חשבנו שזו קיילי ג'נר, אבל זו אמה אלפי בשמלה מושלמת

השחקנית והאיטגירל (שכן, היא גם בתו של גורי אלפי) לא מפסיקה להרשים אותנו בסטייל אישי מובהק, מתוחכם ומשובח. הפעם כבר ממש התבלבלנו כשגללנו את הפיד והיינו בטוחות שמדובר בתמונה של קיילי, פשוט כי היא וגם קנדל כבר לבשו שמלה דומה למדי לזו שאמה מדגמנת כאן. ואז גילינו שהיא גם בסייל היסטרי

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2022

אמה אלפי

צילום: אינסטגרם, emmaalfii

בדיוק לפני שנה סיפרנו כאן על הקראש שיש לנו על אמה אלפי, בתו של גורי אלפי ושחקנית בפני עצמה. מאז הספקנו לראות ממנה עוד על המסך, להבין שהיא חד משמעית ירשה את היכולות הקומיות של אביה, וגם המשכנו להתלהב ממנה אופנתית.

הפיד של אמה בת ה-19 נוטף ביטחון עצמי, והוא דוגמה מעולה להבדל העיקרי בין נערות היום לנערות בשנות התשעים – האינסטגרם עוזר להן לא להפוך לקורבנות אופנה. בגיל בו אנחנו היינו עוד עסוקות בניסוי וטעייה, אמה יודעת בדיוק מה הסטייל שלה, והיא מוציאה אותו לפועל באופן מעורר השראה.

אמה אלפי

צילום: אינסטגרם, emmaalfii

 

בפוסט האחרון שהעלתה לפיד שלה, לרגע התבלבלנו וחשבנו שבכלל מדובר בקיילי ג׳נר. ולא מדובר רק במראה והזווית – גם השמלה עצמה הזכירה לנו את קיילי ואחותה קנדל, ובעיקר את הבגדים המשובצים של המעצבת שרלוט נואלס שהשתיים לבשו לא פעם.

במקרה של אמה, שמלת הסטרפלס המשובצת הרותחת הזאת מגיעה מהמותג האוסטרלי Tiger Mist, ששווה מאוד לשוטט באתר שלו. והחדשות הכי טובות? היא נמצאת עכשיו בהנחה מטורפת, ועולה 75 ש"ח בלבד, במקום 225 ש״ח. תודה על הטיפ, אמה.

אמה אלפי

צילום: אינסטגרם, emmaalfii

אמה אלפי

צילום: אינסטגרם, emmaalfii

אמה אלפי

צילום: אינסטגרם, emmaalfii

השאירו תגובה