אני בסך הכל רוצה שיראו דברים דרכי

פעם לירן כוהנר הסתובבה בעולם ולא אמרה חצי ממה שהיה לה להגיד, אבל כבר חמש שנים שהיא בתהליך עמוק ומשמעותי עם עצמה, לומדת לשחרר ולהתחבר. עכשיו היא מספרת איך העבודה העצמית השפיעה על הזוגיות שלה ושל גיא גיאור, ומה קרה כשהביעה תמיכה במחאה. "כמות השנאה והאלימות שקיבלתי הייתה משתקת"

מאת  | ‏ 2 מרץ 2023

לירן כוהנר

שמלה: סלין לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

באמצע צילומי התמונות שמלוות את הכתבה הזו, כשהיא עומדת מול המצלמה וצוות ההפקה והביוטי סביבה, לירן כוהנר נשברה פתאום. "צוות שלם הסתכל עליי מצטלמת והיה מלא פרגון, רק מחמאות, לא עמדתי בזה. הלכתי לחדר ההלבשה והתחלתי לבכות", היא מספרת. "החוויה שלי מתחילת הדרך במלכות היופי או בדוגמנות הייתה כל כך שונה. כל הזמן היו תגובות כמו 'את לא מספיק יפה', 'למה בחרו בך'. הייתי מגיעה לצילומים עם הראש ברצפה, שומעת רק לחשושים מאחורי הגב. התעשייה הייתה מאוד רעה פעם. אני לא יודעת אם זה הזמן שעבר, או העובדה שאני התבגרתי. היום אני לא מפחדת לעמוד מול המצלמה בזכות עצמי, ולא כי בחרו בי לעשות קמפיין בגדי ים או כי יש לי פרצוף יפה". 

כוהנר אכן התבגרה. בחמש השנים האחרונות היא מתאמנת אצל הקואצ'רית מעיין בן ציון, וגם למדה בעצמה קורס באימון. "באתי מבית שבו מי שהולך לטיפול זה מישהו שיש לו בעיה משמעותית, שצריך לטפל בה. לא הבנתי את מה שאני מבינה היום, שכל אדם בעולם חייב להיות מטופל באיזושהי דרך. אני עוברת תהליך אימון פרטי פעם בשבוע, וגם גיא בעלי נכנס לתהליך משוגע של אימון. אין מאושרת ממני על ההחלטה הזו של שנינו".

מה קורה בתהליך הזה?
"כשאת נותנת את תשומת הלב ומבינה את מנגנוני ההגנה שלך, את האוטומטים שלך, איך את משתמשת שנים באותם דפוסים של מחשבה ושל התנהגות, כשאת מבינה מה את מושכת לחיים שלך, את לומדת לשלוט על המחשבות ואז הכל פשוט משתנה". 

לירן כוהנר

טוטאל-לוק: גוצ'י לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

מה למשל?
"לדוגמה, גדלתי כל החיים באמונה שזה מסוכן להגיד כל מה שאני חושבת. הייתי סופרת תמיד עד חמש לפני שהייתי מדברת. לא שמתי לב לזה בכלל, לא ידעתי שאני מסתובבת בעולם ולא אומרת חצי מהדברים שאני רוצה להגיד, להורים שלי, לבעלי. כשהבנתי את זה ועבדתי על זה, זה הביא אותי לרמה אחרת. זה גרם לי להיות מסוגלת להגיד את מה שאני רוצה, ועדיין להרגיש בטוחה בעולם".

ואיך גיא עם השינוי הזה?
"כפרה עליו, אין בן אדם בעולם שמעיף אותי ואת הבנות גבוה יותר. למשל, הייתה בי היאחזות חזקה לטופאצו (Toppatsu), מותג הבגדים שהייתי שותפה בו. לפעמים אנחנו נאחזים במשהו כי זה אזור הנוחות שלנו, אבל כשיוצאים ממנו קורים דברים נפלאים. בתחילת התהליך של הפרידה מהמותג גיא אמר, 'לירן, תסתכלי עליי, הכל את יכולה לעשות, במה את נאחזת?'. הוא ניסה להראות לי משהו מסוים, אבל אני, במקום להסתכל – לא הפסקתי להתנגח בו. הרגשתי שבמקום להיות איתי, הוא נגדי". 

איך התפכחת?
"בגלל ששנינו מטופלים ובתהליכים, במקום להילחם ראיתי פתאום איך הוא ואני שותפים. זה היה מאוד מקרב. בזכותו הצלחתי להסתכל מהצד על הסיטואציה ולהגיד, 'אני יכולה, הכל יהיה בסדר. אני אפתח משהו חדש, אני לא אפתח, הכל יהיה בסדר'. הוא חיזק אותי, ואפילו שרבנו הבוקר, אני מורידה בפניו את הכובע. סליחה מאמי, אני מצטערת". 

לירן כוהנר

שמלה: The Attico לבוטיק מיכל כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

אז אתם גם רבים לפעמים? חשבתי שהכל פורצלן אצלכם.
"מצחיק שאת חושבת ככה. זוגיות זו עבודה, אבל משתלמת. גיא ואני משקיעים המון בתהליך של התפתחות והעמקה. שנינו יושבים פעם בשבוע ועוברים תהליך לא פשוט של נבירה פנימה. אימון זה לא קל. מישהו משקף לי שאלות קשות, ואני צריכה להבין מה מפחיד אותי, על מה זה יושב לי, מה אני באמת רוצה, ובתוך התהליך הזה אנחנו גדלים יחד. לאיזה זוג אין ריבים ואין אפס אנד דאונס? לכולם יש. אנחנו זוג עם שתי בנות מתחת לגיל 4, אנחנו בית של יזמים, שנינו עצמאים, בפול גז קדימה. אבל עשינו לעצמנו תוכנית, ב-2027 לגור שנה בקוסטה ריקה". 

למדתי ליצור תוכן יש מאין

כוהנר (34) נולדה בראשון לציון לאמא מנהלת מרפאות שיניים ואבא מעצב ויועץ תאורה. היא חיה חיים רגילים למדי ואפילו עבדה קצת בפלאפל של הדוד שלה בסניף ברמת החייל, כשבבניין הסמוך התקיימו אודישנים לטקס מלכות היופי. המלהקים יצאו לארוחת צהריים, קלטו את הצעירה היפה בין החומוס-צ'יפס-סלט והכניסו אותה לתחרות. כוהנר הגיעה למקום הראשון והוכתרה בתואר מלכת היופי לשנת 2007. "זאת הייתה חוויה מדהימה וזה חלק בלתי נפרד ממני שאני היום", היא אומרת, ובאותה נשימה מברכת על כך שהתחרות עברה מהעולם. "זה לא תואם את המציאות, אנחנו אחרי ה-MeToo, ולבחון אישה רק על פי היופי שלה – זה פשוט לא מתאים".

אחרי הזכייה עלתה כוהנר על דרך שכמו נכתבה מראש. "באותו הרגע קשה לך לראות את הדברים ולהבין שאולי זה לא מה שאת רוצה", היא אומרת בדיעבד. "זה מסלול שקבעו לך ואת מנסה להתאים את עצמך אליו. את נוחתת ישר בסוכנות מסוימת, מקבלת קמפיינים מסוימים, אומרים לך 'תנסי קצת משחק', אז את מנסה, אבל היה לי נורא מאתגר".

לירן כוהנר

שמלה: סלין לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

מה הכוונה?
"תעשיית הבידור אף פעם לא הייתה המהות שלי. זה לא שאמרתי שאני לא רוצה להיות דוגמנית או שחקנית, זה היה תהליך טבעי של מישהי שנחתה לתוך עולם חדש והיא רגע בודקת מה מתאים לה. עשיתי קצת דוגמנות, הלכתי לאודישנים, היו קצת תפקידי משחק, הנחיתי בערוץ ניקלודיאון, היו לי שתי הצגות עם יובל המבולבל, אבל תמיד היה לי דיי ג'וב. עבדתי ביהלומים, למדתי גמולוגיה, עסקתי בנדל"ן, הייתי עוזרת אישית. אני באה מבית שמאמין בעבודה קשה. אני לא חושבת שצריך לעבוד קשה, אפשר לעבוד יעיל". 

התפנית הגיעה בקורונה. קצת אחרי שילדה את שיה, בתה הבכורה, גילתה כוהנר את הרשת. "נכפה עליי, כמו על כולם, לשבת בבית, ולמדתי ליצור תוכן יש מאין, אבל בקטע קיצוני, רק מהשגרה. פתאום גיליתי כמה אפשר לגעת באנשים, לתקשר, מבלי לצאת מהבית. משהו בלא לשחק שום תפקיד, לא להיבחן, אלא פשוט להיות אני – עבד לי". 

וזהו, נטשת את הזוהר והפרסום?
"כשאני פוגשת נשים שעוקבות אחריי, שקמות איתי בבוקר והולכות איתי לישון בערב, אני מרגישה הכי מפורסמת בעולם. זה מרגש אותי יותר מכל דבר אחר". 

לירן כוהנר

חצאית: אקנה סטודיו, טופ: ריק אוונס לבוטיק ורנר רמת אביב, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

בדקתי מה בגוף ובנפש שלי עובד

היום היא מתחזקת 257 אלף עוקבים באינסטגרם, ובסוף השבוע הקרוב תעביר חלק מהקשרים האלה מהמסך לעולם האמיתי. עשרות עוקבות יצטרפו אליה לסוף שבוע של מפגשים פנים מול פנים. "רציתי לקרב אליי את הקהילה, את הבנות, להרגיש אותן יותר", היא מסבירה את הקונספט. "הווירטואליות מדהימה, אבל כשנפגשים בחיים האמיתיים זה עוד יותר עוצמתי. חיפשתי בית לארח את הבנות ואת התוכן שלי, וככה נולד מיזם התוכן ERA". 

איך זה נולד?
"חשבתי איזה ערך יש לי לתת, והבנתי שהדבר שאני מקבלת עליו הכי הרבה תגובות זו האנרגיה שלי, שהיא אחרת, שונה, גבוהה. אז התחלתי לבדוק מה אני עושה אחרת, מה בגוף ובנפש שלי עובד, והרכבתי תפריט טעימות של דברים שאני יכולה להציע. פתחתי הרשמה, ונרשמו כמעט 80 בנות, ואין לי מילים. פתאום נורא נלחצתי, ואז אישה חכמה אמרה לי להסתכל על הדברים בצורה אחרת. אני לא באה לחדש שום דבר, אני לא ממציאה כלום, האחריות היא לא עליי. אני בסך הכל רוצה שיראו דברים דרכי, ואם אני מצליחה לגרום למישהי אחת להיות שמחה יותר, חולמת או מאוהבת יותר – אין יותר מזה. אני לא אומרת את זה ממקום שחצן, להפך".

זה נותן עוד משמעות לכותרת "משפיענית".
"האינסטגרם הוא מקום סופר-קשוח. יש אלגוריתמים שמשתנים כל הזמן, ולאנשים שתלויים בזה, זה יכול לרסק את מצב הרוח ואת התנועה. אני בוחרת לראות את הדברים אחרת, אני שליחה, יש לי פה תפקיד לפזר אור ושמחה. ברגע שאני מסתכלת על זה ככה, כל מה שקורה בחוץ יכול אולי להזיז אותי טיפה, אבל בטח שלא להוציא אותו מהפוקוס". 

לירן כוהנר

שמלה: The Attico לפקטורי 54, נעליים: Ayuchka, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

אבל לצד העבודה הפנימית של כוהנר, לעיתים היא גם מקבלת בעיטות מבחוץ: שמועות על החיים הפרטיים שלה, על הזוגיות ועל החברות שלה – חבורה מועדפת על מדורי הרכילות הכוללת, בין היתר, את שביט ויזל, ליקי רוזנברג, דר זוזובסקי ושלומית מלכה. רק לפני חודשיים סערה הרשת בעקבות סרטון שבו כוהנר, זוזובסקי ורוזנברג חשפו את הישבן שלהן. כוהנר מחקה את הסרטון בתוך דקות. "הסוכנת שלי אמרה לי להוריד אותו, אני לא הייתי מורידה", היא אומרת היום. "הייתה המון ביקורת, אנשים מתישים, תמיד יהיה להם מה להגיד. שכל אחד יעשה מה שטוב לו, תנו לאנשים להיות מה שהם רוצים".

אני שמה לב שאת נמנעת מלהביע דעה על מה שקורה במדינה. את בצבא האסקפיזם?
"מי שעוקב אחריי יודע מה הדעה הפוליטית שלי. אני לא מתעלמת מהמצב, אבל בפעם הראשונה שהעליתי תמונה שלי עם שתי הבנות וכתבתי שלבי בהפגנה, כמות השנאה והאלימות שקיבלתי בתוך 20 שניות הייתה משתקת. זה לא שאני מפחדת לאבד קהל, אבל התגובות היו מפחידות. נבהלתי ממש. זה לא יעצור אותי מלהביע את דעתי, אבל העליהום גדול עליי. אני לא טובה בזה".

זימנתי אותו

אין רגע דל בחיים של כוהנר. היא משיקה קולקציית תכשיטים שעיצבה עם דניאל גרבר ומתכננת להקים מותג אופנה חדש. "אני חושבת שזו התקופה הכי חסרת מנוחה שהייתה לי", היא אומרת, ומסבירה מדוע לא מדובר מבחינתה בעומס. "כשמשהו לא מדויק אצלנו, זה מרגיש עמוס. אבל כשמדובר ביצירה ועשייה של דברים שאני ממש אוהבת, כשאני מגשימה את החלומות שלי, אז אין תחושה של עומס".

לירן כוהנר

שמלה: סלין לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

איך נראה סדר היום שלך?
"אני קמה בחמש וחצי, קפה, סטורי. אם אני מתאמנת בשמונה בבוקר אז גיא מפזר למסגרות, ואם לו יש משהו בבוקר, אנחנו מתחלקים ואז אני יוצאת ליום עבודה שכולל יצירת תכנים, צילומים, עריכה, ויש גם עבודה פרקטית של פגישות, חוזים ועוד. אבל בארבע נגמר הסיפור, אני הולכת לאסוף את הבנות, חוגים, פעילויות, ארוחת ערב, מקלחות ולישון. אני כל כך רוצה להמשיך לעבוד אחרי זה, אבל האמת היא שאני לא מסוגלת. אז או שאנחנו יושבים לבהות באוויר, או שאנחנו יוצאים. אנחנו ממש מקפידים לצאת פעם בשבוע, גם אם אנחנו גמורים". 

איך הכרתם?
"זימנתי אותו. ביקשתי מחברה שלי שתכיר לי אותו בארוחה משותפת, ועוד לפני שזה קרה פגשתי אותו במקרה במעלית של עזריאלי. הוא אמר לי שלום, אבל לא לקח את המספר. יומיים אחרי זה הוא שלח לי הודעה, 'ערה?'. זה היה כתוב גם בהזמנה לחתונה שלנו, ואני פתאום קולטת שזה גם השם של מיזם התוכן שלי. איזה קטע, הכל מתחבר". 

לירן כוהנר

מתוך שיתוף הפעולה עם המעצבת דניאל גרבר (צילום: שי הנסב)

לירן כוהנר

חולצה: סלין ל-Ayuchka, חצאית: אקנה לבוטיק ורנר רמת אביב, תיק: גאני לבוטיק ורנר, רמת אביב תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

לירן כוהנר

טוטאל-לוק: גוצ'י לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

לירן כוהנר

שמלה: The Attico לפקטורי 54, נעליים: Ayuchka, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

לירן כוהנר

טוטאל-לוק: גוצ'י לאניגמה כיכר המדינה, תכשיטים: שיתוף הפעולה של לירן כוהנר והמעצבת דניאל גרבר (צילום: רותם לבל)

צילום: רותם לבל | סטיילינג: תומר אלמוזנינו | שיער: לידור חדידה | איפור: דנה כפיר | הפקה: אור-אל רבינוביץ וטל פוליטי | עוזרת סטיילינג: שחר הראל

השאירו תגובה

 

  • הן/ הם לא יודעים אפילו על מה הם מפגינים..העיקר להיות בצד הנכון

    מאת: איילת |‏ 5 במרץ 2023 | 08:11
  • קופיפה גמלונית

    מאת: עודד |‏ 4 במרץ 2023 | 23:43
  • מלכת היופי הכי מכוערת דשהיתה לנו

    מאת: בסדררר |‏ 4 במרץ 2023 | 22:21
  • כתבה על כלום.

    מאת: ליאור |‏ 4 במרץ 2023 | 20:38
  • למה אנחנו צריכים נשים כמוך בחברה שלנו? במה את כבר תורמת לעולם חוץ מלהיות עם פרצוף יפה. כל החיים שלך היו מזל אחד גדול בגלל שאת נראית טוב מעבר לזה את כלום.

    מאת: מיאל |‏ 4 במרץ 2023 | 19:15
  • מרתק

    מאת: דנה |‏ 4 במרץ 2023 | 12:04
  • סלבים עם מיותר ופסול.

    מאת: לפחות לא תמכה |‏ 4 במרץ 2023 | 11:35
  • יאללה תתקדמו. לא מעניינים אף אחד

    מאת: רן |‏ 4 במרץ 2023 | 11:19
  • זוג דוחה

    מאת: נגעל |‏ 4 במרץ 2023 | 09:16
  • סתומה היתה וסתומה נשארה

    מאת: פג תוקף |‏ 4 במרץ 2023 | 09:03
  • מקסימה, תצליחי

    מאת: חן |‏ 4 במרץ 2023 | 00:12
  • Sd

    מאת: Df |‏ 3 במרץ 2023 | 23:56
  • כמה שעמום וכמה חירטוטים! ומספיק עם הסרטונים באינסטגרם, מביכים!!!!

    מאת: לירן עייפת! |‏ 3 במרץ 2023 | 23:04
  • חפרת גברת… אכלו לי שתו לי… את מקבלת כסף על היופי שלך… לא הייתי מתלונן על החיים

    מאת: גיא |‏ 3 במרץ 2023 | 19:03
  • כתבה משעממת על אישה משעממת

    מאת: מירב |‏ 3 במרץ 2023 | 18:40
  • why is there no pregnant barbie? cause Ken came in another box

    מאת: שאלה: |‏ 3 במרץ 2023 | 18:38
  • מןצח

    מאת: צחת |‏ 3 במרץ 2023 | 17:54
  • אחת המעוכרות, פה של חמור, מוח של ציפור ותשומי…לכל מקום נדחפת. בלתי נסבלת.

    מאת: גלי |‏ 3 במרץ 2023 | 17:11
  • עוד כבשה מצטרפת לעדר

    מאת: מור |‏ 3 במרץ 2023 | 17:01
  • הבנו .יופי .רוצים לתתלה במה .יפה מאד .
    השגת מה שתצית ,שיהיה לך טוב וזהו .כל אחת כאילו מחדשת לנו משהו בחיים ,המציאה את הגלגל.
    תהיה בריאה ותעזבי אותנו ,לכי לדגמן ,אולי שם תעשי משהו יותר מועיל

    מאת: רמי |‏ 3 במרץ 2023 | 15:58
  • מי זו ? אין בה כלום ושום דבר . באמא.

    מאת: מציאות |‏ 3 במרץ 2023 | 15:16
  • מעריכה אותך פי אלף שהבעת את עמדתך

    מאת: לא היחידה |‏ 3 במרץ 2023 | 14:27
  • היא בחורה טובה אבל אין לה את האקס פקטור. האם היא משכילה ? מלומדת ? רכשה מקצוע? איזה ערך נוסף היא מביאה בשל העובדה שאין לה את האקס פקטור?! אם אין שם הרבה חוץ מטוב לב. זה פשוט לא מעניין צדיקים יש מפה עד הירח.
    היוםי יעלם בקרוב ומה ישאר?
    פשוט כתבה סתמית על אישה סתמית
    מה כל מי שיש לו כסף או סוכן יכול להשיג כתבה ?
    עולם ריק וציני

    מאת: מיקי |‏ 3 במרץ 2023 | 14:11
  • משעממת

    מאת: שי |‏ 3 במרץ 2023 | 13:25
  • ממש לא מעניין סתם גיבוב שטויות

    מאת: משעממם |‏ 3 במרץ 2023 | 11:49
  • למה זה מענין

    מאת: חנה |‏ 3 במרץ 2023 | 11:00
  • אסור ללירן כוהנר לחייך. אסור. אי האאאא

    מאת: דפנה דה גרוט |‏ 3 במרץ 2023 | 10:41
  • לירן המהממת, יש בך משהן שרואים בתמונות של אנרגיה כל כך חיובית וטובה שעוברת אפילו דרך המצלמה. כיף לקרוא ולראות את העומק הפנימי שזה מגיע ממנו, ושזה עמוק זה מצליח לעבור הלאה. בהצלחה ורק טוב.

    מאת: נעמי |‏ 3 במרץ 2023 | 10:32
  • תסתמי לפה שלך לפני שתצטרעי על זה שמאלנים בוגדים

    מאת: תמשיכי לחנך את הבן שלך |‏ 3 במרץ 2023 | 10:18
  • בקיצור לא עשתה כלום עם עצמה. לכי תתמקצעי במשהו, תלמדי תבואי עם תוכן.. ולא שיחות בוקר עם הילדה ומתכוני שייק זה לא תוכן.

    מאת: סתמית |‏ 3 במרץ 2023 | 10:09
  • אני לא מאמינה שהרגשת לא מספיק יפה, ראיתי אותך בשבוע שעבר בהופעה והייתי בהלם מכמה שאת יפה! הרבה יותר יפה במציאות, את שמש מאירה, מהממת!

    מאת: אני |‏ 3 במרץ 2023 | 09:48
  • סוסה

    מאת: איף |‏ 3 במרץ 2023 | 09:39
  • מהגיגיה של…….. מי זאת מה תרומתה לאנושות ?

    מאת: סופר קייט |‏ 3 במרץ 2023 | 09:02
  • ממש "שליחה". שליחה של חברות ענק דל קוסמטיקה. ממש מלאכית

    מאת: רון |‏ 3 במרץ 2023 | 08:37
  • שמעתם מה קורה במדינה?
    ברבי וקן לא מעניינים אף אחד
    רדידות

    מאת: שלומית |‏ 3 במרץ 2023 | 07:44
  • אנשים מגיבים בצורה. נוראית, שזה נורא ואיום…

    מאת: רימונה |‏ 3 במרץ 2023 | 06:39
  • יפיפיה מהממת ומקסימה. תצליחי אמן.

    מאת: איילת |‏ 3 במרץ 2023 | 06:36
  • מסכנה
    יאלה תמשיכי הלאה חתיכת בבון

    מאת: אביבה |‏ 3 במרץ 2023 | 05:06
  • זה אמיתי? ממש פרס פוליצר מגיע לכתב ולכתבה הזו! ראיון על כלום ושום דבר על אשה שלפני עשור ומחצה זכתה באיזו תחרות זניחה ומביכה, ומאז הדבר הכי משמעותי שעשתה היה כמראה לעבוד בפלאפל, ולהעלות סטורי באינסטגרם, מלהגת קשקושים חסרי עניין או אינטליגנציה על טיפול ועל החיים ואני שואל – מי למען השם יחזיר לי את הדקות הללו שבזבזתי על הכתבה המיותרת הזו?!

    מאת: דויד |‏ 3 במרץ 2023 | 01:43
  • הנכדה של קאצ'ה

    מאת: כבוד |‏ 2 במרץ 2023 | 23:45
  • לירן, חבל מאוד שהתייחסת להערות הנבזיות על יופייך! את יפהייפיה מהממת ובנוסף את נראית ונשמעת עם אישיות מדהימה!!! ולכל הנבזיות , תמשיכו לקנא בה , יש לכן על מה!!

    מאת: אחת |‏ 2 במרץ 2023 | 23:25
  • מהממת

    מאת: דנה |‏ 2 במרץ 2023 | 22:30
  • בחורה מהממת, מצחיקה והורסת!
    הסטורי שלה תמיד מצחיקים ושנונים
    אין כמוך לירן ❤️

    מאת: מיטל בראל |‏ 2 במרץ 2023 | 22:26
  • הכתבה לא מעמיקה מספיק, מאוד שטחית. לא חידשתם כלום

    מאת: הילי |‏ 2 במרץ 2023 | 22:12
  • בהזמנה של החתונה שלנו היה כתוב "ערה?"
    מה יש עוד לומר

    מאת: :| |‏ 2 במרץ 2023 | 22:10
  • שנים היא מתאמצת
    להיות רלוונטית וזה פשוט לא עובד לה!!!! היא משעממת מגוחכת ביותר ופשוט סתם עוד משפיע עת שמפחדת
    לאבד עוקבים ועושה מלא כסף על חשבון אותן בנות משעממות כמוהה

    מאת: שיר |‏ 2 במרץ 2023 | 21:35
  • סתם מזבלת במוח. אבל תפסה תותח.

    מאת: שרית |‏ 2 במרץ 2023 | 21:27
  • כזאת פייק.
    על שהיא מנשנשת את ע.כ היא לא מספרת…
    על פתיחת הנישואים היא לא מספרת.
    רק קשקושים של ״התפתחות אישית״.
    חבל :/ תהיי אמיתית

    מאת: רונה |‏ 2 במרץ 2023 | 19:42
  • לירני יא מהממת

    מאת: קוקטית |‏ 2 במרץ 2023 | 19:09
  • בחורה מלאה באור ואהבה! טוב שיש בנות כמוך!! כיף לעקוב אחרייך,כיף לקרוא אותך.את קסם אמיתי :)

    מאת: רונה |‏ 2 במרץ 2023 | 18:49
  • וואווון, כמהחרטא….

    מאת: נובר אישי |‏ 2 במרץ 2023 | 18:48
  • מי יחזיר לי את הזמן שבזבזתי על זה???? מי?

    מאת: פראייר |‏ 2 במרץ 2023 | 18:46