אני לא מוכנה לשמוע יותר על מידות. זו לא אופציה

לפני שנה, חשפה ניבר מדר את הדיכאון הכרוני שאובחן אצלה ואת ההתמודדויות הקשות שהגיעו איתו. עכשיו היא מדברת גם על הסטנדרטים הבלתי אפשריים של עולם האופנה, שנשארים עיקשים גם באידאל היופי הגמיש-כביכול של 2022: מהסטייליסטים שהסתכלו עליה עקום כשאכלה פיצה, ועד הקמפיין שהותנה בכך שתרד במשקל. "אני מידה 36. באיזה עולם אפשר להגיד לי לרזות? באיזה עולם?"

מאת  | ‏ 29 ספטמבר 2022

 שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדאני (צילום: שלו אריאל)

שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדני (צילום: שלו אריאל)

לפני חודש קיבלה הדוגמנית ניבר מדר הצעה שהפתיעה אותה. נציגיה של חברה מסחרית גדולה ומוכרת, שמתיימרת לפנות לכלל האוכלוסייה הישראלית, פנו לדבריה לסוכנת שלה, ביקשו להתחיל לעבוד איתה – כשבפיהם תנאי. "הם אמרו, 'אנחנו ממש רוצים את ניבר, אבל רק אם יש אפשרות שהיא תרד במשקל'", היא מספרת. "אם זה היה שאנל, הייתי מבינה את האמירה הזאת. אבל מחברה בארץ, שאפילו לא מתחום האופנה? אני מדגמנת הלבשה תחתונה ולא אמרו לי לרזות, אז אתם אומרים לי את זה?".

מה ענית לסוכנת?
"הסוכנת סיפרה לי את זה רק כדי להיות שקופה איתי, לא כדי להגיד לי לרדת במשקל. להפך, בסוכנות שלי אמרו שהם אוהבים אותי כמו שאני ומאמינים בי. אמרתי לה למסור לאותה חברה שאני לא מוכנה לעבוד עם חברות כמוהם, שזה לא תואם את הערכים שלי. הם הדפוקים, אני לא הולכת לרדת במשקל בשביל אף אחד. זו בקשה חשוכה ולא רלוונטית".

גם חודש אחרי השיחה ההיא, מדר עדיין נסערת. "די, אני כבר לא דוגמנית של פעם. אני מגיעה כפרזנטורית. אז הם באים ומסתכלים עליי כעל קולב? לא הבנתם שיש לי מה לומר? שאני מייצגת עוד הרבה דברים? אני במידה 36, זה אפילו לא שעליתי ונוצר להם איזה דיסוננס, אני 36. באיזה עולם אפשר להגיד לי לרזות? באיזה עולם?".

מדר, כפי שניתן להבין, יודעת היטב עד כמה הדרישה הזו – ותפיסת העולם שמאחוריה – אינן הוגנות. ובכל זאת, האירוע הזה השפיע עליה הרבה מעל למצופה. הדוגמנית בת ה-26, שמאחוריה רקורד עשיר של קמפיינים וצילומים למגזינים נחשבים בארץ ובחו"ל ושמשמשת כיום כפרזנטורית של תכשיטי פדני וחברת ההלבשה התחתונה אינטימה, נכנסה בעקבות שיחת הטלפון ההיא למיטה – ולא הצליחה לצאת ממנה. "הייתי גמורה בבית, ירדתי 5 קילו בשבועיים. זה לא מתאים לי בכלל. כשהיו אומרים לי לרזות אז דווקא הייתי אוכלת, ופתאום פיתחתי בחילה מטורפת, לא יכולתי לגעת באוכל. הגוף שלי היה גמור, הייתי קמה והייתה לי סחרחורת".

שמלה: ליאור שוורצמן  (צילום: שלו אריאל)

שמלה: ליאור שוורצמן (צילום: שלו אריאל)

תומר טליאס, בן הזוג של מדר, היה זה שמשך אותה למעלה. "הוא אמר לי, 'אין דבר כזה. אנחנו נאכל מה שבא לך, נזמין, נלך, מה שצריך. את תצאי מזה, את לא במקום של לא לאכול, זה לא הגיוני שזה השפיע עלייך ככה'. איך שהוא אמר לי את זה, קבעתי פגישה עם פסיכולוג".

מה היה אצל הפסיכולוג?
"הוא נתן לי כלים טכניים. לכתוב מה אני אוכלת כדי להחזיר לעצמי את השליטה, להפסיק לחתוך את האוכל לחתיכות קטנות. אני לאט-לאט חוזרת לאכול, אבל אני עדיין המומה שנכנסתי למצב הזה, ועוד בגיל הזה, ואחרי שנים. מי הם בכלל שישפיעו עליי ככה?".

ואז נפתחו הצ'אקרות 

עם כל האבסורד שבדבר, הדרישה לרדת במשקל כדי לקבל עבודות לא זרה למדר. "גם כשהייתי הכי רזה שלי, גם כשהגעתי להיקף של 90 ס"מ באגן, עדיין היו אומרים לי, 'לא, את צריכה להיות 88'. זו רדיפה בלתי אפשרית. הייתי מגיעה לפריז ולא עובדת חודשיים, כי טענו שאני צריכה לרזות. היום אין מצב בכלל שאגיע ל-90, זה הולך וגדל, אחרי שנתיים הגעתי להיקף 92 כשאני במצב שאני רעבה ומתאמנת כל יום, ואז שנתיים אחרי זה אני כבר על 94, ואין, זה לא משהו שאני יכולה להגיע אליו יותר. אני זוכרת איך פעם אחת, כשהייתי הכי רזה שלי, באתי למדידות והמכנסיים לא עלו עליי. איך זה הגיוני? הייתי רזה בטירוף".

מדר מספרת גם על הערות ישירות, בעיקר מסטייליסטים. "'את יכולה להוריד טיפה, יש מאיפה', 'יש לך ירכיים', 'יש לך תחת', 'יש מה לתפוס'. היו אומרים לי, 'למה את אוכלת את זה ולא את זה', 'למה את אוכלת פיצה?'. כשלכל אנשי הצוות הזמינו פיצה, אני הייתי צריכה מבחינתם לאכול משהו אחר. מה הבעיה שאני אוכל פיצה?".

פיג'מה: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

בייבי דול: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

זו נשמעת כמו חוויה שמשפיעה על הנפש.
"אני מסתכלת על תמונות מאז ואני מרחמת על הילדה הזאת, שמרגישה חרא עם הגוף שלה. אמרו לה, 'את גדולה', וזו הזיה – הרגליים שלי היו כל כך רזות, לא הייתה לי טיפת שומן בגוף. עברתי כל סוג אימון וכל סוג דיאטה. באיזשהו שלב, כשהייתי מספיק בוגרת, אמרתי, 'אני לא מוכנה לשמוע יותר על מידות, זו לא אופציה. כל בן אדם ברחוב יגיד שאני רזה'. הדיסוננס בין המציאות לבין העולם הזה הוא מטורף. ברגע ששחררתי והבנתי שאני לא הולכת לרדוף אחרי המושלם הזה – נפתחו הצ'אקרות, ואז עשיתי את העבודות הכי גדולות שלי, של קמפיינים לאינטימיסימי, לוויקטוריה'ס סיקרט".

יפה שהצלחת לעמוד על שלך.
"כן. בעבר הדפתי, התגוננתי, תקפתי. אבל דווקא הפעם, אחרי הבקשה הזו, זה ערער אותי. המוח שלי התערפל, קמתי כל יום והלכתי לבדוק את המשקל, אחרי שלא עליתי על משקל שנים. כמה ימים אחרי השיחה הזאת הלכתי למדידות של אינטימה. התחלתי למדוד, והן עפות עליי ואומרות לי, 'וואו, איזו שווה את, איזה גוף מטורף יש לך, איך הכל יושב עלייך וואו', והייתי בדיוק באותו משקל שבו אמרו לי שאני צריכה לרדת. אבל בסוף, בכל זאת יצא שהדבר הזה שכל כך ערער אותי באמת שלח אותי לרדת במשקל ולקבל על זה מחמאות".

אבל בסופו של דבר, כשאת מצטלמת אחרי משבר פיזי ונפשי והגוף חטוב מתמיד, גם את אחראית לאידאל היופי הלא הגיוני שאת מדברת עליו. התמונות שלך מיום הצילומים הזה יכולות לעורר אצל אחרות את הרצון להידמות לך.
"נכון, ובגלל זה אני גם מרגישה חובה לדבר את זה. כי גם אני גדלתי על מודל יופי דפוק, על מה זה מושלם, וגם אני צריכה להבין שאין דבר כזה מושלם ולתקן את כל הדברים שחונכתי עליהם. גם לי יש חלקים שאני פחות אוהבת".

שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדאני (צילום: שלו אריאל)

שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדני (צילום: שלו אריאל)

יש היום יותר ויותר משפיעניות שמעלות לרשתות תמונות אותנטיות, במטרה להשפיע לחיוב על דימוי הגוף של נערות. איפה את בדבר הזה?
"אני עוד לא חזקה שם ולא מספיק עומדת מאחורי הפגמים שלי. אני לא במקום של להעלות תמונות שרואים בהן את הצלוליט, אני לא יכולה להעלות תמונה שאני לא מרגישה איתה בטוב ולספוג את השיח והביקורת אחר כך. אני לא רוצה שיתקפו אותי במקום שבו אני מרגישה חלשה. מה שאני מעלה זו תמונה של מציאות, פשוט מציאות שבחרתי להראות ושהיא יפה לי בעין. פעם הייתי מרטשת תמונות בקטנה, הארכתי את הרגל או הורדתי סנטימטר במותן. הפסקתי, היום אני מעלה רק תמונות שהזוויות שלהן נכונות. אני יודעת את הזוויות שלי. זה חלק מהעבודה שלי, אני דוגמנית".

איך לדעתך יתפתח כאן שינוי אמיתי?
"מודל היופי חייב להשתנות, צריך להיות הרבה יותר מגוון ויותר בריא. מאוד הייתי רוצה להצליח לראות בריא נפשית, להצליח לראות בריא גופנית, אני באמת רוצה. אני רוצה לשנות את המוח שלי, כי מה זה אידאל היופי הדפוק הזה? אני רוצה להרגיש שאני חלק ממודל היופי. אבל בוא'נה, אני לא מרגישה ככה".

לא חשבתי שאני אקבל כן

בשנה שעברה חשפה מדר בצעד אמיץ שאובחן אצלה דיכאון כרוני. בראיונות החשופים שנתנה מאז לתקשורת היא דיברה על התקופות הקשות ועל הטיפול התרופתי שעזר לה לצאת מהן. "אני לא אשקר לך, זה עדיין קורה. יש את הימים האלה שאני אומרת, 'בשביל מה הכל? אם אני אלך, למי יהיה אכפת? זה יפטור אותי מכל הצרות האלה של המבוגרים'. המוח שלי מתוכנת לא משהו, השאלה היא איך אני מתמודדת, ואני מתמודדת עם זה הרבה יותר טוב מאשר בעבר. אני מטופלת בכדורים שאני לא יודעת מה הם עושים, אבל הם מחלישים את המחשבות. כשהתחלתי לקחת אותם שמתי לב שכשהייתה מגיעה המחשבה הזאת שפעם הייתה נשארת ומשפיעה עליי בטירוף, אז עכשיו היא באה, והופ היא הולכת. אני אומרת לה, 'אהלן, מה העניינים, טוב לראות אותך, לא ראיתי אותך מלא זמן, היה נעים, להתראות'".

היה פחד שהחשיפה הזאת תמנע מעבודות להגיע?
"הפחד שלי היה שאנשים יסתכלו עליי כעל חלשה, אבל אנשים רואים את זה כחוזקה, בטח בתעשייה. התקשרו אליי בגלל זה, נהיה ערך מוסף לניבר הדוגמנית כי אני מדברת על זה, אני מעודדת טיפול, אני עוזרת לאנשים אחרים. בעבר התביישתי בעצמי וחשבתי שאני לא בסדר. עכשיו אני יודעת להגיד לעצמי דברים טובים, אני יכולה להגיד שאני רוקדת מהמם, שיש לי קול יפה, שאני משחקת טוב".

חליפה: דה אטיקו לפקטורי 54 | שרשרת: פדאני (צילום: שלו אריאל)

חליפה: דה אטיקו לפקטורי 54 | שרשרת: פדני (צילום: שלו אריאל)

היו כאלה שלא האמינו לך שאת סובלת מדיכאון?
"שמעתי מלא שאמרו 'על מה ולמה', ושמעתי מלא שאמרו 'יאללה, לכולם יש חיים קשים'. בהתחלה חשבתי אם מותר לי לבוא ולהגיד את זה בכלל, כי באמת יש כל כך הרבה אנשים שסובלים הרבה יותר ממני ולא נכנסים לדיכאונות. מה הסיבות שלי, ניסו לרצוח אותי? ההורים שלי נפטרו חלילה? אבל ברגע שהבנתי שהמוח שלי פשוט מווסת אחרת, שחררתי".

את השנה החולפת הקדישה מדר להחלמה, ולעשייה בקצב שלה. אחרי חמש שנים בניו יורק היא חזרה לארץ ("מיציתי. חוויתי, ראיתי ועשיתי הכל"). גם כשהיא לא מתמרנת בין צילומים למותגים בין-לאומיים או מהדסת על המסלולים בשבועות האופנה מסביב לעולם, מדר מפלסת לעצמה דרך חדשה. השנה הצטלמה לסדרה "קורדרוי" שתעלה בהמשך ב-HOT. "זה לא שאני שחקנית עכשיו, עשיתי סדרה. זה טייטל ענק, נחכה שאעשה חמש סדרות. חובת ההוכחה עליי עכשיו".

תמיד שאפת לשחק?
"תמיד אמרו לי שזה יתאים לי, כי אני מאוד מוחצנת בהבעות הפנים שלי, אבל אף פעם לא היה לי את הביטחון. כשחזרתי לארץ החלטתי ללכת לאודישן רק כדי ללמוד איך זה ולהשתפר. אמרו לי, 'תקבלי 20 אלף "לא" לפני שתקבלי "כן"'. ניגשתי לאודישן כי התחברתי לדמות בטירוף, לא חשבתי שאני אקבל כן. ממש ממש לא. אבל קיבלתי".

נפתח לך התיאבון?
"עכשיו זה מה שנקרא 'עונת המלפפונים', אין אודישנים והפרויקטים ספורים. ייקח לי זמן עד שאגיע לקילומטרז' של יהודה לוי, כן? אין כאן הרבה עבודה לשחקנים. גם דוגמנות זה לא מקצוע של כל יום, אז הבנתי שיש לי מלא זמן לנצל. חזרתי לרקוד, נרשמתי לפיתוח קול, התחלתי קורסים לעיצוב אופנה בשנקר וקורס תסריטאות והתחלתי ללמוד הולנדית".

שמלה: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

כותנת: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

וואו, ממש תואר בניבר.
"כל הזמן אמרתי, 'הלוואי שאני אוכל ללמוד' ואף פעם לא היה לי זמן, כי הייתי בלו"ז של הדקה ה-90, להקפצה בתוך יומיים לברזיל לצילומים של ווג".

והקפצות לא קורות כרגע?
"לא. שמתי על הולד, לא עשיתי עבודה בחו"ל כבר שנה, מבחירה".

ומבחינת פרנסה? היית רגילה לעבוד בסכומים של חו"ל.
"למזלי אני פרזנטורית של שתי חברות בארץ, שזה חלום, כי יש לי פרנסה קבועה. זה נותן שקט, וכל השאר – מה שבא בא. אני לא חיה את החיים שחייתי לפני זה מבחינת איכות חיים או חופשות וטיסות. אני חיה פה בישראל, הדברים יותר פשוטים, פחות מניירות. אני לא צריכה כל ארוחת ערב להתגנדר, אני יכולה ללכת גם עם אולסטאר, מי כבר יראה אותי בקנטינה?".

שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדאני (צילום: שלו אריאל)

שמלה: עידן לרוס | עגילים: פדני (צילום: שלו אריאל)

הסדרה שאליה הצטלמה מדר עוסקת בעידן MeToo, בהטרדות מיניות ובגבולות אפורים. "בעצמי אף פעם לא עברתי משהו שאני יכולה להגיד שהשפיע עליי, אבל עברתי", אומרת מדר. "בעולם הזה יש גבולות שונים, זה מאוד אינדיבידואלי. צלם שסידר לי את החזייה של הבגד ים, האם זה היה נכון? האם זה שהוא אמר 'בואי נצלם בלי חולצה' זה בסדר? אני מסכימה לעשות את זה בדרך כלל, אז תלוי, ותלוי באיזו אווירה זה נאמר. אני מניחה שעם השנים אני אבין מה באמת פגע בי ומה לא. 

"אני כן זוכרת סיטואציה אחת שהרגשתי בה לא נעים. הייתי ברפובליקה הדומיניקנית עם זוג נשוי של צלמים אוסטרלים שתמיד מצלם עירום אומנותי, והיה שם סוס, אז אמרתי לצלם, 'בוא נעשה תמונה על הסוס בשחור לבן כזה, זה יכול להיות וואו'. אז אני והצלם עפים על זה, ומתברר שאשתו לא אהבה את הרעיון, הם התחילו להתווכח מולי ואני הרגשתי לא נעים, אבל שחררתי. למחרת, בצילומים, הייתה לי שמלה חשופה עם מין קשירה כזאת בחזה. הצלמת רצתה שאני אהיה עם השמלה פתוחה, וזה לא שאני אסתובב עירומה עם הציצי בחוף, אז סגרתי את הקשירה ואמרתי לה שאפתח על הסט. אז היא ניגשה, פתחה לי בברוטליות ואמרה, 'אבל רצית לעשות תמונות עירומה, לא?'".

וואו.
"באותו רגע הרגשתי נורא. מה, בגלל איך שהצטלמתי אתמול, אז אין לי גבולות? לא מגיע לי להרגיש בנוח? הגוף שלי לא שלי? עכשיו אני צריכה להיות עירומה כל הזמן?".

זה נשמע כמו המקרה הקלאסי של האשמת הקורבן ו"מה לבשת?".
"כן, כי מה אני אגיד? אני כן רציתי לעשות טופלס, אבל בתנאים שלי. אז אני יכולה להתלונן על זה? האם בחורה יכולה להטריד אותי בכלל? אני לא יודעת אם זה נחשב להטרדה. את חושבת שזו הטרדה?".

שמלה: ליאור שוורצמן (צילום: שלו אריאל)

שמלה: ליאור שוורצמן (צילום: שלו אריאל)

לא נראה לי שמישהו היה חושב שניבר מדר תגור ביהוד עם שני הורים בפנסיה

מדר היא הבכורה מבין שלוש אחיות. יופייה הייחודי הוא שילוב של אב תימני ואם הולנדית, שעברו עם בנותיהם בין כמה יישובים באזור הגליל המערבי עד שנפרדו לפני כחמש שנים. "הגירושים גרמו לי לחשוב אם שווה בכלל להיכנס לזוגיות. עכשיו אני גרה עם בן הזוג שלי אצל ההורים שלו ביהוד, והם נותנים לי המון השראה. הם מהזוגות של פעם, הם אוהבים וישנים באותו החדר והם החברים הכי טובים. הם מרפאים אותי".

אחרי מערכות יחסים עם גברים שמבוגרים ממך בכ-20 שנה, עשירים, אחרי חמש שנים של מגורים בניו יורק – די מדהים שעכשיו את גרה עם החבר אצל ההורים ביהוד.
"זה פיפי של החיים. זה משהו שלא נראה לי שמישהו היה חושב, שניבר מדר תגור ביהוד עם שני הורים בפנסיה. זו הזיה".

נשמע שאת קצת מנסה לחזור לרגע שלפני הצלילה לעולם הדוגמנות. לגור בבית, ללכת לחוגים, ליהנות מבסיס יציב ומסביבה תומכת.
"כן, פתאום דואגים לי. אם אני יושבת בחדר, דופקים בדלת ושואלים, 'מה העניינים, רוצה לבוא לשבת איתי בסלון? את רעבה, רוצה שאכין לך משהו?'. אני מגיל 17 גרה לבד. גם הבתים שגרתי בהם היו קרים וזמניים ולא הרגשתי בהם בבית".

פיג'מה: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

בייבי דול: אינטימה (צילום: שלו אריאל)

את תומר טליאס, שצעיר ממנה בשלוש שנים, הכירה עוד כשגרה בניו יורק, והשניים בזוגיות זה כשנה. "לקח לי זמן לתת לו להיכנס לחבורה שלי בניו יורק כי אני קנאית לפרטיות שלי שם, אבל כשראיתי שהחברים מאשרים אותו התחלתי להוריד מחסומים. ערב אחד פתאום היה מבט אחר. הוא, בדיעבד, בכלל לא דמיין שדבר כזה יכול לקרות, כי אני גדולה ממנו ואני גם נותנת הרגשה מאיימת, של לא לגשת ולא לפנות".

שיתפת אותו בדיכאון שאת מתמודדת איתו?
"על ההתחלה אמרתי לו שאני מאובחנת עם דיכאון כרוני ואפילו הסברתי לו שמילים מסוימות עושות לי טריגר, למשל כשאומרים לי, 'למה את שלילית?'. אני לא יכולה לשמוע את זה. אמרתי לו, 'תחשוב אם אתה בנוי נפשית להכיל דבר כזה'. כשהתחלנו לצאת אמרתי לו, 'אני לא רוצה להרוס אותך'".

יש מחשבות לחפש דירה ביחד?
"חושבים. נראה מה יהיה. עם תומר נכנסתי לזה ממקום של אהבה נטו. אני נותנת לזה את הזמן כי טוב לי, והוא עוזר לי להיכנס לפרופורציות. הוא בן 23, לדרוש ממנו משהו שלא מתאים לזמן שלו בחיים זה לא פייר. מערכת היחסים שלנו מאוד בוגרת ומאוד רצינית, אף אחד לא משלה אף אחד, אני פשוט לא שמה את הלחץ שזה יקרה מחר. זה יכול לקרות בעוד שנתיים-שלוש, וזה יקרה מתוך מקום נכון לשנינו. הוא יהיה אבא מדהים".

כן? את מרגישה מוכנה לילדים?
"אני רואה ילד ומגרד לי הרחם, אני רואה את בן זוגי מחזיק תינוק ומגרד לי הרחם, אני רואה עגלה ומגרד לי הרחם. ועל מה? אני מה-זה צעירה. אבל אני מרגישה את השעון מתקתק וגם תמיד החברה בישראל מציקה על חתונה וילדים. אמא שלי רואה תמונות של תומר עם האחיין ושולחת לו 'אני רוצה גם כבר'. תגידי לי, את רצינית? מסכן הילד, בן 23, איכשהו נפל למיטה עם קוגרית".

אם באמת ככה מגרד לך, זה רלוונטי לצאת עם בחור צעיר?
"אני אומרת לך את האמת, מבחינתי אתמול כבר הייתי בהיריון, אבל יש לי הבנה שזה צריך להיות בקונסטלציה הנכונה. עם כל בני הזוג הקודמים הבנתי שאין עתיד, וזו הסיבה שדברים נגמרו, ומזל. תומר יהיה בעל מדהים, הוא מאלה שלא יעזבו בית, הוא לא יבגוד, אין את זה אצלו בלקסיקון. הוא עכשיו נסע לשבועיים לניו יורק ומיאמי ואני ישנה כל כך טוב בלילה, ולא היה לי את זה בשום מערכת יחסים אחרת. אם את רוצה זוגיות לפוראבר אנד אבר, את צריכה את הבן אדם שלא יקום ויפרק באותו הרגע, שלא מסתכל לצדדים ולא מחפש ריגושים אלא מבין מה חשוב".

חווית בגידה?
"ברור. הייתי עם אנשים שהכתובת הייתה על הקיר, אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי. הכרתי אותם בסיטואציה כזאת שהם כל הזמן עם בנות ובלייף סטייל הזה של מסיבות ואירועים, אז איך חשבתי שיהיו לי ביטחון ושקט? כשאת לא סומכת ואין לך הוכחה, את חושבת שאת ממציאה ופרנואידית. כשגיליתי שבגדו בי הייתי המאושרת באדם באותו הרגע, כי סוף-סוף זה היה מבוסס והייתה לי ההזדמנות להתעמת".

אז איך מתגברים וסומכים שוב?
"עשיתי ריסט למה אני מחפשת. הפכתי מומחית, יכולתי לצאת עם גברים ואיך שהרגשתי טיפה מאותה התנהגות אמרתי 'יאללה ביי'. תומר מרפא אותי מכל הבחינות, הרגליים שלו נטועות חזק באדמה והוא אוהב בצורה שלא נותנת לי ליפול. הוא איתי בהכל, הוא לא נותן לי להרגיש רע לרגע. זו תמיכה מטורפת שלא הכרתי עד עכשיו".

ניבר לתכשיטי פדני (צילום: שי כהן ארבל)

ניבר לתכשיטי פדני (צילום: שי כהן ארבל)

ניבר בקומפיין לאינטימה (צילום: דודי חסון)

ניבר בקומפיין לאינטימה (צילום: דודי חסון)

צילום: שלו אריאל | סטיילינג: מזל חסון | איפור ושיער: שי הללי זיו | ע.צלם: מירב האן | סוכנות זוהר יעקובסון ייצוג והפקה בעמ
צולם במלון דייב גורדון מקולקציית מלונות בראון, גורדון 17, תל אביב *9646

 

השאירו תגובה

 

  • יפה מבפנים ומבחוץ. הלוואי וכל המפורסמים יהיו אמיתיים כמוה.

    מאת: אגם |‏ 4 באוקטובר 2022 | 15:44
  • לא יפה בכלל , פרצוף של אווז

    מאת: חחח |‏ 3 באוקטובר 2022 | 01:55
  • אחת היפות והמיוחדות, מקווה שתהיה מאושרת .

    מאת: אני |‏ 2 באוקטובר 2022 | 13:01
  • הייתי בטוחה שהיא בת 30 פלוס, היא בעלת יופי קר וקלאסי.

    מאת: טטי |‏ 2 באוקטובר 2022 | 11:33
  • קצת מופתעת מהתגובות כאן. גם אני דוגמנית לשעבר ומתמודדת עם דיכאון זהה..התחושות שאת מתארת כאילו יצאו מהפה שלי. פשוט מזדהה..לאט לאט זה עובר והחיים מתפתחים לכיוונים נוספים.

    מאת: נועה |‏ 2 באוקטובר 2022 | 10:41
  • את מתנה לאנושות, מעבירה מסר חשוב מאוד שחשוב לשמוע אותו מנשים רזות דווקא. המשיכי במה שאת עושה

    מאת: מירי |‏ 2 באוקטובר 2022 | 10:08
  • היא טוענת שמגרד לה הרחם אז כדאי שתלך לבדיקה רפואית אולי יש לה דלקת . זה היה בציניות כמובן . בבקשה תעלמי מחיינו את בחורה גועלית עם שפה עוד יותר מגעילה פיפי פיפי פיפי זה מה שהיא יודעת להגיד. גרמת לי לחלחלה

    מאת: אין שם |‏ 2 באוקטובר 2022 | 07:34
  • 700 ח"כיות בכנסת ואף אחת לא השכילה לקדם חוק שדוגמניות יהיו חייבות להיות מעל משקל מינימלי?
    אח"כ אתן שואלות למה יש הרבה אנורקסיות?!

    מאת: נתי |‏ 2 באוקטובר 2022 | 01:25
  • באמא??? מה להרזות? גו'סית ואפילו לא יזיק עוד איזה קילו שניים…

    מאת: שועל ביצות אפלולי |‏ 1 באוקטובר 2022 | 21:10
  • די את כבר לא מתאימה לדוגמנות , אולי לפני 10 שנים , כאילו מה לעבוד בדוגמנות זה חתונה קתולית מבחינתך? מבחינת מראה חיצוני את כבר לא שם… בלי להעליב אבל כדאי להיות מציאותית, ונשמע שאת סובלת בתחום. יש כבר מלא בחורות מצליחות בתקופת האינסטגרם של ימינו שאין לך סיכוי להתחרות בהן, עצוב אבל זה שוק בשר ואין מה לעשות. עדיף לך ללכת ללמוד משהו פרקטי לעתיד ולהשקיע בזה את כל כולך. את צעירה רווקה בלי ילדים , את חופשייה כל העולם פרוש לפנייך ואין לך מחוייבות לאף אחד, מה יותר טוב מזה במקום להתעסק בשטויות…

    מאת: הינשוף |‏ 1 באוקטובר 2022 | 20:28
  • איזה תגובות נוראיות.. בנות, למה להיות ככה?
    ניבר אני מקווה שאת לא קוראת ומושפעת ממה שכתוב פה.
    ואם כן, שתדעי שאת מקסימה.
    בהצלחה בכל שתפני!

    מאת: הדר |‏ 1 באוקטובר 2022 | 19:41
  • הי משקרת … היא לא מידה 36 … היא 32 או לכל היותר 34

    מאת: הבועט באגוז |‏ 1 באוקטובר 2022 | 19:17
  • ניבר, את נראית נפלא ויש לך אישיות נהדרת, אמיתית ואמיצה.

    מאת: אסתר ויסמן |‏ 1 באוקטובר 2022 | 19:01
  • את משתפת פעולה עם המנוולים בזה שלא פרסמת את שם החברה

    מאת: ד. |‏ 1 באוקטובר 2022 | 18:52
  • יש פה תגובות ממש רעות שנובעות משנאת חינם וחבל. ניבר את מהממת ואמיצה. מקווה שיהיה לך רק טוב!

    מאת: . |‏ 1 באוקטובר 2022 | 17:26
  • ניבר את יפהפייה מהממת! מי שלא מתאים לו המשקל שלך , שלחי אותו קיבינימט!

    מאת: ניר |‏ 1 באוקטובר 2022 | 16:10
  • מידה 36 את ממש לא מידה 36 תנסי אולי 42 חמודה

    מאת: מיקי |‏ 1 באוקטובר 2022 | 15:09
  • ניבר יפה ומקסימה שלנו!!!! מציעה לך לרכוש מקצוע [שלא דוהה עם השנים] וללכת בדרך שבה אין דרישות ובעלות על הגוף הפרטי שלך..כמו אלו.. שחררי את עצמך לעולם שאת אוהבת ומקבל את מי שאת!! נשיקות

    מאת: איה חדרה |‏ 1 באוקטובר 2022 | 14:37
  • 'סטייליסטים', באמת..גברים הומואים שלא מבינים מהי אישה ומתיימרים לקבוע לאישה איך היא צריכה להיראות. מה להם ולנשיות. גברים פתאטיים. פאטריארכיה גועלית במיטבה

    מאת: איימי |‏ 1 באוקטובר 2022 | 13:27
  • מעולה שהיא הולכת ללמוד שיהיה לה עוד על מה לחשוב ולדבר על שהוא לא משקל או היקפים

    מאת: דנה |‏ 1 באוקטובר 2022 | 13:05
  • את כל כך יפה מבפנים שזה מדהים, הדיכאון שלך הוא חיובי במידה מסוימת, נתן לך פרספקטיבה על החיים של אישה בת 50, את כל כך בוגרת ומדויקת שזה מפחיד שאת בת 26, פעם ראיתי צילומים שעשית עם ילדים אוטיסטים, עד אז לא ראיתי את היופי שבך, אפילו חיצונית לא התחברתי כל כך, אבל אחרי זה ממש התאהבתי בפנימיות שלך, שהחיצוניות שלך עפה לי לשמיים, לא היית מאופרת או עם תלבושת של כוכבת הוליווד, אפילו התלבשת בפשטות, והיית כל כך יפה בעיני, הדיכאון שלך הוא "חיובי" בעולם שלך, משאיר אותך על הקרקע, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, כי אני בטוח שאת לא תנצלי אותו לרעה, את יכולה להעצים הרבה בחורות צעירות, התוכן שאת מביאה הוא עצום, ומעצים, ואם תעשי כך, כל אלא שקוראות לעצמן "משפיעות רשת" ייעלמו בגללך.

    מאת: דוד |‏ 1 באוקטובר 2022 | 12:41
  • ממי, היקף תחת 94 זו מידה 40, תמצאי כותרת אחרת. על מי את עובדת??

    מאת: נאוה |‏ 1 באוקטובר 2022 | 10:45
  • הבעיה כאן אינה משקל אלא הקפים. זה קורה כאשר לא מתאמנים מספיק. כי סתם להיות רזה זה לא הרעיון.

    מאת: בנצ' |‏ 1 באוקטובר 2022 | 10:26
  • את מדהימה!!!!!

    מאת: טל |‏ 1 באוקטובר 2022 | 10:20
  • איזה טמטום של אנשים בתגובה לדיכאון….
    חושבים שזה תמיד בתגובה לאיזו טראומה או אסון, אז ממש לא! זו מחלה!

    מאת: יובל |‏ 1 באוקטובר 2022 | 09:41
  • חמודה מאד. את נראית מהמם! גם בפנים וגם בחוץ!

    מאת: גל |‏ 1 באוקטובר 2022 | 08:17
  • חבר רפאלי זה לא היה קורה..בר מאושרת עם משפחה יפה ותומכת ,בעל נפלא ועשיר וילדים יפייפיים,. בר לא רזה מאוד ועדין מרוויחה מיליונים בקמפיינים.לבר יש מה להגיד ואף אחד לא יגיד לבר לרדת במשקל עוד כי אמא שלה תשתול את אותו אחד באדמהחחחח,,אז ניבר, תלמדי מבר!

    מאת: אביב |‏ 1 באוקטובר 2022 | 07:29
  • את מקסימה

    מאת: אפי |‏ 1 באוקטובר 2022 | 06:18
  • אז את בחורה מלאה שמנסה לדגמן, וכם דרישות התפקיד שה שתרזי אז תרזי ואם זה לא מתאים לך אני בטוחה שאת בחורה תותחית ויכולה למצוא מקום יותר טוב

    מאת: לאה |‏ 1 באוקטובר 2022 | 01:45
  • וזה שהיא בגדה בבן זוג שלה בניו יורק בצורה הכי לא יפה אבר… מה עם זה?

    מאת: גלי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 23:35
  • היא בחורה באמת מרשימה ועם תוכן ואני מעריכה את השיתוף האישי
    אבל מפריע לי מאוד הזעקה הזאת בקשר למשקל,
    אם זה המקצוע שבחרת לעצמך אז על מה ההלם,
    בעשורים האחרונים דוגמניות נדרשות להיות מאוד רזות, זה המקצוע,.אלה הן הדרישות,.יותר.בחול.פחות בארץ,.לא משנה,.אלה דרישות.המקצוע, דוגמניות צריכות להיות רזות, קולביות, ולא משנה מי טו, לא משנה רשתות חברתיות וכו'. מי שלא יכולה לעמוד בזה לרוב לא מדגמנת.

    ובנימה אישית.רציתי לומר,.שגם אם את סתם אישה,.שעובדת בסתם.עבודה ומרוויחה סתם משכורת בלי שום פריבילגיה, עדיין את נדרשת.על ידי הסביבה והחברה להיות רזה.
    וכשאת לא יכולה אז זה סוג של חולשה,.כישלון,.גם אם יקטלו אותי פה 100 זה נכון וכולם יודעים את זה. המשפחה, הסביבה, בן זוג, חברות,.וכו. וגם אם את 36 והגזמת קצת בחגים אז מעירים לך ורואים את זה ויש כאלה.כמוני שזה יכול לערער אותן לגמרי. אז אל תזעקי כל כך בבקשה. זה לא ככ נורא ויש לזה פלוסים. ויש דרכים לאזן את ההתמודדות עם זה. בהצלחה מתוקה

    מאת: 33 + חופרת |‏ 30 בספטמבר 2022 | 22:56
  • סליחה חמודה את ממש ממש רחוקה ממידה 36 אולי יותר בכיוון של מידה 42
    ואם לא נאה לך המקצוע תחליפי לא הבנתי מי רוצה לראות קלבסה מדגמנת

    מאת: מיצי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 21:50
  • הכי יפה בארץ !

    מאת: עומרי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 20:42
  • בחורה עם עומק יחסי בעולם שטחי . הפער הזה יכול לחזק את הדכאון. מקווה שתהיי בטוב כמה שיותר. חשוב שאת שגרירה של הנושא באומץ

    מאת: הלל |‏ 30 בספטמבר 2022 | 19:43
  • מדהימה! כל הכבוד הוא לך!! טהורה בהצלחה..

    מאת: א |‏ 30 בספטמבר 2022 | 18:02
  • כשהייתה בת 20 וקצת הייתה נראית טוב, התבגרה והיופי נעלם לה לצערי.
    נראית מבוגרת ולא משהו בכלל
    סליחה זוהי דעתי,ֶ לא מתכוון לפגוע

    מאת: אני |‏ 30 בספטמבר 2022 | 17:41
  • לא הבנתי מה היא רוצה? נשמעת מוזר יוצאת עם ילד.. משהו בה קצת מרתיע

    מאת: עינת |‏ 30 בספטמבר 2022 | 17:34
  • נראית זוועה. כולה עצמות.. למה נשים מנפחות שפתיים? זה דוחה

    מאת: החתול |‏ 30 בספטמבר 2022 | 17:19
  • היא כל כך הרבה יותר נורמאלית ומעניינת וכנה מדוגמניות אחרות שעושות כל היום הצגות שכאלו החיים שלהן מושלמים כמו בר רפאלי ויעל בר זוהר למשל

    מאת: מילי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 17:13
  • ניבר כל הכבוד על החשיפה , בהצלחה

    מאת: מילי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 17:10
  • את יפייפיה ואת מצטלמת נהדר וזו בכלל לא שאלה ואין פה ספק בכלל.
    מי שביקשו ממך להוריד במשקל ולהקצין את הרזון רק בשביל הקמפיין העלוב שלהם הם חד משמעית מופרעים, וכל טענה מצידם לשיקול מסחרי או ויזואלי בנושא לא תעזור: זו פשוט בקשה מופרעת, והבעיה היא אצלם, לא אצלך. אין בכלל שאלה.
    תשמרי על עצמך, זה הדבר היחיד שחשוב

    מאת: טוב עשית |‏ 30 בספטמבר 2022 | 14:52
  • אני מאוהבת בה! היא פשוט עמוקה בצורה יוצאת דופן .תמיד הייתה יפה ותמיד תשאר כנראה אין מה לעשות זה כנראה גנטי אבל בשנים האחרונות היא מביעה יותר שפה עמוקה וכיף ממש לקרוא אותה .

    מאת: שרון |‏ 30 בספטמבר 2022 | 13:51
  • ניבר את מדהימה ונותנת השראה לבנים ובנות.
    שתמיד תצליחי ושיהיה לך טוב!

    מאת: דינה |‏ 30 בספטמבר 2022 | 13:31
  • איזו פרזנטורית היא רוצה להיות בדיוק כשהיא אומרת שהיא מטופלת בכדורים ושהמוח שלה לא משהו? מה זה "יש לי מה להגיד?" מה יש לה להגיד שמישהו ירצה לשמוע???
    את דוגמנית. נקודה. תפקידך לדגמן דברים. את לא שחקנית. לא שגרירה. לא דוברת. דוגמנית. אז די עם ה"אכלו לי שתו לי" הזה.

    מאת: דנה |‏ 30 בספטמבר 2022 | 13:27
  • את וחברותיך היפות והאמיצות ,אל תכנעו !הסטנדרט חייב להשתנות

    מאת: בשם הנורמליות |‏ 30 בספטמבר 2022 | 12:23
  • עייפה אותי

    מאת: וואי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 12:06
  • תברח תומר! כל היופי שלה לא שווה את זה

    מאת: טל |‏ 30 בספטמבר 2022 | 11:35
  • שפתי ברווז,לא מבין למה הם מזריקות בוטוקוס זה נראה מזעזע

    מאת: ג'ורג |‏ 30 בספטמבר 2022 | 11:00
  • זכותו של המעצב לבחור על איזה קולב הבגד שלו יראה בצורה האופטימלית בכדי למקסם את המכירות של המוצר ולהגדיל את החשיפה בצורה האופטימלית. יש בגדים שנראים טוב יותר על רזות, ויש בגדים שנראים טוב יותר על נשים מלאות ועגלגלות, וזה בסדר גמור. אי אפשר גם להרוויח מיליונים וחשיפה אינסופית וגם כל הזמן להתלונן על דרישות התפקיד. תמיד יש עבודות אחרות בשכר פחות מתגמל עם דרישות פחות תובעניות.

    מאת: בכל עולם אפשר לומר לך לרזות |‏ 30 בספטמבר 2022 | 10:08
  • אם מישהו אומר לבחורה כזאת לרדת במשקל הוא כנראה הומו. שיחפש דוגמנים.

    מאת: גבר סטרייט |‏ 30 בספטמבר 2022 | 09:56
  • שלמות

    מאת: גליה |‏ 30 בספטמבר 2022 | 09:53
  • ״מגרד לי הרחם״ איזה שפה דוחה ותת רמה יש לה. מאיפה ממציאים את הביטויים הרדודים וההזויים האלה? הרס השפה העברית. והיא ממש לא מתאימה לדוגמנות יש לה תווי פנים גסות ואין בה כלום פשוט כלום! גם הגוף שלה לא משהו…

    מאת: א |‏ 30 בספטמבר 2022 | 08:46
  • ניבר אישיות מרשימה, חכמה ורגישה. השיח שהיא פותחת ככ חשוב לצעירים.ות. תודה!

    מאת: דנה |‏ 30 בספטמבר 2022 | 08:09
  • בחורה אינטליגנטית ויפיפה,
    הזיה בכלל שמבקשים ממנה דבר כזה!!!הזיה בכלל שהכניסו בחורה רזה מאוד לסרט שהיא לא רזה!!!
    והסיפור עם הצלמת מזוויע. סתם קינאה בה, הוציאה עליה אגרסיות בשביל להשפיל אותה ובשביל קצת תחושת שליטה-וכן, זו הטרדה! לא משנה שהמניע לא היה מיני-אף אחד לא צריך לגעת בך אם את לא רוצה.
    שתדעי רק הצלחות❤️

    מאת: מקסימה |‏ 30 בספטמבר 2022 | 07:23
  • tניכנסת לעולם חולה של אלו שרוצות בכל מחיר ללכת על הפודיום-אף אחד לא הכריח אותך .או שאת טיפשה או שאת בדחנית????

    מאת: חיחי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 07:15
  • מדהימה מדהימה מדהימה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 בספטמבר 2022 | 05:45
  • Al222

    מאת: Fdgh |‏ 30 בספטמבר 2022 | 04:19
  • לא מבין מה היא רוצה, זו העבודה שלה, לשמור על גזרה ולעשות פוזות למצלמה. אם היא לא רוצה שתעבוד במשהו אחר כמו כולנו, משהו שצריך ללמוד בשבילו שלוש שנים, לקום כל יום ולשבת שעות במשרד, לחשוב, להסתדר עם אנשים, להתאמץ פיזית ולקבל בסוף משכורת הרבה יותר נמוכה ממה שהיא עושה. פשוט הזוי שהיא מתלוננת, מישהו מכריח אותה להיות דוגמנית?

    מאת: גמל רב דבשתי |‏ 30 בספטמבר 2022 | 03:36
  • ניבר את מהממת!! בפנימיות שלך, בשיח שלך, בתובנות החיים. החיצוניות זה רק בונוס.
    מקוה שתמצאי את המקום הנכון לך, ולא בדוגמנות.. משהו מכבד ומספק ותהי מאושרת!

    מאת: בתאל |‏ 29 בספטמבר 2022 | 22:56
  • הבחורה הכי יפה בארץ

    מאת: מיה |‏ 29 בספטמבר 2022 | 22:52
  • היא נורא מכוערת לא הבנתי מה תופסים ממנה

    מאת: שיר |‏ 29 בספטמבר 2022 | 22:38
  • מודה שחשבתי הרבה זמן שאת עוד סתומה אבל אני מורידה את הכובע- על הפתיחות ועל ההתמודדות

    מאת: את אש! |‏ 29 בספטמבר 2022 | 22:32
  • כל כך יפה וכל כך שפויה

    מאת: איריס |‏ 29 בספטמבר 2022 | 22:23
  • את רחוקה שנות אור ממידה 36. אף אחת לא מידה 36. לא אילנית לוי, לא מירי בוהדנה ונ עולם לא היו..

    מאת: מידה 36 |‏ 29 בספטמבר 2022 | 21:55
  • תגיעי הכי שמנה שאת יכולה לבוא למדידות, ואז יבקשו להרזות תחזרי לאכול רגיל נגיד רק משלוש פיצה אחד
    הם סתם אומרים לכל הדוגמניות לרדת עוד טיפה זה כמו מאמן בחדר כושר שאומר לך תעשי עוד חזרה אחת ואולי נוסיף עוד משקל, פשוט מנסים לדחוק אותך עוד טיפה (כל אחת ביחס לעצמה) שעוד טיפה להרזות
    אין לך מה לקחת את זה ללב ובטח לא להעלב, תבואי למדידות הבאות כמו שאת ותראי אם תתקדמי מקסימום תקבלי לא ותמשיכי הלאה

    מאת: Jdj |‏ 29 בספטמבר 2022 | 20:42
  • את מקסימה וכנה ומעוררת השראה!!כל הכבוד

    מאת: שירה |‏ 29 בספטמבר 2022 | 20:17
  • יכולתי להמשיך לקרוא עוד עוד ועוד

    מאת: באסה שנגמר |‏ 29 בספטמבר 2022 | 20:14
  • היא מותק

    מאת: קוקית |‏ 29 בספטמבר 2022 | 19:52
  • גמאני לא יורד במשקל.באיזה עולם /חוף ים חשוך אתם חיים?

    מאת: אהרון |‏ 29 בספטמבר 2022 | 19:51
  • פעם דיכאון פעם ירידה במשקל. די למכור לנו כתבות בכוח

    מאת: suuv? |‏ 29 בספטמבר 2022 | 19:42
  • "זה פיפי של החיים. זה משהו שלא נראה לי שמישהו היה חושב, שניבר מדר תגור ביהוד עם שני הורים בפנסיה. זו הזיה".
    ההתבטאות של הדור הזה פשוט משגעת אותי.

    מאת: דני |‏ 29 בספטמבר 2022 | 19:32
  • וואי כל פעם שאני רואה אותה אני אומר שמע ישראל..
    מלחיצה

    מאת: רון |‏ 29 בספטמבר 2022 | 19:11
  • אז למה את לא מחליפה מקצוע?
    אולי עדיף לך מקצוע שקט, בלי מצלמות מסביב.

    מאת: מישי |‏ 29 בספטמבר 2022 | 18:58
  • בלה בלה דיאטה
    בלה בלה משקל
    בלה בלה עירום
    בלה בלה הטרדה
    עולם תוכן עשיר

    מאת: שלו |‏ 29 בספטמבר 2022 | 18:57