אנחנו צורחות: אגם חושפת בטן בטופ מהפנט

השפה האופנתית שיוצרים ביחד אגם בוחבוט והסטייליסט שלה ראובן כהן כבר לגמרי מתחילה להתגלגל לנו על הלשון, והלוקים מהקליפ ל"בשורות טובות" רק מחזקים את התחושה - במיוחד זה שאגם מקדישה לו עכשיו פוסט נפרד ולוהט

מאת  | ‏ 16 יוני 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Agam Buhbut (@agam__buhbut)

כבר הרבה זמן שאנחנו מתעלפות פה כמעט על כל דבר שאגם בוחבוט לובשת, והאמת שהיא שזה לא רק בגלל הבגדים עצמם – שלרוב בוחר לה הסטייליסט ראובן כהן – ואפילו לא בגלל היופי של אגם, שכמובן משדרג את כל מה שהיא לובשת. הסוד, לדעתנו, נעוץ דווקא בכריזמה והביטחון העצמי של הכוכבת, שכנראה תוכל לגרום גם לפיג׳מה להיראות נוצצת ולוהטת.

בימים אלה אגם חוגגת את צאת הקליפ "בשורות טובות", ומפנקת אותנו באינסטגרם בתמונות וסרטונים מהצילומים. אתמול היא העלתה תמונה של לוק שאין לו המון זמן מסך בקליפ עצמו, אבל הוא בהחלט ראוי להפוך לפוסט נפרד.

אגם לובשת שם מכנסיים לבנים מבוטיק nunii בגזרה מחמיאה, אבל הכוכב האמיתי של הלוק הזה הוא הטופ המעניין, מבוטיק Roya – טופ עם משחקים של חיתוכים גיאומטריים בשחור ולבן שנראה כאילו הוא ממש עוצב כדי שכוכבות פופ ילבשו אותו בקליפים. הבטן החשופה של אגם נעטפה בשרשרת ואת המראה השלימו תכשיטים נוספים של קרן וולף, שיער פזור ואודם אדום.

כבר הרבה זמן שאגם – וראובן כהן – קולעים פעם אחר פעם ויוצרים ביחד שפה אופנתית מובחנת ועקבית, ויש לנו תחושה שהיא רק הולכת להמשיך להתפתח ולהפתיע אותנו בשנים הבאות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Agam Buhbut (@agam__buhbut)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reuven Cohen (@reuvencohen)

השאירו תגובה