לאליטה אופק יש סטייל מדהים גם מחוץ למטבח

בשביל להיות בלוגרית אוכל מצליחה לא מספיק לספק מתכונים, צריך גם חוש אסתטי ותמונות מגרות, ולא מפתיע לגלות שהחוש האסתטי הזה ממשיך גם לארון הבגדים של אליטה אופק, אחת הבלוגריות היותר מסקרנות שיש. הפיד שלה מכיל כמובן הרבה יותר אוכל מאשר בגדים, אבל מעט האאוטפיטים שהיא מעלה מספיקים להכריע - יש פה אישה עם טעם מצוין

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DANON Culinary Center (@danontlv)

 צלילה אל תוך פיד האינסטגרם של בלוגרית האוכל אליטה אופק צריכה להגיע עם אזהרת טריגר: נא לא להגיע רעבים, בעיקר אם אתם חובבי דגים ומטבח אסיאתי.

אופק נולדה בבאקו, אזרבייג׳ן, והגיעה לארץ עם שני הוריה – שניהם חירשים מלידה – עוד כשהייתה תינוקת. מרבית חייה היא בכלל עסקה בתרגום, ובאופן אירוני – דווקא מקרה מצער הוא זה שהביא אותה להיוולד מחדש כבלוגרית אוכל.

 לפני כשלוש שנים היא עברה תאונה – אופניים חשמליים פגעו בה והיא בילתה חצי שנה בכיסא גלגלים עם רגל מרוסקת. ״אחרי שבועיים שבהם הייתי מאוד ממורמרת ומאוד משועממת, נכנסתי למטבח ואמרתי, 'יאללה, אליטה, תחזרי לעשות מה שאת אוהבת. תבשלי', בלי שום כוונה ורצון לכלום. נטו כי רציתי לעשות לעצמי טוב על הלב״, היא סיפרה למגזין mako באוגוסט האחרון. ״לא באו אורחים, לא היה למי לבשל, הילדות היו אצל הסבתות בימים האלה. בישלתי לעצמי בכיף, פתחתי אינסטגרם ושיתפתי את החברים הקרובים. היה לי חשבון עם איזו תמונה או שתיים מלפני כמה שנים, העליתי אותו מהאוב, ושיתפתי את החברים. מפה לאוזן זה גדל, אנשים אהבו את מה שהעליתי, שאלו על מתכונים״.

בשביל להיות בלוגרית אוכל מצליחה באינסטגרם לא מספיק לספק מתכונים מוצלחים, כמובן. צריך גם חוש אסתטי ותמונות מגרות, ולא מפתיע לגלות שהחוש האסתטי הזה ממשיך גם למלתחה של אופק. ממש כמו עם אוכל, גם כשזה נוגע לבגדים לאליטה אין בעיה להתנסות עם מרקמים וצבעים, אבל גם כשהיא הולכת על שילובים קלאסיים – היא מוציאה מהם את המיטב ויודעת לבחור את הגזרות שיחמיאו לה.

כשהיא הודיעה על ההריון שלה בחודש שעבר, היא עשתה את זה עם סט חולצה ומכנסיים בצבע לבן עם הדפס טאי-דאי בגווני חום ואפור ודיטייל חמוד במיוחד של חורים לאגודלים. בחופשת קיץ לברצלונה היא הלכה על קלאסיקה של טישירט לבנה, מכנסי ג׳ינס באורך ברמודה וסניקרס, וכמו במתכון מוצלח – גרמה לכל חומרי הגלם המדויקים להתלכד ביחד לאאוטפיט פשוט אבל משגע. היא גם לא חוששת לערבב פרינטים, כמו בלוק חופשה מיוני האחרון בו היא לובשת שמלה בהדפס אתני יפהפה ועמוס, יחד עם כפכפים באחד ההדפסים הכי מוכרים של דיור. הפיד שלה מכיל כמובן הרבה יותר אוכל מאשר בגדים, אבל מעט האאוטפיטים שהיא מעלה מספיקים להכריע – יש פה אישה עם טעם מצוין.

 

השאירו תגובה