | 11:29
  • שחכת את המשפחה , כמו שחכת את גיה, איפה הוא היה בחתונה של אחים שלך? שחכת מאיפה באת, קנית כתבה וקנית את המעמד שלך, כל אחת והמחיר שלה

    מאת: מרב משפחה |‏ 25 במרץ 2023 | 09:53
  • איך לצאת מהעוני? למצוא בעל עשיר שיממן אותך.

    מאת: עדי |‏ 25 במרץ 2023 | 08:40
  • הכי קל לקרוא ״משפיענית״ לבחורה שחיה היום עם כפית זהב בתוך הפה. אולי היו לה חיים קשים אבל אין בה שום השפעה וזו דעתי כשהכסף הוא המניע היחידי שלה לגרום לאחרים לחשוב שהיא משפיענית . ובימנו איזה אמא מטומטמת מחתנת את הבת שלה עם בגיל מאוד צעיר מה עם צבא? לימודים? התפתחות בסיסית שכל בן אנוש עובר במדינה הזאת? להציג כל יום תיקים ובראנצ׳ים וחיי עושר לא מעורר בי טיפת השראה כי ללכת למסעדה כל איד יכול ואין פה השראה כל הגולדיגריות האלה ברשתות הכי דוחות אותי בעולם אין בהן טיפה של השראה טיפה

    מאת: נאיה |‏ 25 במרץ 2023 | 08:21
  • כל אחת נהיית משפיענית רק כי היא לובשת מותגים תגידו אתם רציניים?

    מאת: שיר |‏ 25 במרץ 2023 | 08:08
  • יפיפיה, שתצליחי!!! את מרגישה אותנטית ונראית מתוקה אמיתית

    מאת: רחלי |‏ 25 במרץ 2023 | 03:44
  • נו באמת… אפילו לא 40,000 עוקבים, לא באמת משפיע על משהו… אחת הכתבות הכי רדודות שיש…

    מאת: ruven |‏ 25 במרץ 2023 | 03:00
  • מקסימה. אפשר להתאהב גם במישהו עשיר. ועדיין עובדת קשה, זה לא פשוט

    מאת: מקסימה |‏ 25 במרץ 2023 | 01:35
  • אוי נו…

    מאת: אין מילים |‏ 24 במרץ 2023 | 22:35
  • חשבתי כבר שמדובר על סטארט אפ או שהמציאה איזה פטנט .בסוף מתברר שהתחתנה עם מישהו עשיר .וואו ממש גילתה את אמריקה .במה היא בדיוק משפיענית ?

    מאת: אני |‏ 24 במרץ 2023 | 21:00
  • אין לי מושג מה רדוד יותר: הכתבה שעושים עליה או הגברת עצמה. מכל מקום זה לא ראוי.

    מאת: זהבית |‏ 24 במרץ 2023 | 18:25
  • לא הבנתי מכל הסיפור מה היא מעניינת ? ואת מי?
    שתלך לסיים 12 שנות לימוד ותעשה צבא ?
    עאלק משפיענית .. שאלוהים ירחם

    מאת: מה זה החרטא ברטא הזאת? |‏ 24 במרץ 2023 | 17:55
  • בחיי שניסיתי למצוא משהו מעניין עליה – תרומה לאנושות ? מתנדבת במקום כלשהו? ויאללה מאקו -הפכתם להיות סטורי רדוד . תתקדדמו

    מאת: בושה |‏ 24 במרץ 2023 | 17:54
  • איזה ילדה מתחתנת בגיל 16 ? במה היא משפיעה ועל מי ? במותגים שהיא לובשת ? בכסףשמגיע מבעלה שהיא מנסה להוכיח ששזה לא ממנו ? כולה שלוכים מלוד ובת ים שעשו כמה גרושים עאלק אנשי עסקים

    מאת: פדופיליה לשמה |‏ 24 במרץ 2023 | 17:52
  • כמה כסף שילמו לכם על כתבת היחצ הלא מעניינת הזאת? ביהלומי מעבדה ?

    מאת: ממש משפיענית |‏ 24 במרץ 2023 | 17:51
  • מדהים לראות אנשים כמוה שמצליחים לצאת מהמקום אליו נולדו ולתת לעצמם משהו אחר. שמחה בשבילך

    מאת: מרגשת |‏ 24 במרץ 2023 | 16:31
  • משפיענית = גולדיגרית

    מאת: אריה במדבר |‏ 24 במרץ 2023 | 15:00
  • את פשוט מהממת ! וכזאת נסיכה מלכותית ! אל תשימי לב לתגובות . הכל נככון אחרת לא הייתם מחזיקים מעמד.
    עד 120 ושתמיד יהייה לך בשפע כי את מדהימה באמת ! כולך לב ענק

    מאת: דניאלה |‏ 24 במרץ 2023 | 13:48
  • כתבה חלולה. עכשיו כשהיא עשירה, מה היא תורמת לנשים עניות, מוכות? מה?

    מאת: קובי |‏ 24 במרץ 2023 | 12:07
  • זה ממש לא סיפור שאמור לתת השראה – מתחיל מקשר של בן 26 וקטינה בת 16 שנעשה בשידוך מטעם המשפחה, ממשיך לחתונה בגיל 17 ואז נשירה מהתיכון…
    ו'משפיענית' זה לא בדיוק מקצוע לשאוף אליו…

    מאת: יעל |‏ 24 במרץ 2023 | 11:49
  • So she married rich. Big deal.

    מאת: sh |‏ 24 במרץ 2023 | 11:04
  • חולת כסף
    מכרה את הגוף שלה

    מאת: וצצמ |‏ 24 במרץ 2023 | 11:01
  • עלק התאהבה תוך שנה, אישה שלה והיא ראו מזומנים והחליטו לסרסר אותה.
    היא אוהבת רק את הכסף שלו ולא כלום.
    היתרון היחיד שיש לו זה אם היא לא הייתה מאלו שמוכרת את עצמה לפני, כי אז יש סיכוי שהביולוגיה תעבוד.

    מאת: סתם בחור |‏ 24 במרץ 2023 | 10:54
  • נו באמת מי זאת התחתנה אם עשיר משפיענית בדיחה ריקנות מתוכן

    מאת: כתבה מיותרת |‏ 24 במרץ 2023 | 10:38
  • מי היא בכלל ???ומה אתם מראים בכתבה ריקה מתוכן שכזו?? מה ילמדו הדור הצעיר לתפוס גבר עשיר ומה עם מישהי שעשתה בעצמה בזכות עצמה ??? (אלה שניתן ללמוד מהן) וזו…תרבות התסתכלו עלי אני כלום מה יש לעקוב אחריה או ללמוד ממנה???

    מאת: אחד |‏ 24 במרץ 2023 | 10:36
  • לא הבנתי מה ההשראה פה. היו לה חיים קשים והיא התחתנה עם כסף בגיל 17. מזל שהיתה יפה והסכימה ללכת עם בן זוג מבוגר ממנה וואו איזה הישג

    מאת: נו באמת |‏ 24 במרץ 2023 | 10:19
  • משפעינית???
    על מי היא משפיעה?

    מאת: דפנה |‏ 24 במרץ 2023 | 10:11
  • כיף לקרוא, ברור שהיא שם מאהבה, ואל תתייחסי לכל טוקבקיסט עם יד קלה על המקלדת, תהני מהמשפחה וגם מהעושר זה מגיע לך ילדה!!

    מאת: יוסי |‏ 24 במרץ 2023 | 09:51
  • עוקבת אחריה שנים, מדהימה ומלאת תוכן!!!!!!

    מאת: נעמי |‏ 24 במרץ 2023 | 08:20
  • יפה מבפנים ומבחוץ❤️מאחלת לך להגשים את כל החלומות!!! מגיע לך מ ה מ מ ת

    מאת: קרני |‏ 24 במרץ 2023 | 08:13
  • ילדה, לכי על זה, את בדרך הנכונה. כל הכבוד.

    מאת: מ |‏ 24 במרץ 2023 | 07:51
  • אני מאוד מפרגן. אף אחד שלא חי בעוני לא יבין את הצורך לפצות את עצמך ואת המשפחה כשמגיעים לרווחה. אחרי כמה שנים זה גם עובר ואז מתחילים להתמקד במה שבאמת חשוב. מגיע לה עם החיים שעברה. תהני ותשמחי ותדאגי לאמא שלך. בהצלחה ושיהיו לך חיים מאושרים.

    מאת: אריק |‏ 24 במרץ 2023 | 07:39
  • רב הנסתר על הגלוי

    מאת: אתרה |‏ 24 במרץ 2023 | 05:21
  • יפיפיה!היא תצליח ובגדול.

    מאת: מירי |‏ 24 במרץ 2023 | 03:12
  • רק אלוהים ועוד כמה יודע מאיפה הגיע הכסף של המשפחה של בעלה עאלק יהלומנים

    מאת: אלוהים |‏ 24 במרץ 2023 | 01:34
  • אין על אלה של השופוני והוואנבי שמשחקים אותה פשוטים . יאללה תתקדמי
    מצעממת

    מאת: שופוני |‏ 24 במרץ 2023 | 01:33
  • הכל יח״צ .. כמה קשקוש בכתבה אחת . לא מעניינית בכלל

    מאת: אחת שיודעת |‏ 24 במרץ 2023 | 01:32
  • דיייי לחרטות עשו לה שידוך בכתה שנתיים שהיא לא רוצה אותו והינה היום היא יודעת שזה היה המלהלך הכי חכם של החיים שלה. ברכה והצלחה.

    מאת: אחת שיודעת |‏ 24 במרץ 2023 | 01:04
  • בא לי להקיא

    מאת: גיל |‏ 24 במרץ 2023 | 00:59
  • הייתי מציעה לה למנף את העבר למשהו ערכי כמו להקים בית תמחוי או לסעוד תלמידים. מה לוקחים לחיי נצח? תיק של פראדה? או תורה מצוות חמישים טובים. בהצלחה רבה

    מאת: מילילי |‏ 23 במרץ 2023 | 23:57
  • לא משפיענית .סתם מכוערת שהתחתנה עם יהלומן שקונה לה תיקים.פתט

    מאת: Vv |‏ 23 במרץ 2023 | 23:35
  • וואו. לובשת גוצ'י. יש את זה ביותר רדוד? התעסקות בתת רמה חיצונית. איזו בדיחה עלובה

    מאת: תומר |‏ 23 במרץ 2023 | 22:46
  • כמעצבת אופנה במקצועי
    הייתי בוחרת לה בגד אחר.
    יותר מחמיא.

    מאת: דורי |‏ 23 במרץ 2023 | 22:23
  • וואוו…מרתק

    מאת: מאיה |‏ 23 במרץ 2023 | 22:03
  • נו באמת עוד מפונקת!!

    מאת: יפעת |‏ 23 במרץ 2023 | 22:02
  • למה הבחורה הענייה והמסכנה שמצא את הבחור העשיר ומאז הם חיים בעושר ועושר עם תיקי גוצי מזכיר לי סדרה ספרדית זולה ? כמו שכולם כתבו הכל ממש עלוב. אז כדאי שתיקח את כל הכסף ותשקיע בעצמה כי בגיל 40 אף אחד לא יזרוק אפילו מבט לעברה.

    מאת: אחד |‏ 23 במרץ 2023 | 21:40
  • לא הבנתי מה הההשיג שלה בחיים חוץ מלהתחתן עם מישהו שיש לו כסף

    מאת: רוני |‏ 23 במרץ 2023 | 21:26
  • מי זאת ומה תפקידה בכוח?

    מאת: ניק גרדה |‏ 23 במרץ 2023 | 21:24
  • תגובות מרושעות. רבותיי, אתם במדור אופנה, לא נאה לכם? פנו ל"הארץ" (כותבת בתור מנויה ותיקה) או לאיזשהו מגזין תרבות ומדע. בחורה שמינפה את עצמה ונראה שהיא מתמודדת בהצלחה עם סיפור חיים לא פשוט, זוגיות מוצלחת שלא לפי הפורמט המקובל, יופי להם

    מאת: שוש |‏ 23 במרץ 2023 | 20:50
  • וואו ממש השראה! התחתנה טוב ועכשיו מתפקדת כמשפיענית רשת….התחרפנתם לגמרי.

    מאת: חנה |‏ 23 במרץ 2023 | 20:31
  • אם היא מבזבזת את הכסף שלה על מותגי שופוני יש לה אפס הערכה לכסף שלה, לעוני של אחרים והיא לגמרי שכחה מאיפה באה. אפס סיבות להעריץ כזה אדם.

    מאת: נובורישית |‏ 23 במרץ 2023 | 19:29
  • שוב כתבה על מישהי שאין לה צה להציע חוץ מתמונות באינסטה. תרבות הריקבון.

    מאת: החתול |‏ 23 במרץ 2023 | 19:24
  • כל הנובורישיות הריקות שמצלמות את התיקים שלהן זה אותו שטיק. בחורות שלא היה להן כסף לפתיתים ועכשיו הכי חשוב להראות שיש. תכלס, מסכנות.

    מאת: רונה |‏ 23 במרץ 2023 | 17:54
  • זה העיניים שלה ? נראה פוטושופ האישונים ענקיים

    מאת: מני |‏ 23 במרץ 2023 | 17:51
  • חלאס, משפיענית זה לא עבודה, הם משקרים לעצמם ולעוקבים שלה ואתם מנסים לעשות על זה "כתבת תוכן"

    מאת: משפיען תגובות |‏ 23 במרץ 2023 | 17:39