חן אמסלם ממציאה את עצמה מחדש עם השמלה הזו

לבכורה של "בתולים" השחקנית הגיעה בשמלת ערב שחורה מרהיבה. לאמסלם יש תפקיד מסקרן בסרט החדש של הבעל מאור, אבל עד שנצפה בו, נרשה לעצמנו להתלהב מהפרשנות היפה שלה לקלאסיקה האופנתית שכללה כריות בכתפיים ושרוולים יצירתיים

מאת  | ‏ 10 נובמבר 2022

פרשנות יפה ומרעננת לשמלה השחורה הקטנה (צילום: רפי דלויה)

פרשנות יפה ומרעננת לשמלה השחורה הקטנה (צילום: רפי דלויה)

אם צפיתם כבר בטריילר ל״בתולים״, סרטו החדש של מאור זגורי, יכול להיות ששמתם לב מי גונבת שם את ההצגה. הסרט אמנם מתמקד בעיקר בדמותו של מאור לוי, שמגלם את בנה של אמסלם, אבל כבר בטריילר אפשר לראות שמדובר בתפקיד מיוחד עבור השחקנית, והפריימים המעטים מספיקים כדי להדליק את הסקרנות.

 עד שנצפה בהופעה שלה על המסך, נוכל להתפעל ממה שחן לבשה לבכורה. אמסלם ידועה כאישה מלאת סטייל, אז לא ציפינו ממנה לפחות. לערב הבכורה היא הגיעה עם הגרסה שלה לשמלה השחורה הקטנה – פריט בייסיק שהיא הפכה ללא בייסיק בכלל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mayan cohen (@mayan_perets)

 השמלה היא בעיצובו של אלי טלה, ומה שהופך אותה למלהיבה יותר מרוב השמלות השחורות הקטנות הן הפרופורציות. מדובר בשמלה קצרה וצמודה, אבל כריות בכתפיים ושרוולים ארוכים מאזנים אותה, ותוספת הוולנים בקצה השרוולים הייתה יכולה להיות אסון, אבל בפועל היא מוסיפה כמות מדויקת של כיף לשמלה.

 מכיוון שהשמלה כוללת מספיק אלמנטים עיצוביים מעניינים, חן בחרה לשדך אותה לסנדלים שחורים של סטיב מאדן עם רצועות דקיקות שהחמיאו לרגליים החשופות, עם פדיקור אדום שנתן נגיעה של צבע למראה כולו. אהבנו מאוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chen Amsalem Zaguri (@chenamsalem1)

השאירו תגובה