בשמלה זולה והורסת ומעיל שסיבך אותה: רוסלנה עושה את איסטנבול

שבועיים אחרי שנחשפה כאננס ב"הזמר במסכה", רוסלנה רודינה טסה להירגע מהטירוף וגם לעבוד קצת על מותג התכשיטים החדש שלה באיסטנבול. היא לא שכחה, כמובן, למנף את הגיחה לתצוגה של כמה לוקים מרשימים - כולל שמלה מפתיעה אחת ושלושה מעילים מוצלחים, שאחד מהם גרם לה לשחק באש

מאת  | ‏ 29 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@ruslanarodina)

אחרי שהפתיעה אותנו עם מותג בגדי ים נפלא, רוסלנה רודינה ממשיכה לטפח את הקריירה החדשה שלה כיזמית, עם מותג תכשיטים חדש והרחבה של מותג בגדי הים ללבוש בית ופנאי.

מקימת המותג היא כמובן גם דוגמנית הבית, ובימים אלה היא נמצאת על סט הצילומים למותג בטורקיה. כמו כל חובבת אופנה, רוסלנה יודעת שנסיעת עבודה היא גם זמן להתלבש יפה ולהרוויח כמה תמונות שוות לפיד האינסטגרם, ועל הדרך לעשות קצת שופינג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@ruslanarodina)

אז מה היה לנו שם? בערב הראשון באיסטנבול, רוסלנה לבשה גופיית מחוך שחורה וג׳ינס תחוב למגפי ירך. בתמונה הבאה בפיד האינסטגרם שלה הופיע מעיל פאפר ירוק עם קפוצ׳ון שייקח לנו הרבה זמן להפסיק לחשוב עליו, ואחריו שמלת מיני בהדפס פפיטה שחור לבן שנראית יוקרתית אבל למעשה שייכת למותג Forever 21 – כי כמו כל פאשניסטה מוצלחת, רוסלנה יודעת שהסוד הוא לערבב בין נמוך לגבוה.

ואם כבר מדברים על גבוה, לא יכולנו לפספס הצעיף של לואי ויטון בגווני קרם ובז׳ שהונח בנונשלנטיות מעל מעיל משובץ, טרנינג וסניקרס, בשילוב עם תיק של שאנל. רוסלנה גם רכשה מעיל יוקרתי לבן במהלך הנסיעה, ונתקלה בבעיה – הזמזם שמגן מפני גניבות נשאר על שרוול המעיל. בתושייה, סבלנות וזהירות רבה, היא השתמשה במצית כדי להמיס את הפלסטיק שעל גבי הזמזם ולאחר מכן פירקה אותו מהמעיל בעזרת פותחן בקבוקים. מדובר בשיטה מוכרת להסרת זמזמים, אבל כדאי להפעיל שיקול דעת לפני שנוקטים בה – בכל זאת מדובר בלהבה חיה. אם נתקלתן בעצמכן בבעיית זמזם שכזאת, תוכלו למצוא בגוגל עוד מגוון של שיטות להסרתם בבית, אבל כמובן שתמיד עדיף לחזור לחנות להסרה מהירה ובטוחה שלא תפגע בכן או בבגד.

רוסלנה והמעיל

צילום: אינסטגרם, ruslanarodina

רוסלנה רודינה

צילום: אינסטגרם, ruslanarodina


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@ruslanarodina)

רוסלנה רודינה

צילום: אינסטגרם, ruslanarodina

פה

השאירו תגובה