כמובן שעדן פינס חגגה ולנטיינ'ס בהלבשה תחתונה רותחת

אחרי רומן קצר ופוטוגני עם איטלקי ארוך ופוטוגני, עדן פינס שוב רווקה, ושוב גורמת לזה להיראות הכי לוהט בעולם. בפראפרזה על מיילי, ניכר שהיא יכולה לקנות לעצמה לנז'רי. וגם את המעיל הכי טרנדי של העונה

מאת  | ‏ 15 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

כולנו יודעים כבר שוולנטיינ׳ס הוא לא בדיוק היום הרומנטי בשנה, אלא ״חג״ שנועד לגרום לנו לצריכה עודפת של פרחים וממתקים. ובכל זאת, כשיש לנו אהבה אנחנו קופצים על כל סיבה לחגוג אותה, ולפעמים גם הזוגות הקולים ביותר נופלים בכל המתקתקות הקפיטליסטית שתוקפת אותנו מכל כיוון.

למרבה המזל, בשנים האחרונות נהיה מקובל יותר ויותר לציין ביום הזה גם אהבה שאינה זוגית, כמו אהבה עצמית, והשנה עדן פינס מדגימה לנו בדיוק איך לעשות את זה.

עדן פינס

צילום: אינסטגרם, edenfines

איך אומרת מיילי סיירוס? היא יכולה לקנות לעצמה פרחים, ובמקרה של עדן – לקנות לעצמה הלבשה תחתונה.

לא שאנחנו באמת צריכים תזכורת לכמה שמדובר באישה לוהטת, אבל עדן החליטה להזכיר בכל זאת, וציינה את יום האהבה בתמונות מראה של תעופה עצמית עם סט הלבשה תחתונה סקסי במיוחד, מהסוג שלא מיועד ללבישה מתחת לבגדים, אלא בפני עצמו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

אגב אהבה, לא יכולנו להתעלם מהפוסט שלפני התמונות הרותחות בתחתונים וחזייה, בו עדן לובשת את אחד הטרנדים הרותחים של החורף, שדיווחנו עליו בדצמבר האחרון – מעיל אופנוענים צבעוני ומלא בכיתובים ופאצ׳ים. יום אהבה שמח גם לך, מעיל יקר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

השאירו תגובה