ההורים שלי זרקו אותי למים בגיל צעיר. זה גם מה שאני אעשה לילדים שלי

זה מה שקים אדרי הספיקה ב-30 שנה: ילדות בשדרות (כולל שתי פגיעות ישירות של קסאמים לידה), עבודות נעורים מכל הסוגים (במפעל שום, באריזה של ממתקי גומי ובשופרסל), יציאה לעולם הגדול כדוגמנית, חתונה, ילד והקמת מותג איפור משלה. את מוסר העבודה הבלתי מתפשר היא קיבלה כמסר מההורים, וזה בדיוק מה שהיא רוצה להעביר לדור הבא: "מה הם יראו, אמא שכל היום הולכת לקניון ומבזבזת?"

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2022

 

קים אדרי

משקפיים ואוברול: סן לורן – בוטיק אמור (צילום: שי פרנקו)

אם קים אדרי הייתה ממשיכה בקו ישר באותו המסלול שהתחילה לפני כעשור, היא הייתה יכולה לשבת היום בדירה רחבת ידיים בלונדון ולהרוויח את המשכורת שלה בפאונדים. במקום זה, היא פותחת את הדלת לדירתה בחולון, רגע אחרי שסיימה להעביר סמרטוט של שישי בבוקר ולנהל את ההזמנות החדשות של מותג האיפור שהקימה. "אני מרגישה ממש אישה", היא אומרת בהתייחס לגילה (30), "פשוט עברתי המון לגיל שלי".

אדרי מתכוונת, כנראה, לעובדה שבגילה הצעיר כבר הספיקה להחליף קריירה אחת באחרת. היא החלה לדגמן בגיל 18, אבל את המונולוג הקלאסי של הדוגמנית שנחשפה לעולם הזה מוקדם מדי לא תשמעו ממנה. בעצם, אין כמעט שום דבר קלאסי במסלול שלה, כולל הפרישה המוקדמת מהדוגמנות לטובת עסק משלה. "ההורים שלי זרקו אותי למים עוד לפני שהתגייסתי וזה היה מדהים, זה גם מה שאני אעשה לילדים שלי", היא אומרת. "עבדתי המון בחו"ל לבד, הכרתי עולם, למדתי להתמודד עם החיים".

מגיל צעיר מאוד עבדה לפרנסתה. "בגיל 15 אמא שלי בעטה אותי לעבוד. היא אמרה לי, 'אישה, חשוב שיהיה לה את הבסיס שלה. תהיי אדון לעצמך'. אני מודה לה על זה עד היום. אמא שלי מתעסקת בכוח אדם, אז היא הכניסה אותי לכל מפעל אפשרי. מיינתי שום במפעל. אמא שלי הייתה אוספת אותי ואומרת לי, 'קים, כפרה, איזה ריח, אבל לא נורא, לפחות את מרוויחה כסף'. ארזתי ממתקי גומי במשקל, עבדתי בשופרסל כסדרנית. התמכרתי לעבודה, אני אוהבת להרוויח כסף".

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | גולף: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

אז איך בכלל הגעת לדגמן?
"בכלל לא שאפתי להיות דוגמנית, היו לי חלומות אחרים לגמרי. אבל אז הדודה שלי רשמה אותי ללא ידיעתי לתחרות מלכת היופי. אמרתי, 'שנייה, אולי אני רוצה להיות לוחמת, אולי משהו אחר'. ההורים שלי אמרו לי 'יאללה, תנסי'. הם לא הכריחו אותי לעשות שום דבר, רק כיוונו והראו לי את הדרך. התאהבתי בזה, ובגלל שלקחתי הכל ברוח ספורטיבית, גם נהניתי מהדרך".

כשמיס אוסטרליה שאלה אם אני בתולה 

עד אותה תחרות בשנת 2011, שבה זכתה בתואר "נערת ישראל", הייתה אדרי ילדה יפה משדרות. "הגוף מאמא והשפתיים מאבא", היא מתייחסת למאגר הגנטי המופלא שקיבלה בתורשה מהוריה. אלא שהילדות בעיר הקטנה והמופגזת הותירה בה זיכרונות קשים עד היום. "נולדתי למציאות הזאת", היא מספרת, "כשהייתי בת 10 הייתי אצל סבתא שלי ושמעתי מוזיקה בקומה העליונה ופתאום הייתה אזעקה. אמא שלי רצה לקחת אותי לממ"ד, אבל בשדרות יש 15 שניות התרעה, זה כלום, עוד היינו במדרגות כשהטיל נפל בתוך הבית. חוויתי טראומה קשה מאוד, לא הצלחתי לדבר או לתקשר. הבית נהרס לגמרי, התקשורת התחילה להיכנס, אבא שלי הגיע מהר. הייתה מהומה ואני זוכרת שבעיקר רעדתי".

באירוע נוסף פגע טיל קסאם בבית הצמוד לביתם, ואדרי, שהייתה לבדה עם אחיה הצעיר בן ה-3, פרצה בבכי. "הבום זעזע אותנו ומרוב דאגה לאחי נכנסתי לפאניקה והתחלתי לבכות, והוא היה זה שהרגיע אותי. ילד בוגר שנולד למציאות הזויה. כשאני חושבת על זה, זה הגיל של הבן שלי היום. עד היום כשיש אזעקות הכל חוזר אליי, במלחמה האחרונה ישבתי עם הבן שלי בידיים ורעדתי, זה תמיד בראש. אני מתפללת לשקט כל הזמן".

קים אדרי

חולצה: ווטמה – פקטורי 54 לגבר | נעליים: ולנטינו – פקטורי 54 לגבר (צילום: שי פרנקו)

היום כשאת אמא, את מבינה כמה קשה לגדל ילדים בעיר כזאת?
"זה היה קשה ברמות שלא יכולתי לעשות דברים אלמנטריים כמו להיכנס לשירותים או להתקלח בלי שאמא שלי תחכה לי מחוץ לדלת עם מגבת, כדי שאם יהיה צבע אדום אני אספיק להגיע לממ"ד. זו סוג של טראומה מתמשכת. אבל שדרות זאת אהבת חיי, זו העיר הכי חמה והכי מפרגנת בעולם".

ובכל זאת עזבת אותה בגיל 20.
"תמיד אמרתי שאגור בתל אביב. לא בגלל שאני לא אוהבת את שדרות, אני כל שבועיים שם ויהי מה, אבל בתל אביב יש יותר אפשרויות".

יכול להיות שהרקע שלך הועיל לך לזכות בתואר "נערת ישראל" בתחרות מלכת היופי?
"יכול להיות שכן. כל אחת מיוחדת, אבל אני חושבת שמה שהבאתי, האני העצמי שלי, היה סוג של יתרון. הייתי בהלם שזכיתי. שעתיים לפני התחרות עוד ישבתי עם מי שזכתה במלכת היופי של אותה שנה. מרחנו לק אחת לשנייה וצחקנו שאם נזכה ונשים את הידיים על הפרצוף מרוב הפתעה, לפחות שהציפורניים יהיו מסודרות. זה היה חלום מופרך מדי בשביל להתגשם".

והנה זה קרה, וברגע אחד החלפת את האזעקות בפלאשים.
"הבנתי שאני טובה מול מצלמה, אבל זה לא עולם קל. בתור ילדה תמיד אמרו לי שאני יפה וקיבלתי מלא מחמאות, ואז את מגיעה לעולם שבעצם שופטים אותך על איך שאת נראית ואומרים לך לפעמים שאת לא מתאימה, וזה קשה. למדתי לפתח עור של פיל. הבנתי שאולי אני לא מתאימה למותג אחד אבל כן מתאימה למותג אחר".

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | ג'ינס: באלנסיאגה – אמור נשים (צילום: שי פרנקו)

אדרי התגייסה לפיקוד העורף וקיבלה מעמד של אומן פעיל, מה שאפשר לה להמשיך לעבוד במקביל לשירות הצבאי. היא הוחתמה בסוכנות דוגמניות בלונדון, עבדה על הקו והחלה לפתח קריירה מבטיחה. "זאת הייתה התקופה הכי יפה בחיים שלי", היא משחזרת.

לא היה קשה? דירות דוגמניות בחו"ל ידועות כבית גידול להפרעות אכילה וכמקום לא מאוד נעים לחיות בו.
"שטויות. בסדר, דירה קטנה, מנקים אותה קצת, את שמה מצעים שלך והכל טוב. אני אף פעם לא הייתי מאלו שאוכלות תפוח ביום. ראיתי בנות כאלו, איך אפשר? אוכל זה הנאת החיים. היו גם פעמים שקיבלתי 'לא' בגלל המשקל. זה לא מה שניתב אותי בחיים".

מאיפה האנגלית שלך?
"לא הייתה לי אנגלית מהבית. בתחרות מיס יוניברס ישבתי עם מיס אוסטרליה, מיס לבנון ומיס הרפובליקה הדומיניקנית, ומיס אוסטרליה שאלה אותי אם אני בתולה. לא הבנתי מה היא רוצה, עד שהבנתי. ואז אמרתי לאבא שלי שאני חייבת ללמוד אנגלית דחוף ועשיתי קורס".

איזו חריצות.
"תמיד היה לי מוסר עבודה גבוה. אבא שלי תמיד אמר לי, 'תשמרי את הכסף שלך, תחסכי', ובאמת כשהלכתי ללמוד אחרי הצבא כלכלה ומנהל מימנתי את כל התואר לבד וגם עבדתי כמארחת במסעדות תוך כדי. אני מודה לו על זה עד היום".

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | גולף ומגפיים: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

פתאום אני עם ילד וכבר אין אותי

אדרי הייתה במערכת יחסים ארוכה עם יוצא האח הגדול עמיר גולדברג, ומדורי הרכילות סיפרו גם שחוזרה על ידי אייל גולן. אבל כיאה לסיפור הסינדרלה הזה, גם את הנסיך שלה מצאה אדרי מוקדם – כבר בגיל 23. "חייתי בלונדון ורוני הגיע לטייל עם חבר", היא מספרת על ההיכרות עם בעלה, רוני בן מיכאל (36), איש עסקים בתחום האנרגיה הירוקה, "היה בינינו קליק מהרגע הראשון. בהתחלה הרגשתי שאני לא בנויה לקשר, הייתי צריכה עוד זמן וסוג של ויתרתי על זה. הוא יהרוג אותי כשישמע את זה עכשיו, אבל זה נכון".

איך זה קרה בסוף?
"טסתי לעבוד בגרמניה והוא הפתיע אותי שם. ישבנו ודיברנו כל הלילה והתאהבתי בו ברמות. בבוקר התקשרתי לאבא שלי ואמרתי לו, 'זה החתן'. וכך היה. בגלל שחוויתי הרבה בתור ילדה, הרגשתי בשלה להתמסד. הוא לקח אותי קטנטונת".

ביוני 2018 נישאו קים ורוני בחתונה מפוארת במלון בתל אביב, כשהיא בת 26. שנה אחר כך, בעודה מתכוננת לנסיעת עבודה בניו יורק, הגיע הזמן הזה בחודש – ואדרי הבינה שהעתיד זימן לה תפנית בעלילה. "הכל היה מתוכנן עם המחזור שלי, הייתי אמורה לנסוע אחרי שהוא נגמר, אבל לא קיבלתי. לא תיארתי לעצמי שזה היריון, אבל רוני ידע מהרגע הראשון", היא נזכרת.

קים אדרי

חולצה: ווטמה – פקטורי 54 לגבר (צילום: שי פרנקו)

וכך, לפני שלוש שנים נולד בנם, ריו. גם בשלב הזה הלכה המציאות בכיוון שונה מהתוכניות של אדרי. "כל אחת חולמת שאחרי הלידה אמא שלה תהיה איתה, ואני הכנתי את אמא שלי שהיא עוברת לגור אצלי. אבל אומרים שאת עושה תוכניות ואלוהים צוחק, וזה בדיוק מה שקרה לי", היא מספרת, ולראשונה בשיחה מרצינה. "ממש אחרי שילדתי אחי התחיל לסבול מסחרחורות ולראות שחור. הוא ביקר אותי בבית החולים, אז אמרנו לו שילך רגע להיבדק. ככה גילו שיש לו גוש במוח".

הגידול לא היה ממאיר, אבל אחיה של אדרי נאלץ לעבור ניתוח בראשו – ממש יומיים אחרי שילדה. "ילד בן 22 נכנס לניתוח ראש פתוח. אמא שלי עברה משמחה לעצב, ממחלקת יולדות להמתנה בניתוח של אחי, שנמשך 21 שעות. היה לי קשה אבל לא רציתי להכביד עליה. היא אמרה לי, 'אני מצטערת שאני לא איתך, זה כאילו גם אני ילדתי, קיבלתי את הילד שלי במתנה'".

איך הסתדרת?
"הגעתי הביתה עם תינוק קטן ולא ידעתי איך לאכול את זה. אני אישה עצמאית, אני אוהבת לבלות ופתאום אני עם ילד וכבר אין אותי. ההנקה לא הלכה לי, הכל כאב, מזל שחמותי הייתה פה ימים כלילות. לאט-לאט התחלתי לקבל את זה שאני אמא".

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | גולף: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

התקופה הראשונה עם התינוק בבית עלולה להיות קשה עבור כל אמא, אבל היא הייתה מדכאת במיוחד למי שנאלצה לבלות אותה תחת סגרי הקורונה, ספונה בבית במקום במעגלי אימהות. "לא יכולתי כבר לראות את עצמי בפיג'מות, במתלה הכביסה היו רק פיג'מות", אדרי נזכרת, "אז אמרתי חלאס, אני צריכה להראות טוב. קודם כל בשביל עצמי, אחר כך בשביל בעלי, וגם בשביל ההרגשה. אז כל יום בבוקר הייתי מתאפרת, מתלבשת – ונשארת בבית, כי סגר". ככה נולדה הקריירה החדשה של אדרי, זו שמעסיקה אותה עד היום: היא החליטה לקחת את האהבה שלה לאיפור צעד נוסף קדימה והקימה את מותג האיפור הפרטי שלה, KIKAS, שאותו היא מוכרת בחנות אונליין.

"מילדות אהבתי לחטט לאמא באיפור", היא מספרת. "בדוגמנות איפרו אותי גדולי המאפרים ותמיד התעניינתי במוצרים. הבנתי שהגיע הזמן שלי. יצאתי עם שלושה מוצרים: קונטור, שימר וסומק. זו השלישייה המנצחת שלי. אני עושה איתם הכל, עיניים, שפתיים, גוף. את לא צריכה כלום מעבר לזה".

זה תחום נורא תחרותי. נועה קירל, בר זומר, אלין כהן, נטע אלחמיסטר, מור ממן – היום כמעט לכל דוגמנית יש ליין משלה.
"זה קצת הפחיד אותי בהתחלה, אבל כמו שיש המון עורכי דין או בונות ציפורניים, לכל אחד יש את המקום שלו. אני מסתכלת על הדשא שלי ולא על של השכן, תחרות זה דבר בריא. כשפתחתי אמרתי, 'יקנו ממני? זה יעבוד?', ואז אני רואה עוד לקוחה ועוד כוכבת, ויש לי כבר חמישה עובדים ואני אומרת, 'אוקיי, כנראה אני עושה משהו טוב'". 

קים אדרי

משקפיים ואוברול: סן לורן – בוטיק אמור (צילום: שי פרנקו)

תמיד יש שמועות

במקביל, נוכח שינוי הסטטוס שלה, הבינה אדרי שהנסיעות התכופות שלה ללונדון לא יוכלו להימשך והיא עזבה את סוכנות הדוגמנות שלה בבעלותו של שי אביטל. רק כמה שנים מאוחר יותר התפוצצה פרשת ההטרדות המיניות שלו, ולמרות שאדרי טוענת שמעולם לא חוותה הטרדות מצדו – היא מציינת שלבה עם הנפגעות בפרשה.

היום היא מדגמנת רק עבור החברה של עצמה. "אני הפנים של המותג, אבל זה כבר לא להיות רק דוגמנית, אני מפיקה הכל. ההפקות שלי לא רגילות: בהפקה האחרונה הצטלמתי בנמל אשדוד כשאני עולה על מלגזה ופורצת את המכולה. אני אוהבת לדמיין בלילה ולהגשים בבוקר".

בעלך איש עסקים, יכולת פשוט לשבת בבית.
"יכולתי לשבת בבית, אבל מה התכלית? מה הסיפוק בסוף היום? מה הילדים יראו, אמא שכל היום הולכת לקניון ומבזבזת? זו לא אני. זה לא מה שאני ראיתי בבית".

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | ג'ינס: באלנסיאגה – אמור נשים | מגפיים: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

את חושבת על המודל שאת מייצרת עבורו?
"אחרי שילדתי החלטתי שאני לא מוותרת על עצמי. אנשים כותבים לי, 'איך את מצליחה לבלות עד ארבע בבוקר ובשבע את כבר עם הילד?'. יאללה, אז יש לי קצת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, קצת מייק-אפ וזה עובר. אני מדברת הרבה על העצמה נשית, אני חושבת שכל אחת שיש לה חלום במגירה שתגשים אותו, שלא תגיע לגיל מסוים ותגיד 'איך לא עשיתי'. החלום הבא שלי זה ש-KIKAS יהיה בכל העולם".

מה רוני חושב על העסק?
"רוני הכי תומך. הוא הכיר אותי כאישה עצמאית שעובדת בחו"ל. יש גברים שזה מרתיע אותם, אבל הוא גבר עם הרבה ביטחון עצמי. הוא פרגן לי לא מעט ותמיד דחף אותי לפתוח משהו משלי. אין עליו".

היו לאחרונה שמועות שאתם נפרדים.
"אין לי מושג מאיפה זה הגיע. תמיד יש שמועות. בהתחלה זה הפריע לי, הייתי קוראת טוקבקים ונקרעת עם עצמי, כי זה לא נכון. היום זה פחות מדגדג לי, זה משהו שאני לומדת להתמודד איתו".

קים אדרי

חולצה: ווטמה – פקטורי 54 לגבר | נעליים: ולנטינו – פקטורי 54 לגבר (צילום: שי פרנקו)

אז זה לא נכון?
"זה שקרי לחלוטין. ברוך השם אנחנו חיים באושר ובאהבה ענקית. אני מאחלת לכולם אהבה כמו שלי, עם מלא מלא חמסה".

יחסית לאשת קריירה, הבית שלך מאוד מתוקתק.
"בית זה מבצר. אני אוהבת לנקות, אני חושבת שאיך שהבית שלך נראה ככה היום שלך מתחיל. אני קמה בבוקר, מסדרת את המיטה ושותה את הקפה שלי כשהבית מסודר. רוני שם את ריו בגן ואני אוספת, ואז משתדלת שתהיה לי לפחות שעה אחת של שקט שאני רק איתו".

היית משתתפת בריאליטי?
"הציעו לי המון, אבל אני לא מאלה שמשתפות יותר מדי. גם באינסטגרם כל הזמן מבקשים ממני להראות את הבית שלי, ואני לא אוהבת. אני לא צריכה את זה, ברוך השם יש עבודה. נכון, זה פרסום. אם היית שואלת אותי עשר שנים אחורה, רק הפרסום עניין אותי. היום מעניין אותי כסף".

צילום: שי פרנקו | סטיילינג: אור לוזון | איפור, שיער: ספיר סבג | הפקה: אור-אל רבינוביץ 

קים אדרי

ג'קט: באלנסיאגה – אמור נשים | ג'ינס: באלנסיאגה – אמור נשים (צילום: שי פרנקו)

 

השאירו תגובה

 

  • רגע של עברית : אין כזה דבר "פגיעות קסאם ישירות לידה" או שזה ישיר או שזה ליד…הגהה איפה ההגהה

    מאת: חח |‏ 6 בנובמבר 2022 | 13:57
  • אין מצב שאישה "יכולה לשבת בבית". אישה חייבת כסף משלה וחסכונות משלה. ויכולת להתפרנס.
    אחרת, אם הזוג ייפרד, לא תהיה לה שום אפשרות לעמוד על רגליה.

    מאת: מישי |‏ 6 בנובמבר 2022 | 04:38
  • מה זה השאלות האלה:״יחסית לאשת קריירה הבית מתוקתק״ מה אנחנו באייטיז?

    מאת: מב |‏ 5 בנובמבר 2022 | 19:47
  • גולדיגרית ונצלנית מצויה. כמו רוב הנשים שמחפשות מממן

    מאת: גברים מתעבים נצלניות |‏ 5 בנובמבר 2022 | 17:57
  • עוד מרוקאית מהדרום שחיפשה להתלבש על מישהו שיממן אותה. שלא תבלבל את המוח שהיא פמיניסטית ורוצה להרוויח בעצמה. לא קונים את זה. הנישואים האלה לא יחזיקו מעמד, כמו הרבה זוגות בסטטוס דומה של ילדה צעירה ומישהו מבוגר ממנה שמממן את אורח חייה, היא מביאה לו ילד או שניים ואז הם מתגרשים.
    לא חסר דוגמאות.

    מאת: טרילילי טרלהלה |‏ 5 בנובמבר 2022 | 17:51
  • לא משהו בשום צורה.

    מאת: זהבית |‏ 5 בנובמבר 2022 | 16:04
  • ותפרסמו את התגובה הקודמת שהעלתי לפני שנייה אפילו שזו תגובה עם ביקורת חריפה על האתר הזה …כל פעם מביאים דוגמנית בשקל שגם שוקלת כמו שקל

    מאת: מילי |‏ 5 בנובמבר 2022 | 11:46
  • איפה האחריות של האתר הזה כלפי צעירות שרואות דוגמניות כל כך רזות ????

    מאת: מילי |‏ 5 בנובמבר 2022 | 11:43
  • מעניין אותה כסף… זה לא הכי חשוב בחיים

    מאת: מיקי |‏ 5 בנובמבר 2022 | 10:17
  • יצאנית

    מאת: זיו |‏ 5 בנובמבר 2022 | 08:07
  • מי שיודע לעשות כסף לבד ששאפתן אז כל הכבוד לה

    מאת: חפצי |‏ 4 בנובמבר 2022 | 18:08
  • אז אמא שבוחרת לגדל את הילדים שלה מלמדת ערכים שגויים?! רמה גבוהה של לרמוס מגזר שלם

    מאת: דנה |‏ 4 בנובמבר 2022 | 17:41
  • מדהים איך אף מלכת יופי לא ״רצתה״ להירשם לתחרות, תמיד סבתא או דודה או מורה רשמו אותן.. קטע

    מאת: שיר |‏ 4 בנובמבר 2022 | 17:31
  • 'רוני שם את ריו בגן'. כל מילה נוספת מיותרת

    מאת: ... |‏ 4 בנובמבר 2022 | 17:29
  • כסף מעוור עיני חכמים
    יבוא יום והבחורה הזאת תבין שכסף זה לא הכל בחיים
    גם לקרוא לבן שלך בשם של עיר הבירה של ברזיל
    לא מראה על עיפרון מחודד
    בקיצור עם כל זה שהבחורה מתגאה על זה שהיא
    למדה לעבוד מגיל צעיר יש לה עוד הרבה מה ללמוד בחיים

    מאת: אבו פאני |‏ 4 בנובמבר 2022 | 14:37
  • כל אחד והטעם שלו כנראה

    מאת: בהצלחה |‏ 4 בנובמבר 2022 | 14:02
  • אתם המדור שמצליח להוציא הכי הרבה זבל סתמי לאינטרנט, אני לא יודע איפה אתם מוצאים את כל הרפי שכל האלה שאשכרה מקבלים כסף על לכתוב את כל זה

    מאת: ברכותיי |‏ 4 בנובמבר 2022 | 13:48
  • שחצנית אלה נופלות הכי מהר.

    מאת: שיר |‏ 4 בנובמבר 2022 | 13:06
  • דוגמנית אמורה להיות יפה לא ?

    מאת: מציאות |‏ 4 בנובמבר 2022 | 11:17
  • תעשו ראיון אחריי 3 ילדים..נראה איך היא מבלה עד 4 בבוקר.

    מאת: דריה |‏ 4 בנובמבר 2022 | 10:38
  • עזרה לגרעין התא המשפחתי הינה נצחית,
    היא איננה ניתנת לפרשנות!!!
    היא מרגע הלידה ועד נשימה אחרונה, ולא
    לפי גחמות ההורה.. אל תביאי ילדים לעולם
    אם דפוס ההתנהגות שלך הוא אנוכי…

    מאת: עדי. שמעון. אלון. אלקלס |‏ 4 בנובמבר 2022 | 08:55
  • האומנם אוברסיז בבגדים יפה…אבל הג'קט מוגזם ומכוער

    מאת: ענת |‏ 4 בנובמבר 2022 | 08:01
  • מקסימה וחרוצה

    מאת: עדו |‏ 4 בנובמבר 2022 | 00:16
  • השראה ומודל את

    מאת: ספיר |‏ 3 בנובמבר 2022 | 23:45
  • אין עלייך מדהימה שאת!!

    מאת: עדן |‏ 3 בנובמבר 2022 | 23:45
  • כל מה שמעניין אותה זה כסף. רדידות גבוהה!

    מאת: יובל |‏ 3 בנובמבר 2022 | 22:12
  • עדיין נראית כמו ממיינת שום

    מאת: רון |‏ 3 בנובמבר 2022 | 21:34
  • איך זה שכולן מקימות מותג איפור??? מי בכלל קונה את ה"מותגים" האלה ??. עלאק.

    מאת: קיילי ג'נר |‏ 3 בנובמבר 2022 | 19:44