מתוקה וסקסית: היילי ביבר חגגה ולנטיינ'ס בשמלה קטנטנה

לביבר יש את כל הסיבות לציין את יום האהבה, והיא הלכה עד הסוף עם התמה הרומנטית. את הסכריניות של הפפיונים והדפס הנקודות שעל השמלה היא איזנה באמצעות ז'קט עור שחור, והוסיפה לתמהיל סנדלי עקב אדומים. אישה שהיא השראה

מאת  | ‏ 16 פברואר 2023

אפילו אחרי שהיילי ביבר וסלינה גומז הצטלמו ביחד מחובקות ומחויכות באירוע גאלה באוקטובר האחרון, האינטרנט ממשיך לסכסך בין השתיים. בחודש שעבר היילי העלתה סרטון טיקטוק – שכבר מחקה מאז – בו היא משתמשת בסאונד שנועד לעקוץ אנשים שהקארמה חילקה להם את מה שהגיע להם. השם של סלינה כמובן לא הוזכר, אבל זה הספיק לקהל כדי לפתח תיאוריות קונספירציה.

המלחמה המאולצת בין שתי הנשים האלה היא תופעה עגומה שצריך להיפטר ממנה, ולמעשה כולנו צריכים להסכים רק על דבר אחד – לג'סטין ביבר יש טעם מעולה בנשים.

איזו אישה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

איזו אישה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

סלינה, כפי שהיא עצמה טרחה לציין בסרט הדוקומנטרי שלה שיצא בסוף 2022, חושבת שהפרידה מג'סטין עשתה לה רק טוב, ובינתיים הזוגיות בינו לבין היילי פורחת. אז אולי הגיע הזמן להניח לנרטיב הזה?

במקומו, בואו נתרכז באאוטפיט ולנטיינ'ס המתוק של היילי, שזרמה עד הסוף עם אווירת החג ולבשה שמלה אדומה עם פפיונים מתקתקים והדפס נקודות לבנות, לצד סנדלים אדומים של סן לורן. את האלמנטים הקיטשיים האלה מאזנת הגזרה הסקסית של השמלה, בעיצובו של אלכסנדר ווטייה, והיילי הוסיפה לה עוד טאץ' משלה – מעיל וינטג' שחור מעור שנלבש מעליה. בכלל, היילי נמצאת בתקופות מעילי העור השחורים שלה, ולאחרונה משלבת אחד כזה כמעט בכל לוק, כשרובם מגיעים מחנויות וינטג'.

הדייט שלה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

הדייט שלה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

זר פרחים צנוע (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

זר פרחים צנוע (צילום: אינסטגרם, haileybieber)


השאירו תגובה